- PRO
Євгенія
Менеджер з адміністративних питать, діловод, адміністратор, 35 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з адміністративних питать, діловод, адміністратор, Офіс-менеджер, Адміністратор
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 34 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1863599/
Work experience
Адміністративний менеджер
from 03.2025 to now
(5 months)
Pyramida Technic, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Адміністративна підтримка: організація документообігу, ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції.
• Організація роботи офісу: закупівля канцелярії, води, кави, витратних матеріалів.
• Координація персоналу: контроль графіків, організація зустрічей, планування подій.
• Комунікація: відповіді на дзвінки, листування, координація роботи з підрядниками та кур’єрськими службами.
• Підтримка керівництва: допомога у підготовці документів, звітів.
• Контроль чистоти і порядку в офісі: робота з клінінговими компаніями.
• Допомога відділу маркетингу
• Зняття показників лічильників
• Оплата рахунків в банку або через термінал
• Оформлення в 1С заявок + авансові звіти по ним в кінці місяця
Помічник HR (на аутсорсингу)
from 11.2022 to 01.2025
(2 years 2 months)
Talent Match, Київ (Пошук персоналу, HR)
•Опис вакансій, пошук кандидатів на job сайтах і передача їх рекрутерам
•Оформлення і виготовлення посвідчень для нових співробітників
•Збір загальних даних на випадок НС(підготовка форми для збору, слідкувала за заповненням форм, нагадувала email та особисто і по телефону для своєчасного ведення таблиці даних)
•Заповнення таблиць відпусток (робила розбивку по департаментам і відділам, слідкувала за своєчасним заповнення, робила нагадування щодо дедлайнів)
•Збір документів і оформлення працівника на роботу
•Заповнення картотеки особовими справами співробітників
•Підготовка і збір документів звільнених співробітників для подальшої архівації
•Онлайн або офлайн організація ознайомчих зустрічей з керівниками департаментів та відділів(формувала графікі зустрічей керівників і ТОП менеджерів із новими співробітниками, включаючи бронювання в календарях),
•Підготовка супровідних документів: вела базу даних співробітників з важливими даними, оновлювала щотижнево при прийомі новачків, оновлювала щомісячно телефонний довідник, оформлювала посадові інструкції,
•Виконання розсилок та збір підписів -ознайомлення з політиками і процедурами
Адміністративний менеджер
from 10.2020 to 10.2022
(2 years)
ТОВ GRC.UA, Київ (Пошук персоналу, HR)
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією: прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;
- Оформлення кур'єрських відправлень
- Пошук гостинець / квартир і поселення співробітників з регіонів
- Обеспечення життєдіяльності офісу (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
- Проведення інвентаризації господарської частини компанії і техніки
- Організація і контроль ремонту в офісі;
- Пошук приміщення під офіс, пошук компанії перевізника, організація переїзду (при необхідності);
- Робота з постачальниками
- Відправка документів
- Координація та контроль роботи кур'єра і прибиральниці;
- Підготовка документів по прийому і звільненню співробітника;
- Підготовка робочого місця для нового співробітника;
- Допомога юристу в роботі з договорами (сканування, введення в реєстр, розкладка по папках)
- Підготовка спільно з маркетингом комплексних подарунків для клієнтів на свята;
- Допомога в організації корпоративів;
Офіс менеджер
from 08.2014 to 08.2020
(6 years)
ТОВ " Архітектурне бюро Юнаков та партнери", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів
- Підготовка по вказівці керівника наказів, довідок, листів
-Прийом, реєстрація, зберігання, облік поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції,
-Організація прийому працівників і відвідувачів;
-Телефонне обслуговування;
-Контроль за святковими і ювілейними датами;
-Обробка пошти;
-Керування роботою всього офісу;
-Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
-робота з первинною бухгалтерською документацією (часткове ведення кадрової справи)
-Організація свят та інших корпоративних заходів;
-Ведення звітності по відпустках, відгули і надурочних годинах
- Первинний пошук кандидатур за формально відповідаючих вимогам директора, рекомендація кандидата директору; участь у їхніх перемовинах, контроль за виходом претендента на роботу;
Education
Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Психолог, Киев
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Windows
- Робота з оргтехнікою
- Адміністрування офісу
- Ведення соціальних мереж
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Користувач 1С
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
- дотримання субординації,
- робота на результат,
- відповідальність,
- організованість,
- пунктуальність,
- порядність, відповідальність, надійність;
- організаторські здібності;
- креативність та винахідливість;
- прагнення до постійного розвитку інтелекту;
- здатність до об’єктивного аналізу інформації;
- адекватна самооцінка;
- здатність працювати в команді;
- комунікабельність;
- розумна ініціативність, стриманість, виваженість, у разі доцільності наполегливість;
- здатність до розумного ризику;
- поміркованість;
Similar candidates
-
Адміністратор
25000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Адміністратор
20000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
22000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv