Resume from September 8, 2017

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1818546

Менеджер по персоналу, 2 500 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Simferopol

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

менеджер по персоналу

from 03.2012 to 05.2013 (1 year 2 months)
Титан Инвест, пгт Октябрьское (Консалтинг, бухгалтерия, аудит)

Ведение кадрового делопроизводства компаний - партнеров (5 компаний), проведение собеседований, поиск персонала, участие в обучение персонала, тренинги, решение организаторских вопросов. На данной должности ознакомлена с трудовым кодексом РФ, в связи с тем, что одна из компаний-партнеров зарегистрирована в России (Азов), изучение китайского рынка труда, поиск персонала для компании в Китае, полное взаимодействие с ВУЗами, техникумами, для трудоустройства студентов. Налаживание контакта и взаимодействие с сотрудниками компаний-партнеров

Education

Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского

Управления, менеджмент организаций, Симферополь
Higher, from 2004 to 2010 (5 years 9 months)

Закончила ТНУ им. В.И. Вернадского, ЗФО, факультет Управление, менеджмент организаций. Дополнительное образование: закончила курсы 1С предприятие "Торговля и склад 7.7", принимала участие в тренингах "Мастер администрирования", "Эффективное управление ресурсами предприятия"

Additional information

Без вредных привычек, коммуникабельна, обучаема

More resumes of this candidate

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: