Ірина
Секретар, діловод, менеджер з персоналу, 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 37 years
- City:
- Pavlohrad
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1644955
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
- Czech — beginner
Additional information
Попова Ірина Сергіївна
•Вік: 36 років
•Національність: українка
•Сімейний стан: не заміжня
•конт. тел.: [
•ел.пошта: [
Наявність водійського посвідчення категорії В
Освіта:
2006р.- 2010р.Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв м.Київ
Інститут державного управління
та інформаційної діяльності
Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність.
Спеціальність: документознавець фінансових, банківських і підприємницьких структур.
Кваліфікація: магістр.
2005р.-2006р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ
Молодший спеціаліст зі спеціальністю:
•Діловодство
2004р.-2005р. Міжрегіональне Вище професійне училище зв’язку м.Київ
Кваліфікований робітник за професією:
•Оператор комп’ютерного набору, обліковець (реєстрація бухгалтерських даних)
Досвід роботи:
З 2013 по 2020 - ПП
15.04.2009- 15.01.2013 ТОВ «Фінансове агентство по збору платежів» м.Київ
Провідний спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями
Основні обов’язки: здійснення вихідних і приймання вхідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією і її розподіл по Департаментам, ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
09.01.2009- 31.03.2009 ЗАТ СК «Догмат-Страхування» м.Київ
Фахівець управління спеціалізованого забезпечення Служби Безпеки
Основні обов’язки: робота з вхідною кореспонденцією; розгляд, підготовка проектів і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація кореспонденції; ведення архіву; робота з внутрішніми програмами компанії; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва.
01.09.2008-08.01.2009ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ
Спеціаліст відділу співпраці з зовнішніми структурами Управління моніторингу дебіторської заборгованості Департаменту моніторингу та віндикації дебіторської заборгованості
Основні обов’язки: здійснення вихідних дзвінків; робота з вхідною кореспонденцією; розгляд і надання відповідей клієнтам; відправка кореспонденції; внутрішня реєстрація; ведення архіву; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС), складання звітів сектору, складання графіку роботи, звітування перед керівництвом, виконання прямих доручень керівництва, підготовка посадової інструкції.
26.02.2007-31.08.2007ЗАТ «Догмат Україна»м.Київ
Адміністративний секретар, адміністративного сектору, відділу моніторингу та віндикації , Департаменту превенції, моніторингу та віндикації
Основні обов’язки: виконання функцій контролю та виконання господарського забезпечення відділу; прийом та розподіл телефонних дзвінків; робота з архівом та архівними документами відділу; складання та внесення рапортів керуючись внутрішніми програмами компанії; приймання та передача кореспонденції по відділу; робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
07.07.2006-22.02.2007ТОВ «Альфа-Тур»м.Київ
Секретар-референт
Основні обов’язки: прийом телефонних дзвінків, їх розподіл (міні-АТС); організація процесу документообігу, складання, облік і реєстрація, розподіл документації; контроль виконання; кадрове діловодство; організація роботи керівника; робота з філіями (більше 20); робота на ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Internet) – впевнений користувач, друк та редагування документів; робота з орг.технікою (факс, копір, сканер, міні-АТС).
Особисті якості:
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, працьовита.
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Pavlohrad
Higher education · Full-time, part-time
- ПП, ПП, 7 years 5 months
- фахівець відділу по роботі з вхідними зверненнями, ФАСП, м. Київ, 3 years 7 months
Similar candidates
Секретарь, делопроизводитель, помощник руководителя
Pavlohrad, Dnipro, Ternivka
Адміністратор, офіс-менеджер
Pavlohrad
Секретарь, менеджер
15000 UAH, Pavlohrad
Адміністратор, оператор ПК, помічник керівника, діловод, головний спеціаліст
Pavlohrad
Менеджер з персоналу (робота з документами та договорами)
Pavlohrad
Офис-менеджер
Pavlohrad