Resume from April 25, 2024 PRO

Ірина

Головний бухгалтер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер єдиний

from 05.2017 to 09.2021 (4 years 4 months)
ТОВ "АМС-Сервіс", Київ (Оптова торгівля ваговим обладнанням, касовими апаратами і комплектуючими, послуги сервісу)

Повне ведення обліку 2 юр. осіб на загальній системі з ПДВ та 2 ФОП на ЄП 2-а група.
Обов'язки: виписка рахунків, видаткових накладних, реєстрація податкових накладних, обробка вхідної первинної документації, кадровий облік, нарахування зарплати, перевірка договорів, облік основних засобів, складання звітності, відновлення обліку, постановка обліку в 1 С, реєстрація РРО у податковій службі, лізинг авто, облік ПММ.
Штат співробітників підприємства-6 осіб.

Бухгалтер

from 05.2016 to 04.2017 (11 months)
ТОВ "Українский аудиторский центр", Київ (Послуги аутсорсингу.)

Повне ведення обліку кількох підприємств (5 ТОВ на загальній системі з ПДВ, 2 ФОП на 3-й групі – оптова торгівля, підрядні будівельні роботи, науково-дослідні послуги).
Причина звільнення: бажання заробляти більше.

Провідний бухгалтер

from 08.2014 to 12.2015 (1 year 4 months)
ТОВ "Міжнародне агентство по захисту інтелектуальної власності", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Повне ведення обліку 4-х юридичних осіб: єдиний податок 2%+ПДВ, загальна система+ПДВ, загальна система без ПДВ, громадська організація (неприбуткова). У підпорядкуванні 1 бухгалтер.
Ділянки роботи: облік послуг сервісного обслуговування обладнання, оптова торгівля книжковою продукцією, нарахування зарплати, каса, банк, кадрове діловодство, валютні операції, імпорт послуг, імпорт товарів, робота з первинною документацією, постановка обліку в 1С 8.2 УТП, оптимізація оподаткування (вибір оптимальної системи оподаткування залежно від виду діяльності підприємства), відновлення обліку, контроль договорів, складання та подання податкової та бухгалтерської звітності та ін.
Штат працівників підприємства: 10 осіб.

Головний бухгалтер (єдиний)

from 04.2013 to 04.2014 (1 year)
ТОВ "АСЕКА", Київ (Оптова торгівля медичним обладнанням)

Повне ведення обліку торгового підприємства загальної системи оподаткування.
ЗЕД (імпорт).
Формування документів на відвантаження товарів, облік товарів, основних засобів, відряджень, у т. ч. закордонних, імпортних операцій, наразування зарплати, кадровий облік, контроль договорів, взаєморозрахунки з контрагентами, моніторинг законодавства, відповіді на запити податкової, формування та подання звітності.
Штат співробітників підприємства: 12 осіб.
Причина звільнення: скорочення.

Заступник головного бухгалтера (з функціями головного)

from 09.2009 to 09.2010 (1 year)
ТОВ "Віола", Київ (Оптова торгівля обладнанням та комплектуючими для теплових і атомних електростанцій, хімічної промисловості, фармацевтики.)

Повне ведення обліку 2-х підприємств загальної системи оподаткування з ПДВ.
Облік товарів, імпортні, експортні операції, облік відряджень, у т. ч. закордонних, облік ПММ, купівля-продаж валюти, контроль договорів, нарахування зарплати, кадровий облік, оптимізація оподаткування, зустрічні, камеральні, аудиторські перевірки податкової, складання та подання звітності.
Штат співробітників підприємства: 10-12 осіб.
Причина звільнення: Закінчення декретної відпустки попереднього головного бухгалтера.

Головний бухгалтер

from 06.2008 to 11.2008 (5 months)
ТОВ "Аванто" (стоматологічна клініка)+ три СПД ФО на ЄН, Київ (Надання стоматологічних послуг оренда медичного обладнання)

Робота з первинною документацією, облік товарів, матеріалів, основних засобів, МШП, нарахування амортизації, взаєморозрахунки з контрагентами, нарахування зарплати, відпускних, лікарняних, каса, РРО, контроль роботи касира-операціоніста, робота в системі клієнт-банк, ПДВ, прибуток, складання бухгалтерської та податкової звітності.
Постановка обліку 1С 8.1 Бухгалтерія для України.
У підпорядкуванні 1 особа.
Штат співробітників підприємства: 47 осіб.

Головний бухгалтер (єдиний).

from 09.2006 to 10.2007 (1 year 1 month)
ТОВ «Хоум Лайф Інтеріорс» (роздрібний магазин), Київ (Оптово-роздрібна торгівля меблями та аксесуарами.)

Робота з первинною бухгалтерською документацією, формування рахунків, видаткових, податкових накладних, реєстрів податкових накладних, облік ТМЦ, основних засобів, МШП, взаєморозрахунки з контрагентами, нарахування зарплати, авансові звіти, каса, РРО, контроль роботи касира-операціоніста, робота в клієнт-банк, зовнішньо-економічна діяльність (імпорт), ПДВ, прибуток, складання бухгалтерської та податкової звітності.
Штат співробітників: 7 осіб.
Причина звільнення: закінчення декретної відпустки попереднього головного бухгалтера.

Бухгалтер (другий, штат бухгалтерії – 2 людини)

from 03.2005 to 01.2006 (10 months)
ТОВ „Поліхімекс”, Київ (Оптова торгівля скрапленим газом)

Обробка первинної документації, податкові зобов'язання, податковий кредит, ведення книг обліку придбання та продажу, реєстру податкових накладних, обробка банківських виписок, нарахування відпускних, контроль заповнення подорожніх листів, виписка довіреностей, облік ТМЦ, палива, МШП, основних засобів, взаєморозрахунки з контрагентами робота в системі клієнт-банк, оформлення зустрічних перевірок (для податкової).
Причина звільнення: Припинення діяльності підприємства.

Education

Київський торговельно-економічний інститут

Економіка торгівлі, економіст в торгівлі, Київ
Higher, from 1988 to 1993 (5 years)

Additional education and certificates

Національний авіаційний університет (Міжнародні стандарти обліку та звітності)

2014 рік, тривалість 2 місяці

Бізнес Программи, 1С: Франчайзі (Курси "Ведення обліку у програмі 1С 8.2 УТП")

2013 р., тривалість - 40 годин

Семінар по Податковому кодексу

2010 р., 4 дні

УЦ «Успіх» Курси «Головний бухгалтер»

2005 р., тривалість -3 місяці

УЦ «Успіх», Курси «Бухгалтер»

2001 р., тривалість 3 месяці

Курси ПК

2001 р., 2 місяці

Семінар по трансферному ціноутворенню

2015 р., 8 годин

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК M.E.Doc Користувач ПК 1С УТП Електронна звітність 1С-Звіт 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Ділові якості: відповідальність, аналітичний склад розуму, передбачливість, прагнення до саморозвитку, уважність до деталей, наполегливість.

Мої побажання: Робота в стабільній компанії, порядок в обліку, своєчасна виплата заробітної плати, зручне територіальне розташування, комфортні умови праці, нормований робочий день (за потреби у звітний період можу залишатися після роботи, з/п від 30 000 грн. в залежності від об'ємів та складності виконуваної роботи.

Особиста інформація: незаміжня, дітей немає, без шкідливих звичок.

Хобі: спорт, екскурсії, відвідування виставок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: