• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1785111/

Аналітик, бухгалтер, 27 000 UAH

Considering positions:
Аналітик, бухгалтер, Економіст, Фінансовий аналітик, Фахівець з обліку, Економіст з планування
Employment type:
full-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець Відділу експлуатації нерухомості та обладнання ОБЕН

from 06.2022 to 04.2025 (2 years 10 months)
THRASH! ТРАШ!, Київ (Роздрібна торгівля)

• повний супровід усіх первинних документів в електронному та паперовому носіях: з наданих комунальних та експлуатаційних послуг; з експлуатації нерухомості (технічне обслуговування, ремонти, закупівля матеріалів);
• перевірка коректності розрахунків з комунальних послуг (електрична енергія, водопостачання та водовідведення, теплова енергія, газопостачання та інші експлуатаційні нарахування);
• виявлення стрибків та причин зростання споживання комунальних ресурсів;
• формування платежів на оплату згідно платіжного календаря;
• контроль за цільовим використанням коштів згідно затвердженого бюджету;
• контроль своєчасної оплати рахунків за комунальні та експлуатаційні послуги, ремонтні роботи і ТО;
• ведення комунікації з контрагентами з питань документообігу, звірки взаєморозрахунків по спожитим послугам, розрахунків та оплат;
• взаємодія з іншими відділами компанії (керуючими магазинів, інженерами, бухгалтерією, фінансовим офісом, офісом оренди, менеджерами проектів, керівниками офісів);
• планування витрат та резервування коштів в SAP;
• ведення аналітики спожитих ресурсів;
• участь в складанні річного бюджету з комунальних послуг;
• формування реєстру платежів по ремонтам і ТО та погодження з відповідальними особами;
• звітування про покази засобів обліку в енергопостачальні компанії та водоканали (щомісячно);
• внесення видаткових накладних в SAP;
• створення картки контрагента, додаткового розрахункового рахунку, картки матеріалу в ПЗ Jira;
• досвід складання документів: рахунки, акти наданих послуг, договори (заповнення реквізитів з новими контрагентами);
• робота з ПЗ: SAP, Analyzer (BAP), Е-база, Omnitracker, ЕДО Вчасно, Jira, Outlook, Excel, Word, Teams та використання інших внутрішніх програм компанії.

Аналітик відділу експлуатаційних платежів ОБУН

from 12.2021 to 06.2022 (6 months)
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• планування платежів у фінансовій обліковій програмі SAP згідно платіжного календаря;
• контроль оформлення документів щодо фінансових господарських операцій;
• аналіз даних в процесі бюджетування;
• аналіз та контроль бюджету доходів та видатків;
• контроль грошового потоку.

Бухгалтер

from 05.2021 to 11.2021 (6 months)
F.ua (Фотос), Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• контроль за коректністю оформлення і підписання видаткових накладних в
програмах бухгалтерського обліку ЕДО «Вчасно», M.E.Doс;
• робота з електронним і паперовим документообігом;
• відображення господарських операцій по видатковим документам в 1C 8.3 УТП, УПП;
• внесення в програму 1С товарно-транспортних накладних;
• ведення архіву фізичної бази первинних документів (631 рахунок);
• підготовка і передача на відправку документів постачальникам;
• інвентаризація первинних документів і контроль за своєчасним надходженням
оригіналів;
• робота з реєстрами і зведеними таблицями по документації;
• комунікація з постачальниками, врегулювання питань по відсутнім/некоректно оформленим документам;
• внесення нових контрагентів в базу 1С;
• створення рахунків на оплату і оформлення довіреностей на отримання ТМЦ;
• консультування співробітників інших відділів компанії відносно питань
первинної документації;
• виконання інших доручень головного бухгалтера.

Працівник складу інтернет-магазину Amazon

from 10.2018 to 05.2021 (2 years 7 months)
Amazon Fulfillment Wroclaw Sp. z o.o., Вроцлав (IT)

Обов'язки:
• контроль якості;
• участь в проведенні інвентаризацій;
• розміщення товарів на складі, збір і упаковка замовлень;
• навчання нових співробітників на вищезазначених процесах.

Спеціаліст відділу супроводження оплат за господарськими договорами УЗДБ

from 03.2017 to 09.2018 (1 year 6 months)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки
• обробка електронних заявок на оплату;
• контроль оформлення заявок на оплату, згідно вимог нормативних документів, діючих в Банку;
• перевірка первинних документів на їх коректність (наявність реквізитів, необхідних підписантів і т.д.);
• внесення платежів в програму 1C і контроль за своєчасністю їх оплати;
• контроль за дотриманням умов договору під час здійснення оплат;
• ведення регістру договорів в 1С, контроль термінів їх дії і формування пролонгацій;
• внесення контрагентів і номенклатури в базу 1С;
• оформлення довіреностей на отримання ТМЦ за допомогою програми 1С;
• контроль використання коштів кошторису операційних витрат і інвестицій;
• контроль документообігу;
• консультування працівників відділень РЦ з питань проведення і закриття оплат, в рамках господарських договорів
•робота з офісними програмами: 1С 8.2, Lotus Notes, Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook

Education

УБС НБУ

Облік і аудит, Київ
Higher, from 2015 to 2017 (2 years)

НТУ

Фінанси і кредит, Київ
Unfinished higher, from 2011 to 2015 (4 years)

Knowledge and skills

  • Omnitracker
  • Е-база
  • Analyzer
  • SAP
  • Jira
  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • 1С:Підприємство
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • 1С УТП
  • 1С УВП
  • Вчасно
  • СЕД
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Робота з великим обсягом інформації

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Polish — average

Additional information

Досвід роботи з:
• SAP, 1С:Підприємство 8.2, 1C 8.3 УТП, 1С УВП;
• ЕДО «Вчасно», М.E.Doс;
• Analyzer (BAP), Omnitracker, Jira, Е-база, Lotus Notes;
• Знання інструментів Microsoft Office: Word, Outlook, PowerPoint, Excel: робота з великими масивами даних, зведеними таблицями, стандартними формулами (SUM, IF, IFERROR, VLOOKUP, ROUND), сортування, фільтри;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації і документів;
• вміння працювати в умовах багатозадачності;
• здатність самостійно організовувати свою діяльність, визначати пріоритетність
виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
• вміння працювати в команді;
• високий рівень самоконтролю та відповідальності, пунктуальність, посидючість, неконфліктність.
Прагну до навчання, особистісного зростання і самовдосконалення.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: