Resume from January 21, 2019 PRO

Світлана

Инспектор отдела кадров, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник ок

from 05.2016 to now (8 years)
Охранная компания, Киев (Предоставление слуг по охране объектов)

Полный кадровый документооборот, подбор и адаптация персонала

Гувернантка

from 02.2015 to 04.2016 (1 year 2 months)
Израиль, Тель Авив (обучение и развитие детей)

Старший инспектор отдела кадров

from 08.2012 to 04.2014 (1 year 8 months)
ООО "Развитие-21 Столетие" (экипировка поездов)

Education

Педагогический институт им. Гоголя

Биология, Нежин
Higher, from 1988 to 1993 (4 years 9 months)

Additional information

Домашня адреса: м. Київ, просп. Маяковського,37а,кв.35
Тел. моб.
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Р Е З Ю М Е

ГОРТАНЕНКО СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Освіта: - Педагогічне училище, кваліфікація: «вчитель початкових класів»;
- Ніжинський педагогічний інститут спеціальність: «вчитель біології»;
- Народний університет "Економіка та життя" спеціальніст: «секретар-референт зі знанням ПК;
- Навчальний центр "Терра" спеціальність: «бухгалтер-економіст з правом працювати головним бухгалтером»
Досвід роботи:
2016р. - по теперішній час начальник відділу кадрів, менеджер по персоналу (85% робочого часу), охоронна компанія,
2014р.- 2016р. - няня-гувернантка Ізраїль (м. Ход Ха Шарон)
2012р.- 2014р. - старший інспектор відділу кадрів ТОВ «Розвиток-21 Сторіччя»:
ведення кадрової документації з "0"; знання КЗпП України; формування, зберігання та архівація особових справ персоналу; оформлення трудових книжок та вкладишів (реєстрація в книзі обліку руху трудових книжок вкладишів до них); складання наказів по особовому складу (прийом/ переведення/ звільнення/ надання відпусток ..), складання графіку відпусток та їх контроль; проведення атестації фахівців: заповнення особових карток персоналу, видача довідок з місця роботи та характеристик; введення графіків та табелів обліку робочого часу в бухгалтерську програму 1С (версія 7.7, версія 8.1; 8.2),; обчислення трудового стажу та заповнення лікарняних листків непрацездатності; розроблення та складання бінес-плану, положень про відділи та посадових інструкцій; складання штатного розпису та внесення змін до нього, оформлення відряджень працівникам; співпраця з державними організаціями; здача звітності у державні структури), оформлення пенсій в т.ч. науковим працівникам; пошук персоналу через інтернет, ЗМІ ; складання профілю посади, розміщення оголошень в ЗМІ та в інтернеті; попередній відбір резюме фахівців; проведення телефонних інтерв'ю; проведення первинних співбесід; представлення кандидатів керівництву компанії)
2010р - 2012р. - начальник відділу кадрів та партійного обліку,
головний бухгалтер ДРО,
- інспектор з кадрів департаменту персоналу
«Sanahant»
2009р -2010р - інспектор з кадрів департаменту персоналу
Корпорації "FRG"
2008р- 2009р. старший інспектор відділу управління
персоналом Європейського університету
2006 р.- 2008р. - секретар-помічник Президента банку
«Iмексбанк»;обробка вхідної, вихідної
документації; планування і організація робочого
дня керівника; складання графіку
роботи керівника; бронювання готелів,
авіаквитків; організація прийомів,
конференцій; ведення кадрової документації
(прийом, відпустки, переведення, звільнення,
підбір персоналу та формування кадрового
резерву)
2002-2006р. - начальник відділу кадрів, економіст та
секретар Українського державного
проектно-вишукувального інституту
"Укрдіпроліс" (ведення повного обсягу
кадрової документації з "0")
1988-2002р. - директор школи, вчитель початкових класів
Знання мов: українська, російська-вільно, англійська-базова
Комп'ютер: Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook , 1С
(версія 7, версія 8), Windows 9x/2000/XP,
DP 2000.
Хобі : Спорт, мистецтво, музика.
Особисті якості: Чесність, порядність, пунктуальність,
комунікабельність, відповідальність,
уважність, оперативність, чіткість у виконанні
поставлених завдань.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: