Анна

Спеціаліст з кадрового діловодства, помічник керівника, адміністратор, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Kyiv, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Ковальова Анна Олександрівна

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 31.05.1986

МЕТА:

Робота спеціаліста з кадрового діловодства, адміністратора, помічника керівника.

Рівень заробітної платні – від 25000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

Травень 2024 - теперішній час
Департамент (апарат) виконавчого комітету Запорізької міської ради
Головний спеціаліст відділу діловодства (помічник-референт заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради)

Вересень 2023 - квітень 2024
КП "Управління капітального будівництва"
Спеціаліст з кадрового діловодства

Грудень 2014 - вересень 2023
Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради
Головний спеціаліст з кадрового діловодства

Березень 2013 – липень 2013 ПП Боклаг В.В.
Землевпорядник

Жовтень 2011 – жовтень 2011
ТОВ «Кліон»
Менеджер ЗЭД (по закупівлям)

Липень 2009 – червень 2011
Управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради
Спеціаліст I категорії з ведення канцелярії (помічник керівника)

Листопад 2008 – липень 2009
ТОВ «ІКЦ-Союз»
Маркетолог

ОСВІТА

•Класичний приватний університет, Економічний факультет, ступінь магістра по спеціальності «Міжнародна економіка» (2003 – 2008)
•Інститут державного та муніципального управління, Факультет іноземної філології та перекладу, ступінь бакалавра по спеціальності «Переклад» (англійська мова) (2003 – 2007)
•Класичний приватний університет, ступінь бакалавра по спеціальності «Геодезія, картографія, землеустрій» (2010 – 2013)

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ

•Впевнений користувач Windows, MS Office, Internet
•Знання кадрового діловодства
•Знання законодавства України
• Вміння працювати з великими об'ємами інформації
• Досвід роботи з ведення канцелярії
• Вільне володіння українською мовою
• Знання англійської мови (високий рівень)
• Досвід управління персоналом

ІНШЕ
Комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, легко та швидко вчусь.
Є водійські права категорії «B» та досвід водіння (автоматична коробка передач).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: