Максим
Game developer
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/16507867/
Work experience
Fullstack-розробник
from 02.2021 to 03.2022
(1 year 2 months)
DevIT Group, Запоріжжя (IT)
FullStack - developer
Education
ЗНУ
Математичний, Запоріжжя
Unfinished higher, from 1945 to 1950 (5 years)
Knowledge and skills
- GLSL
- Performance optimization
- Realtime Render
- Game Physics
- Shaders
- Blender
- GI / AO Redner
- ThreeJS
- JavaScript
- Render Pipeline
- BRDF / BSDF
- GPGPU
- Web Workers
- WebGL / WebGL2
- GLTF
- Deferred / Forward Rendering
- Проблемно-орієнтоване мислення
- Застосування штучного інтелекту
- Терплячість
- Командна робота
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Протягом останніх років займався фрілансом у сфері комп'ютерної графіки, а також розробкою власних ігрових проєктів. Але основною моєю метою є створення високоефективних рендеринг-систем для веб-платформ та малопотужних ПК. Я прагну забезпечити якість зображення, яка не просто конкурує, а перевершує очікування від веб-середовища.
Інформацію про проєкти можу надати за запитом. Також готовий відповісти на будь-які технічні питання або питання про себе.
Бібліотеки та API:
- WebGL1/2, ThreeJS, AmmoJS та інші.
Рендеринг:
- Робота з конвеєрами Forward та Deferred Rendering.
- Розуміння Render Pipeline.
- Написання Custom Render.
- Написання власної системи освітлення GI / AO.
Оптимізація та Шейдери:
- Глибоке володіння GPGPU (GLSL Texture Computing)
- Оптимізація Multiple Render Targets (MRT)
- Застосування Occlusion Culling та оптимізація батчингу (Draw Calls)
- Використання профайлерів (Spector.js, GPU profiling)
- Керування VRAM: розуміння лімітів пам'яті.
Фізика Матеріалів:
- Активне використання Physically Based Rendering (PBR) та BRDF / BSDF моделей для реалістичного освітлення.
- Досвід застосування PBR Texture Compression.
JavaScript:
- Web Workers, State Manager.
Бажана Роль: Шукаю позицію, яка дозволить мені займатися інноваціями та генерацією ідей. Готовий ділитися досвідом, а не тільки программувати.
Розширений Креативний Внесок: Активно цікавлюся геймдизайном та аудіодизайном.
More resumes of this candidate
Kyiv
Unfinished higher education · Full-time, part-time
- Fullstack-розробник, DevIT, 2 years 3 months
Similar candidates
-
Web software engineer
Kyiv, Other countries, Remote -
Unity developer
Kyiv, Remote -
Разработчик игр
Kyiv, Remote -
Unity Game Developer
Kyiv -
Unity 3D-програміст
Kyiv