Resume from December 10, 2023 PRO

Вікторія

Менеджер, адміністратор, касир, продавець, кредитний консультант, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Кредитний фахівець

from 09.2021 to 06.2022 (9 months)
ТОВ"Фінансова Компанія "Кредіплюс", Запоріжжя (Финансы, банки, страхование)

Обзвон потенційних клієнтів, консультування з умов кредиту, оформлення договорів, видача коштів клієнту, збір заборгованності

Продавець-консультант ювелірних виробів

from 09.2019 to 09.2021 (2 years)
ФОП Оцевич, Запоріжжя (Розничная торговля)

консультація клієнтів, підбір моделі та розміру, оформлення договорів, продаж ювелірних виробів, забезпечення безпеки збереження матеріальних цінностей, інвентарізація товару, прийом та видача готівки, продаж ювелірних виробів через сайт, відправка заказів клієнтам

Менеджер з продажу, продавець консультант

from 01.2018 to 11.2019 (1 year 10 months)
ПП Ковалевська, Запоріжжя (Розничная торговля)

розсилка комерційних пропозицій, прийом та викладення товару в магазині, консультація клієнтів, підбір розміра та моделі одягу для клієнта, продаж товарів готівковим та безготівковим розрахунком, бухгалтерський облік товару, проведення інвентаризацій, оформлення дисконтних карток клієнтам

Менеджер з реклами

from 03.2016 to 08.2018 (2 years 5 months)
ПП Малий, Запоріжжя (Маркетинг, реклама, PR)

e-mail-розсилка комерційних пропозицій, консультація клієнтів, оформлення договорів, супровід клієнтів, тех-допомога он-лайн, Скайп, Вайбер

Менеджер з песоналу

from 03.2015 to 01.2016 (10 months)
ПП Смирнов, Запоріжжя (Пошук персоналу, HR)

Реклама вакансій на інтернет ресурсах,консультація клієнтів з вакансій у Польщі, оформлення договорів, підготовка повного пакету документів для візи, постановка на чергу до візового центру, супровід клієнта у Польщі.

Оцінювач експерт універсал

from 11.2013 to 02.2015 (1 year 3 months)
ПТ «Ломбард-Скарбниця», Запоріжжя (Финансы, банки, страхование)

Перевірка, оцінка золота та техніки,консультування клієнтів з умов кредиту, офрмлення договорів, видача кредиту під заставу майна, забезпечення безпеки збереження матеріальних цінностей, робота з касовою документацією, робота з програмою 1С, інвентарізація товарно-матеріальних цінностей

Менеджер по административной деятельности

from 01.2011 to 11.2013 (2 years 10 months)
Торгівельний дім "Ксена", Запоріжжя (Розничная торговля)

Вивчення попиту, укладання договорів з постачальниками та клієнтами, а також керувництво реконструкцією магазинів

Оператор call-центра

from 01.2009 to 01.2011 (2 years)
КБ «ПриватБанк», Запоріжжя (Финансы, банки, страхование)

інформування про нові послуги компанії, консультація щодо продуктів та акцій, реєстрація скарг та пропозицій

Директор

from 01.1993 to 01.2009 (16 years)
ПП Барило, Запоріжжя (Розничная торговля)

Організувала роботу 2-х магазинів та 2-х кіосків на ринках міста з продажу жіночого одягу

Education

Запорізький технікум радянської торгівлі

Менеджер, Запоріжжя
Specialized secondary, from 1989 to 1991 (2 years)

Additional education and certificates

Навчальний центр ПТ "Ломбард-Скарбниця" - спеціальність - оцінювач-експерт-універсал (золото, техніка)

з вересня по листопад 2013

Курси професійного зростання "Магнат"- спеціальність -менеджер

2012 - 2013

Курс семинаров по развитию бизнеса "Брокерский дом "Самсон"

2006 - 2008

Курсы и семинары менеджмента и личностного роста -Швейцарский финансовый холдинг "ЕвроЛайф"

2000 - 2008

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Організація робочого процесу торговельно-закупівельної діяльност

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Професійні навички: організація торгово-закупівельної діяльності, організація робочого процесу продажу, навички підбору та організація роботи персоналу, знання програм для роботи з комп'ютером на рівні просунутого користувача, вміння роботи в 1С, знання касової дисципліни, вміння встановлювати та підтримувати ділові контакти, знання кон'юнк ринку, володіння навичками спілкування з клієнтами та здатність конструктивно сприймати критику на свою адресу, уміння укладання договорів.

Особисті якості: легка навченість, доброзичливість, пунктуальність, порядність, вміння спілкуватися з людьми, почуття гумору, надмірно самокритична, а також патологічна чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: