• PRO

Ніна

Акаунт-менеджер, 50 000 UAH

Considering positions:
Акаунт-менеджер, Обліковець, Фінансист, Операційний менеджер, Менеджер проєктів, Менеджер з постачання, Direct менеджер, Економіст
Employment type:
full-time
Age:
32 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Chernivtsi, Lviv, Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Обліковець

from 05.2024 to 05.2025 (1 year)
Sp. z o.o. Tbiliso, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

Вказала дистанційно, так як вибрати місто іншої країни тут не можу.
Цей досвід був на території Польщі в м. Жешув.
Основна ціль моє роботи заключалася в тому, щоб побудувати з нуля облікову систему в програмі Serve для ресторану, який мав тільки відкриватися.
В чому заключалася ця побудова:
- внесення всієї номенклатури (починаючи від найменування товарів, закінчуючи кнопками для офіціантів)
- технологічні карти;
- будування структури цієї системи для зручності роботи всієї компанії в майбутньому
Також:
- пошук всіх постачальників (продукти харчування, господарські матеріали);
- побудова барної карти;
- контроль залишків;
- логістика;
- контроль якості товарів;
- контроль оплат за товари та послуги;
- робота з документацією;
- ведення переговорів;
- замовлення продукції;
- приходні накладні;
- інвентаризації;
- звітність.

Вся робота з закупівлями відбувалася виключно польською мовою.

Моїми досягненнями на цій посаді є те, що система, яку я побудувала, працює і на моє місце уже прийшла наступниця, якій я передала всі свої навички і знання.
І так як моєю місією там було запустити, навчити і передати. Саме тому я уже завершила тут свою роботу і йду далі :)

Обліковець

from 12.2022 to 03.2024 (1 year 3 months)
ТОВ "Юсджі Карпати", Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

- забезпечення ресторану всією необхідною продукцією;
- ведення документації;
- робота з системою 1С
- інвентаризаціїї
- звітність
- активна комунікація з бухгалтерією;
- контроль залишків, поставок та постійна комунікація з постачальниками;
- підписання договорів.

Також, приймала активну участь у відкритті ще одного ресторану від нашої компанії на території Буковелю і вела по обліковій частині одночасно 2 ресторани.

Провідний фахівець

from 04.2018 to 09.2019 (1 year 5 months)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• обробка вхідної і вихідної кореспондеції;
• сортування кореспонденції;
• реєстрація докуменів в програмі СЕД LsDoc;
• підготовка документів для керівника банку;
• робота з великим об'ємом інформації;
• супроводження документів між керівником банку і структурними підрозділами;
• комунікація з усіма відділеннями банку;
• переговори з клієнтами банку;
• обробка документації від Національного банку України;
• робота з приймальнями заступників Керівника банку.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

from 08.2017 to 02.2018 (6 months)
Барельєф, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• ведення існуючої бази клієнтів та пошук нових;
• прийом і обробка вхідних заявок по телефону та в електронній почті;
• оформлення замовлень;
• проведення зустрічей з презентацією виробів компанії;
• ведення переговорів;
• підписання договорів;
• розрахунок вартості замовлень;
• погодження термінів доставки і виготовлення замовлень;
• формування специфікації;
• запуск замовлень в виробництво;
• контроль дебіторської заборгованості;
• робота з первинною документацією;
• контроль термінів виготовлення;
• взаємодія з виробництвом і складом;
• робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій, претензій по якості товару.
Робота з програмою AmoCRM.

Аналітик - Закупник

from 05.2016 to 06.2017 (1 year 1 month)
ТОВ "Сітізен Кафе", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов'язки:
• аналіз і моніторинг ринку в розділі харчових продуктів, послуг та господарських матеріалів;
• робота з програмою 1С (внесення видаткових накладних, створення калькуляцій, проведення робочих змін, рух товарів між об'єктами, списання товарів, проведення інвентаризацій);
• короткострокове планування закупівель (алкогольні напої, продукти харчування, господарські матеріали);
• контроль витрат і стимулювання економії;
• забезпечення закладів необхідними товарами (продукти харчування, господарські матеріали, канцелярські товари);
• проведення переговорів з новими та існуючими постачальниками.
• заключення договорів з новими компаніями на поставку товарів та послуг;
• формування звітностей;
• формування рахунків на оплату та видаткових накладних.
• формування і підписання довіреностей особам нашої компанії для отримання товарів;
• вивчення нових пропозицій постачальників;
• займалася організацією новорічних ярмарків, фестивалів кави та вуличної їжі в яких City-Zen Cafe приймав участь;
• вирішувала різної складності завдання і працювала з великим об'ємом інформації.

Продавець-консультант

from 11.2014 to 05.2016 (1 year 6 months)
LUSH, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів, робота з касовим апаратом, проведення інвентаризацій, контроль свіжості продукції, відкриття та закриття робочих змін, формування місячних звітів, здавання інкасації.
Досягненням стало для мене підвищення до старшого продавця.

Продавець-консультант

from 12.2013 to 08.2014 (8 months)
ТОВ "МТІ", Житомир (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів, робота з касовим апаратом.

Education

Національний університет державної податкової служби України

Економіка підприємства, Ірпінь
Higher, from 2013 to 2014 (9 months)

Житомирський державний технологічний університет

Економіки та менеджменту, Економіка підприємства, Житомир
Unfinished higher, from 2009 to 2013 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Таргетолог

2,5 місяці
Certificate

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Email
  • Робота з оргтехнікою
  • AmoCRM
  • DeloPro
  • Comarch
  • СЕД
  • SERVIO
  • Syrve
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Ведення документації

Language proficiencies

  • Polish — advanced
  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Свою трудову діяльність почала ще з студентських років. Працювала в ПАО "Приват Банк" - клієнт менеджер, в ТОВ "Кон Бріо" - офіціант.
За час роботи в студентські роки, здобула великий досвід комунікації з людьми, стресостійкості і вміння працювати в команді.

Особисті якості: маю аналітичний склад розуму, творчі здібності, швидко навчаюся; готова працювати в команді; відповідальна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: