• PRO

Анна

Директор представництва

Considering positions:
Директор представництва, CEO, CMO, Директор з продажу, Операційний директор, Регіональний керівник, Керівник проєкту, Територіальний менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

CMO

from 09.2024 to now (11 months)
Кібернетики, Київ (Роздрібна торгівля)

Стратег і лідер змін. Створюю бренди, які хочеться любити, команди, які хочеться підтримувати, і процеси, які працюють.
CEO-ready | Стратегія | Побудова брендів | Управління системами

1. Бренд і стратегія (CMO-level)
•Сформувала унікальне позиціонування бренду «Кібернетики» як простору техніки та вражень. Запустила тональність, стиль комунікацій і креативну філософію «Нудні покупки не мають шансів».
•Розробила й впровадила місію, візію, цінності та принципи компанії, які стали базисом для усіх бізнес-рішень і внутрішніх комунікацій.
•Впровадила клієнтоцентричний підхід: досвід, емоції, щирість, автентичність — у кожному торканні до бренду.
2. Побудова систем (COO-level)
•Побудувала маркетингову екосистему з нуля: CRM, digital, трейд, SMM, дизайн, мерчандайзинг — у єдиній логіці.
•Ініціювала запуск та інтеграцію CRM-системи Creatio, розробила структуру контактів, логіку розсилок, звітність по сегментах.
•Запровадила деталізацію та прозорість маркетингових витрат — єдина звітна структура по всіх активностях.
•Автоматизувала довідник акцій, уніфікувавши процеси погодження, оформлення й контролю промо.
•Створила організаційну систему маркетингу з чіткою зоною відповідальності, KPI, метриками і календарем.
3. Нетворкінг і партнерства (B2B & collaborations)
•Запустила партнерську програму з вендорами і брендами: спільні кампанії, спецпроєкти, кооперації.
•Побудувала живу систему співпраці з підрядниками, рекламними агентствами, блогерами, медіа та торговими центрами.
•Працювала як нетворкінг-драйвер: вела переговори, формувала ініціативи, вибудовувала партнерські альянси на користь обох сторін.
4. Стратегічне бачення (CEO-level mindset)
•Ініціювала стратегію 2025: від продажів — до досвіду, від акцій — до емоцій, від процесів — до смислів.
•Побачила й озвучила системні проблеми: реактивність, відсутність довіри до довгострокового, операційна фрагментація.
•Запропонувала план реструктуризації з переходом до стратегічного, кросфункціонального управління.

Зараз — готова очолити компанію, яка хоче більше, ніж просто працювати.

CMO

from 09.2021 to 08.2024 (2 years 11 months)
Bontoy, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Маркетинг: Розробила та реалізувала річну стратегію маркетингу, що забезпечила вихід компанії в ТОП-3 серед дистриб’юторів дитячих іграшок в Україні. Провела успішний ребрендинг, що підвищив упізнаваність бренду та посилив позиції на ринку. Впровадила сучасну CRM-систему та перезапустила сайт, що покращило клієнтську взаємодію та ефективність лідогенерації.
•Продажі: Відповідала за виконання плану продажів та відвантажень. Забезпечила вихід компанії в лідери продажів у двох ключових категоріях ринку та в ТОП-3 — ще в п’яти. Забезпечила виконання планової націнки та ефективне управління портфелем із 40+ брендів, зберігаючи баланс між маркетинговими інвестиціями та прибутковістю.
•Бренд-сектор / категорійний менеджмент: Керувала напрямом брендів і категорій, поєднуючи функції маркетингу та закупівель. Вела перемовини з постачальниками, відповідала за лістинг і позиціонування брендів у клієнтській матриці, контроль маржинальності та виконання KPI в розрізі кожної торгової марки. Забезпечила системний підхід до керування портфелем — від аналітики до фінансової ефективності.
•Операційне управління: Ініціювала та реалізувала перезапуск оргструктури компанії, що призвело до значного покращення ефективності процесів та зниження операційних витрат. Впровадила міжвідділову синхронізацію та стандартизацію процесів. Побудувала систему внутрішньої комунікації, яка забезпечила найвищий рівень залученості команди в історії компанії.
•Комунікація та лідерство: Виступала драйвером загального зростання компанії. Забезпечувала стратегічну цілісність між маркетингом, продажами, операційною діяльністю та розвитком персоналу. Керувала мультифункціональною командою з 30+ співробітників у напрямах digital, трейд-маркетингу, ВЕД, брендингу, категорійного менеджменту, координуючи дії по всій Україні (Київ, Львів, Дніпро, Одеса).

CMO

from 06.2020 to 06.2021 (1 year)
Менора ЛТД, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Маркетинг: Розробка та реалізація комплексної маркетингової стратегії по 7 бізнес-напрямах (фітнес, готель, ресторан, конференц-сервіс, офісна оренда, загородній комплекс, ІТЦ). Створення стандартів планування, запуск креативних кампаній, контроль інтернет-маркетингу та брендингу. Забезпечила стабільне зростання впізнаваності та утримання лояльної аудиторії.
•Продажі: Впровадила системний підхід до роботи з клієнтською базою та планування доходу. Розвивала B2B-сегмент, створюючи партнерські формати співпраці. Впровадила моделі цінової політики, які дозволили зберегти планову націнку, адаптуючи продукт під попит у кожному з напрямів.
•Операційне управління: Розробила та впровадила нову організаційну структуру, що забезпечила прозору комунікацію та узгоджене управління проєктами. Ініціювала і реалізувала ремоделінг загородного комплексу, включаючи сервісну модель з WOW-ефектом на всіх точках контакту з гостем. Координувала взаємодію з підрядниками, рекламними агенціями та керівниками бізнес-напрямів.
•Коммунікація: Стратегічне управління комплексом, включаючи контроль KPI валового прибутку та рівня задоволеності гостей. Впровадження Canvas-моделі бізнесу для кожного напрямку — з адаптацією під сучасні ринкові вимоги при суворому дотриманні норм іудеїзму (кашрут, шабат, стандарти поведінки), що забезпечило унікальне позиціонування та конкурентну перевагу.

Операційний директор

from 01.2018 to 01.2019 (1 year)
Kulik system, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Операційний директор (COO) з експертизою в побудові каналів збуту, управлінні проектами, запуску нових підрозділів та розвитку команд в мультинаціональному середовищі.

KPI: Виконання плану продажів, приріст клієнтської бази в B2B та B2C, зростання конверсії в кол-центрі.



Ключові досягнення:
•Розвиток каналів збуту: Побудувала ефективну модель з трьома каналами: call-центр, корпоративні продажі, роздрібна мережа. Забезпечила їх синергію в рамках єдиної стратегії.
•Бізнес-архітектура: Ініціювала розробку технічного завдання та впровадила єдину облікову систему, яка об’єднала процеси всередині компанії.
•Фінансове планування: Щорічне стратегічне планування продажів по напрямках (online/offline, B2B/B2C), контроль фінансових показників і маржинальності.
•HR-менеджмент: Побудувала систему рекрутингу, адаптації та навчання. Створила навчальну платформу для внутрішньої команди та дилерів. Розробила мотиваційні програми для підвищення ефективності.
•Стратегічне масштабування: Запустила два нові підрозділи в межах компанії та допомогла відкрити філіал у Казахстані. Координувала роботу представництв у сусідніх странах.
•Операційний маркетинг: Розробила алгоритм просування в B2C-сегменті, брала активну участь у побудові маркетингової стратегії та організації BTL/EVENT-активностей.
•Системна трансформація: Впровадила бізнес-інструменти на всіх рівнях операційної діяльності, забезпечивши керованість, прозорість і масштабованість бізнесу.

Директор маркетингу

from 05.2017 to 06.2020 (3 years 1 month)
Микроприбор, ООО (http://www.secunda.com.ua), Киев (Роздрібна торгівля)

Chief Marketing Officer (CMO)

Спеціалізація: Digital-маркетинг, трейд-маркетинг, B2B та B2C стратегії
KPI: зростання трафіку сайту, підвищення конверсії, збільшення валового прибутку, зростання трафіку в роздрібній мережі



Ключові досягнення та обов’язки:
•Digital-маркетинг:
Розробка та реалізація результативних онлайн-кампаній із фокусом на трафік, залучення та конверсії. Повна відповідальність за SMM, performance-маркетинг, SEO, email-маркетинг та UX-оптимізацію. Побудова digital-команди і контроль її KPI.
•Трейд-маркетинг:
Побудова системи активностей у ритейлі: мерчандайзинг, промо, акції, вітринні кампанії. Співпраця з провідними ТЦ/ТРЦ України для забезпечення максимальної представленості брендів.
•Брендинг та ритейл-концепти:
Виведення нових ТМ на ринок. Повний цикл побудови бренду: від позиціонування до впровадження у торгові площі. Запуск першого в Україні флагманського магазину Casio G-Shock Store — як втілення брендової ідеї у фізичному просторі.
•B2B & B2C-маркетинг:
Впровадження програм лояльності, проєкти співпраці з ключовими B2B-партнерами, персоналізовані стратегії для кінцевих клієнтів. Організація презентацій, локальних активацій і маркетингових подій для ЦА.
•Бюджетування та ROI:
Повне планування маркетингового бюджету (місяць/квартал/рік), оптимізація витрат, контроль ефективності каналів з фокусом на прибутковість та результат.
•Стратегія та аналітика:
Проведення маркетингових досліджень, аналіз конкурентного середовища, вивчення ринку для стратегічного прийняття рішень.
•Координація та команда:
Управління мультифункціональною командою (digital, трейд, брендинг, PR, агенції, інфлюенсери). Формування KPI, розподіл зон відповідальності, побудова злагоджених процесів.



Додаткові компетенції:
•BTL та івент-маркетинг:
Реалізація комплексних BTL-кампаній для стимулювання продажів та формування емоційного зв’язку з аудиторією. Організація масштабних івентів: запусків магазинів, брендових презентацій, колаборацій з партнерами у торгових просторах.
•B2B Enablement / Освітній маркетинг:
Ініціаторка та лідер запуску освітньої платформи для B2B-партнерів (дистриб’ютори, дилери, корпоративні клієнти). Програма включала навчання з продукту, сервісу, стандартів бренду та продажів, що дозволило масштабувати експертизу в мережі партнерів та покращити якість обслуговування.

Education

Донецкий Национальный Университет (Донецк, Украина)

Фахівець міжнародних відносин, Донецк
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • Користувач ChatGPT
  • Висока працездатність
  • Фінансова грамотність

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Світ бізнесу швидкий, галасливий і непередбачуваний. І саме такий мені подобається.
Я знаю, як перетворити хаос на зростання, команду на бойову одиницю, а ідею на прибуток.
За плечима — масштабування продажів, запуск партнерських програм, перезапуск напрямів і вихід брендів за межі регіонів. Я вмію бачити наперед, будувати системи та качати результат.
Якщо компанії потрібен не просто керівник, а драйвер змін і зростання — я готова вийти в гру на рівні CEO.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: