Екатерина
Администратор, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1636924
Знания и навыки
Дополнительная информация
Р Е З Ю М Е
Гриценко Катерина Володимирівна
Дата народження: 28 липня 1978 р.
Мета: заміщення вакантної посади менеджера з продажу, менеджера по персоналу, адміністратора, секретаря керівника.
Досвід роботи:
З 1995 по 2004 рр. працювала в дитячій музичній школі на посаді бібліотекаря
( м. Знам'янка, Кіровоградська обл.).
З 2004 по 2006 рр. займала також посаду секретаря у Знам'янській ДМШ.
Маю досвід:
1.Видача учбової літератури.
2. Ведення документації.
3. Прийом вхідних дзвінків.
4. Допомога керівництву в організації нарад та семінарів.
З 2006 по 2007 рр. працювала завідуючою шкільної бібліотеки ( м. Дніпродзер-
жинськ, Дніпропетровська обл.)
Маю досвід:
1. Обслуговування читачів бібліотеки.
2. Проведення бібліотечних уроків, масових заходів.
3.Ведення документації бібліотеки.
З 2007 по 2009 рр. працювала в Знам'янській бібліотечній системі на посаді бібліотекаря .
Обізнана з: 1) написанням сценаріїв для проведення масових заходів; 2) проведенням свят, презентуванням художньої літератури; 3) оформленням книжкових виставок
З травня 2010 р. по травень 2011 р. працювала адміністратором у магазині одягу (м. Київ)
Маю досвід:
1. Здійснювати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створенню для них комфортних умов.
2. Забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей.
3. Консультувати відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються.
4. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводити необхідні організаційно-технічні заходи.
6. Забезпечувати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства.
Червень 2012 р. – травень 2014 р. менеджер з персоналу/офіс-менеджер будівельна компанія «Виват Студио», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
1. Пошук і підбір персоналу;
2. Керівництво персоналом і контроль;
3. Організація навчання персоналу;
4. Виконання обов’язків офіс-менеджера;
5. Планування, підготовка і проведення заходів.
2016 р - розпорядник робіт 4 розряду ПАТ " Світло Шахтаря"
Маю досвід в програмі 1С версія 8.3 підприємство.
На даний час проживаю в м. Харків.
Освіта: повна вища
Закінчила:
2004 – 2006 рр. Олександрійське училище культури, спеціальність: бібліотекар - бібліограф.
2006 – 2010 рр. КДНПУ ім. М.П Драгоманова, спеціальність: вчитель української
мови і літератури, зарубіжної літератури, бібліотекознавець
Курси:
2008 р. Кіровоградська обласна спортивно - технічна учбова організація, кваліфікація: оператор комп'ютерного набору.
Також обізнана з програмою 1с версія 8.3
Володіння мовами: українська, російська, англійська зі словником.
Позитивні трудові якості:
-Чесність;
-Неконфліктність;
-Здатність швидко засвоювати нову інформацію, потрібну для роботи;
-Здатність до навчання;
-Якісне та своєчасне виконання розпоряджень.
Контактний телефон: [
е-mail: [
Похожие кандидаты
Администратор, продавец-консультант, кассир
Харьков
Администратор
10000 грн, Харьков
Адміністратор
Харьков, Удаленно
Администратор на ресепшн
12000 грн, Харьков
Менеджер по административной деятельности, специалист по бизнес-процессам
Харьков
Администратор на ресепшн
20000 грн, Харьков