- PRO
Людмила
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 44 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1844009/
Work experience
Провідний інженер
from 10.2024 to now
(10 months)
«Державний університет «Київський авіаційний інститут», Київ (Освіта, наука)
Інститут ІСАО
Адміністративна підтримка навчального процесу:
- обробка заявок від клієнтів.
- перевірка правильності введення даних у заявках (назва посвідчення, ПІБ тощо).
- формування договорів на навчання.
- реєстрація клієнтів у навчальній системі.
- наповнення сайту, написання, редагування статей
- ведення ділового листування
Робота з документами:
- робота з наказами та розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання,
- підготовка інформаційних та аналітичних довідок,
- друк документів різних форматів (посвідчення, протоколи, сертифікати тощо).
- оформлення та зберігання документів у базах даних.
Комунікація з клієнтами:
- щоденне спілкування з клієнтами для виявлення їхніх потреб.
- надання інформаційної підтримки щодо навчання.
Помічник ректора
from 07.2023 to 10.2024
(1 year 3 months)
Київський університет права НАН України, Київ (Освіта, наука)
- Планування робочого дня керівника: ведення календаря, організація зустрічей, підготовка до зустрічей, підготовка конференцій
- Організація відряджень (квитків, бронювання готелів, трансфер та інше)
- Наповнення сайту, написання, редагування статей
- Співпраця з рекламними агенціями, розміщення реклами в різних інформаційних джерелах (телебачення, радіо, зовнішня реклама, інтернет-реклама)
- Організація документообігу, ведення баз даних
- Ведення ділового листування
- Пошук необхідної інформації (як в Україні, так і за межами)
- Складання звітів, презентацій, ведення протоколів нарад
- Прийом відвідувачів, дзвінків і ділової кореспонденції
- Оперативний пошук та вирішення поставлених завдань
Помічник декана Факультету економіки та бізнес-адміністрування
from 10.2015 to 12.2022
(7 years 2 months)
Національний авіаційний університет, Киев (Освіта, наука)
- Організація навчального процесу;
- розподіл документації по структурним підрозділам;
- робота з наказами та розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, погодження, ознайомлення працівників, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, реєстрація, облік;
- ведення та оформлення протоколу зборів трудового колективу;
- підготовка нарад та засідань;
- облік робочого часу працівників;
Провідний фахівець кафедри Маркетингу та ресурсозабезпечення
from 09.2012 to 09.2015
(3 years)
Национальный Авиационный Университет, Киев (Освіта, наука)
Адміністратор салону мобільного зв'язку
from 09.2004 to 03.2007
(2 years 6 months)
Евромережа, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Организация работы салона. Работа с клиентами, заключение контрактов, ведение отчетности. Проведение рекламных акций внутри салона, презентация новой продукции. Набор и подготовка продавцов-консультантов.
Менеджер з продажу
from 02.2002 to 07.2004
(2 years 5 months)
Евромережа, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Education
Національний авіаційний університет
Факультет економіки та управління Напрям підготовки: «Економіка і підприємництво» - бакалавр; «Маркетинг» - спеціаліст., Киев
Higher, from 1998 to 2004 (6 years)
Additional education and certificates
Навчальний центр GOLDEN STAFF, курс "Маркетинг" (З 28.10.2012р. по 24.01.2013р.)
С 28.10.2012г. по 24.01.2013г.
«Курс підготовки інструкторів з авіаційної безпеки» - інструктор AVSEC
з 10 лютого по 18 лютого 2025 року
«Базова підготовка персоналу служби авіаційної безпеки»
з 20 січня по 31 січня 2025 року
Knowledge and skills
- Впевнений користувач ПК та офісних програм;
- Грамотна усна та письмова мова
- Організаторські здібності
- Діловий етикет
- Ведення ділових переговорів
- Ведення документації
- Ділове листування
- Проведення рекламних кампаній
- Комунікабельність
- Відповідальність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Similar candidates
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv -
Проєктний менеджер, асистент проєктного менеджера, помічник керівника, координатор
40000 UAH, Kyiv -
Адміністратор офісу
Kyiv -
Секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv