Resume from October 18, 2021 PRO

Анна

Трафик-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Трафік-менеджер

from 08.2019 to 12.2020 (1 year 4 months)
Лайт-Стар Бизнес, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Робота з СНГ аналогом dv360 - display & video360.
• Налагодження та оптимізація рекламних компаній (таргет. реклами)
• Робота з розміщенням реклами в сірих нішах
• Правки креативів (банера, преррол, пуш, і т.д)
• Робота з системами аналітики
• CTR, CPC, СPM, CPT
• Описи програмного забезпечення для клієнтів
• Запуск рекламних кампаній
• Перевірка рекламних матеріалів на відповідність технічним завданням,
• Спілкування з дизайнерами, копирайтерами,
• Створення опису програмного забезпечення
• Створення чек-листів для клієнтів по ПО
• гемблінг, беттинг
NDA

Координатор

from 02.2019 to 08.2019 (6 months)
Лайт-Стар Бизнес, Киев, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Координування співробітників компанії з усіх питань
• Організація: - тимбилдинг - тренінг - корпоративи
• Забезпечення життєздатності офісу;
• Виконання доручень керівника проекту
NDA

Фотограф/ Видеограф

from 09.2017 to now (6 years 8 months)
Freelance, Київ (ЗМІ, медіа)

Офіс-менеджер (координатор)

from 11.2016 to 09.2017 (10 months)
Universal Commerce Group, Київ (IT)

Ведення вхідної / вихідної кореспонденцію;
Взаємодія з співробітниками компанії з усіх питань;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Виконання особистих доручень керівників (пошук інформації і т.п.);
Прийом вхідних дзвінків;
Організація корпоративних заходів для співробітників;
Підготовка відряджень керівника і oрганізація зарубіжних поїздок;
Складання звітності для керівників;
Робота з кур'єрськими службами.

Спеціаліст відділу кадрової роботи та документального забезпечення реєстрації

from 09.2015 to 08.2016 (11 months)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Киев (Державні організації)

- Систематизування інформації;
- Ведення бази даних співробітників Міністерства та підвідомчих організацій;
- Ведення звітності;
- Облік робочого часу працівників Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Ведення внутрішньої документації ( заявки на електронні перепустки, листи на подовження терміну дії доступу для входу в адміністративний будинок, листи на виготовлення постійних перепусток);
- Прийняття участі в розробці програми для ведення обліку документації в електронному вигляді ( внутрішня програма для полегшеного користування документообігу в Міністерстві аграрної політики та продовольства України та для зв’язку між співробітниками );
- Розробка електронного журналу обліку видачі ключів від кабінетів адміністративного будинку;
- Консультування і реєстрація відвідувачів Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Вхідна та вихідна кореспонденція;
- Надання відвідувачам інформації пов’язаної з департаментами Міністерства аграрної політики та продовольства України та підвідомчими організаціями;
- Взаємодія з іншими підрозділами Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Непрямі обов’язки :
- Виконання доручень керівництва;
- Прийняття участі в проведенні співбесід кейс-менеджера, рекрутера (пошук CV, телефонний скринінг, оцінювання ділових та психологічних якостей кандидатів, організація психологічних та професійних тестувань);
- Проведення тренінгів для нового співробітника (налагодження стосунків в колективі, психологічні тренінги на стійкість);
- Ознайомлення нових співробітників з прямими обов’язками;
- Організація відкритих заходів (свята в Міністерстві аграрної політики та продовольства);
- Організація виставок в адміністративній будівлі Міністерства аграрної політики та продовольства України (виставки картин на певну тематику);
- Робота з програмами MS Office та внутрішніми програмами Міністерства.

Не державний службовець .

Офіс-менеджер

from 08.2014 to 05.2015 (9 months)
«Горизонт Україна Центр», Київ (Сонцезахисні системи)

- Консультування клієнтів.
- Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків.
- Робота з офісною технікою .
- Ведення бази даних.
- Видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт).
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Складання договорів , заповнення бланків,довіреностей .
- Підготовка тендерної документації.
- Робота за програмами ; Excel , Word .
- Виконання прямих доручень керівництва.

Організатор дозвілля

from 01.2014 to 07.2014 (6 months)
Kids Will (Kids Will - дитяче місто професій)

- Спілкування з дітьми.
- Проведення игрового сценарію.
- Проведення майстер - класів з творчої роботи.

Менеджер по роботі з кліентами

from 01.2013 to 05.2013 (4 months)
PZU Україна, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Спілкування з клієнтами.
- Заключення договору;
- Страхового полюсу.
- Надання інформації клієнту, відносно страхових полюсів.
- Вирішення всіх внутрішніх питань з клієнтами стосовно страхових полюсів.

Education

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Факультет; Економіка та бізнес. Спеціальність ; Управління розвитком організації, Киев
Higher, from 2016 to 2018 (1 year 6 months)

Магістратура
Заочна форма навчання.

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Факультет: Економіки і бізнесу .Спеціальність: Адміністративний менеджмент, Киев
Unfinished higher, from 2013 to 2016 (2 years 9 months)

Бакалавр.

Економіко-Правовий технікум при Межрегіональній Академії Управління Персоналом

Кафедра : менеджмент. Спеціальність : організація виробництва., Київ
Specialized secondary, from 2009 to 2013 (3 years 6 months)

Молодший спеціаліст

Additional education and certificates

Master of Political Management (2016р)

Є сертифікат слухача курсу. Курс складавсья з 28 лекцій і семінарів протягом 4-х днів.

Be smart english community (Курси англійської мови )

c 11.2015 року , навчаюсь і надалі

Cеминар: Практические рекомендации для IT - рекрутеров

2 дня

Лекции по Тайм-менеджменту и формирования системы личной эффективности.

2 дня

ArtCtaft Photo Retouching

2018 / 2 місяця

Навчальній центр "Данко" Курси Excel Basic / Pro Level

2020/ 3 місяця

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Adobe Photoshop Google Ads Бітрікс24 Adobe Illustrator Adobe Lightroom Adobe Premiere Pro Інтернет-маркетинг Adobe Проведення співбесід, масовий підбір персоналу Аналіз ринку праці Налаштування таргетингу реклами Обрабка фото в Adobe Lightroom, Adobe Photoshop Монтаж відео в Adobe Adobe Premiere Pro Проведення співбесід, масовий підбір персоналу (

Language proficiencies

  • Spanish — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисті якості :

Командний гравець, наполеглива,порядність,вміння працювати з великим об'ємом інформації, вміння доводити почате до кінця. Націленість на результат.Маю досвід в організації заходів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: