Максим

Graphic Programmer, Render Developer

Employment type: full-time, part-time
Age: 24 years
City of residence: Zaporizhzhia
Ready to work: Kyiv
Employment type:
full-time, part-time
Age:
24 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Fullstack-розробник

from 01.2020 to 03.2022 (2 years 3 months)
DevIT (IT)

Education

ЗНУ

Математичний, Запоріжжя
Unfinished higher, from 1945 to 1950 (5 years)

Knowledge and skills

  • GLSL
  • Performance optimization
  • Realtime Render
  • Game Physics
  • Shaders
  • Blender
  • GI / AO Redner
  • ThreeJS
  • JavaScript
  • Render Pipeline
  • BRDF / BSDF
  • GPGPU
  • Web Workers
  • WebGL / WebGL2
  • GLTF
  • Deferred / Forward Rendering
  • Проблемно-орієнтоване мислення
  • Застосування штучного інтелекту
  • Терплячість
  • Командна робота

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Протягом останніх років займався фрілансом у сфері комп'ютерної графіки, а також розробкою власних ігрових проєктів. Але основною моєю метою є створення високоефективних рендеринг-систем для веб-платформ та малопотужних ПК. Я прагну забезпечити якість зображення, яка не просто конкурує, а перевершує очікування від веб-середовища.

Інформацію про проєкти можу надати за запитом. Також готовий відповісти на будь-які технічні питання або питання про себе.


Бібліотеки та API:
- WebGL1/2, ThreeJS, AmmoJS та інші.

Рендеринг:
- Робота з конвеєрами Forward та Deferred Rendering.
- Розуміння Render Pipeline.
- Написання Custom Render.
- Написання власної системи освітлення GI / AO.

Оптимізація та Шейдери:
- Глибоке володіння GPGPU (GLSL Texture Computing)
- Оптимізація Multiple Render Targets (MRT)
- Застосування Occlusion Culling та оптимізація батчингу (Draw Calls)
- Використання профайлерів (Spector.js, GPU profiling)
- Керування VRAM: розуміння лімітів пам'яті.

Фізика Матеріалів:
- Активне використання Physically Based Rendering (PBR) та BRDF / BSDF моделей для реалістичного освітлення.
- Досвід застосування PBR Texture Compression.

JavaScript:
- Web Workers, State Manager.


Бажана Роль: Шукаю позицію, яка дозволить мені займатися інноваціями та генерацією ідей. Готовий ділитися досвідом, а не тільки программувати.
Розширений Креативний Внесок: Активно цікавлюся геймдизайном та аудіодизайном.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city