Resume from January 28, 2022

Александр

Заведующий складом, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word

Additional information

РЕЗЮМЕ
Тарасюка Олександра Олександровича
Мета: Завідуючий складом , логіст__________
Особисті дані
Дата і місце народження: 22 січня 1983р. м. Луцьк
Вік: 36 роки
Сімейний стан: одружений (дочка, 6 роки)
Адреса: 43020, м. Луцьк, вул. Заньковецької 75
Телефон робочий:
Телефон домашній:
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА
2000-2002 Луцький Кооперативний технікум. Товарознавець в митній справі.
Додаткова освіта
2002-2005 Тернопільська Академія Народного Господарства. Спеціальність Фінанси

ДОСВІД РОБОТИ
09.2005 – 2013 ТОВ «Каштан Трейд»
Керуючий складом
•Збереження товарно-матеріальних цінностей , дотримання режимів зберігання, вести облік складських операцій.
•Організовувати і контролювати розвантаження і завантаження автотранспорту.
•Ведення обліку товару на складі. Організовувати проведення інвентаризації
•Керувати працівниками складу

05.2003-06.2005 ВАТ «Луаз»
Товарознавець з обов*язками комірника
•Приймання та зберігання товарно-матеріальних цінностей
•Видача та заміна матеріальних цінностей
Знання мов:
•Українська – рідна
•Російська – вільно
•Англійська – вільне читання
Робота з комп`ютером:
•Кваліфікований користувач: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook )
•Навики роботи з Internet: (MS Explorer) і E:mail (Outlook Express)
Спеціальні навики
•Водійські права (категорія (A,В,С,Е,D) з 2000 року. Досвід керування – 19 років, особистий автомобіль VW Passat ).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: