Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1928589/
Генеральний, виконавчий, операційний директор
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Виконачий директор (CEO)
from 06.2021 to now
(4 years 7 months)
- аудіт існуючого бізнеса за основними напрямками;
- формування бачення та стратегії розвитку бізнеса, узгодження із власниками;
- розробка нової організаційно-штатної структури компанії;
- побудова коректного управлінського обліку;
- розробка та впровадження системи формування бюджетів (Cash Flow, P&L, Balance)
- відкриття філії в м. Київ;
- координація та узгодження маркетингової стратегії компанії;
- побудова сучасного call-center з використанням сучасної цифрової телефонії+СRМ;
- розробока методології та алгоритму проведення повної інвентаризаціії основного складу компанії, проведенния інвентаризації з відображенням у обліковий програмі;
- формування актуальної юридично-правової моделі компанії, робота з оптимізації податкового навантаження;
- мотиваційна робота із співробітниками компанії, узгодження та впровадження базового соціального пакету співробітника, проведення політики офіційного працевлаштування, охорона праці.
Операційний директор
from 03.2017 to 05.2021
(4 years 3 months)
Виробнича компанія, Одеса (Архітектура та корпоративні проекти. Енерго-зберігаючі технології, дизайн та інтерьєр)
- розробка та імплементація стратегії розвитку бізнеса;
- побудова фінансової структури підприємства, адаптація до актуальних ризиків (фінансовий консалтінг, масштабування в інші юрисдикції);
- юридичне супроводження бізнесу;
- формування бюджетів (Cash Flow, P&L,
- реформування відділу продажів, введення стандартів обслуговування, підвищення лояльності клієнтів (CSI, CES, NPS-SCI показники);
- побудова успішної системи онлайн продажів (e-commerce);
- запуск продажів на експорт (Канада, США, Європа)
- digital стратегія розвитку та трансформації бізнеса;
- цифровізація бізнес-процесів, збір вимог, формування технічних завдань та проведення доопрацювать в облікових програмах (ERP, SAP, 1C...);
- створення штатного підрозділу IT, побудова роботи згідно методології ITIL;
- побудова сучасної системи IT підтримки користувачів на основі Service desk;
- створення сучастного call-center відділу продажів;
- підготовка виробничого комплексу до сертифікаціх за стандартами ISO;
- вровадження методології Lean Production;
- покращення показників обертаємості запасів компанії та виведення їх на бажаний рівень, системна робота із запасами компанії;
- реформування логістики компанії, створення цифрових інструментів для керування всіма потоками товарів компанії (монітор логіста);
- побудова типового автопарку, уніфікація, контроль пересування і як наслідок зменшення витрат;
- побудова адміністративно-господарчої служби компанії, системна робота з усіма об’єктами нерухомості, контроль витрат, оптимізація використання комунальних послуг;
- мотиваційна робота, побудова HR складової;
- результативна робота під час взаємодії з кількома власниками бізнеса (збалансованість та узгодженість рішень/вирішення конфліктів інтересів).
Керівник відділу зовнішньо-економічної діяльності
from 07.2012 to 03.2017
(4 years 9 months)
Торгово-производственная Компания, Одеса (Архітектура та корпоративні проекти. Енерго-зберігаючі технології, дизайн та інтерьєр)
- організація, керівництво та розвиток відділу закупівель;
- формування ефективної команді, створення системи мотивації;
- система моніторінгу закордонних виробників профільної продукції. Аналіз цінових пропозицій;
- пошук постачальників продукції та послуг (ЄС, Китай, Корея).
- відвідування та участь у профільних виставках (ЕС, Китай, Україна).
- організація та проведення переговорів, узгодження та підписання контрактів;
- supply chain managment;
- організація та моніторинг процесів складської обробки товарів та розподільчої логістики;
- управління запасами компанії, аналіз фінансово-економічних показників по категоріям, оперативне планування закупівель, прогнозування попиту та оптимізація товарних запасів;
- організація тендертних закупівель, відпрацювання контрактних замовлень;
- робота з митними структурами, органами сертифікації та іншими дозвільними підрозділами;
- формування бюджетів, оперативне фінасове планування (Cash Flow, P&L);
- участь у плануванні та створенні нового асортименту;
- ціноутворення;
Менеджер відділу зовнішньо-економічної діяльності
from 04.2010 to 08.2012
(2 years 5 months)
Виробнича компанія, Одеса (Архітектура та корпоративні проекти. Енерго-зберігаючі технології, дизайн та інтерьєр)
- організація закупівлі та постачання товарів, планування закупівель, формування замовлень та узгодження їх із постачальниками;
- документальне супроводження закупівель;
- претензійна робота з постачальниками та логістичними компаніями;
- підготовка документації для митного оформлення вантажів;
- управління запасами, аналіз фінансово-економічних показників за категоріями, оперативне планування закупівель, прогнозування попиту та оптимізація товарних запасів;
- формування управлінської звітності та ведення внутрішньої документації.
Регіональний представник рекламної агенції, супервайзер
from 01.2003 to 01.2008
(5 years)
Prospects Ukraine, A-Group, Одеса (BTL, PR, Event акції та активності)
- організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових промоакцій, стимулювання продажів визначеної групи товарів;
- підбір, навчання та мотивація персонала;
- організація роботи персонала та контроль виконання вимог;
- фінасове планування проектів;
- складання та здача звітності по проведення промоакцій;
- робота з продукцією та матеріалами замовників, материальна відповідальність.
Education
Одеська національна академія зв’язку
Телекоммунікації, інженер телекомунікацій, Одеса
Higher, from 2003 to 2004 (1 year)
Рівень: закінчене вище «Специалист» (диплом з відзнакою)
Additional education and certificates
- ABC English school (курс англійської мови для бізнесу); - Hilel IT school (курс Business analyst) - курс «СЕО майбутнього» від
2011-2016
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Office
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Project
- Management skills
- Ability to analyze
- Project management
- Trello
- Jira
- SQL
- MySQL
- ERP
- Conducting presentations
- MS Power BI
- Database
- Documentation management
- Asana
- Confluence
- Design
- Scrum
- Agile
- ITIL
- Kanban
- BPMN
- UML
- Waterfall
- Project documentation
- Методології розробки програмного забезпечення
- Менеджмент, ЗЕД, Логістика, IT
- Non-functional testing
- PMBOK
- RegExp
- Stories
- User story
- V-Model
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — advanced
Additional information
- водійське посвідчення категорії В, С;
- закордонний паспорт;
- яскраво виражені лідерські якості, активність, організаційні здібності;
- сильні аналітичні навички, здатність самостійно приймати рішення на нести за них відповідальність.
More resumes of this candidate
Ivano-Frankivsk, Kyiv, 4 more cities
Higher education · Full-time, part-time
- CEO, 4 years 7 months
- COO, Production company, 4 years 4 months
Other countries, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Lead Business Analyst/Product manager, IT Enterpises, 1 year 3 months
- Business analyst, Outsource/Out staff, 1 year 5 months
Similar candidates
-
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Dnipro, Vinnytsia , more 6 cities -
Виконавчий директор
Odesa -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 UAH, Kyiv -
Генеральний директор
95000 UAH, Other countries, Remote -
Операційний директор
Kyiv -
Операційний директор
60000 UAH, Kyiv