Resume from March 27, 2024 PRO

Оксана

Головний бухгалтер, 50 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор/ головний бухгалтер

from 02.2008 to now (16 years 3 months)
БУХГАЛТЕРСЬКА КОМПАНИЯ "ГАРАНТ-ПЛЮС", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення обліку від первинної документації до складання всієї необхідної звітності до контролюючих органів. Облік розрахунків з постачальниками та покупцями, облік операцій з імпорту товару та експорту торару (продукції), операціїї з давальницькою сировиною, облік виробництва продукції, ведення касових, облік банківських операцій в національній та іноземній валюті, кредити та кредитні лінії, вексельні операції, облік основних засобів, облік заробітної плати, кадрове діловодство, облік податку на прибуток та ПДВ, фінансова та статистична звітність, аналіз фінансової діяльності підприємства (управлінський облік). Облік ПДВ-облігацій.
Відновлення обліку для підприємства (за потреби).
Підготовка пакету документів та оформлення кредитів на підприємстві.
Підготовка та надання всієї звітності підприємства, проходження перевірок на підприємстві.
Підготовка та надання пакету документів для зняття блокування реєстрації податкових накладних (таблиці, пояснення, підтвердження постачання).

Головний бухгалтер

from 05.2005 to 05.2010 (5 years)
ТОВ "КОМПАНІЯ "ССС", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Ведення обліку з первинної документації до складання всієї необхідної звітності до податкової, фондів, статистики. Облік розрахунків з постачальниками та покупцями, ведення касових та валютних операцій, банківські операції, кредити та кредитні лінії, вексельні операції, облік основних засобів та МНМА, облік заробітної плати, кадрове діловодство, облік податку на прибуток та ПДВ, фінансова та статистична звітність, аналіз фінансової діяльності підприємства (управлінський облік).
Підготовка пакету документів та оформлення кредитів на підприємстві.
Підготовка та надання всієї звітності підприємства, проходження перевірок.

Заступник головного бухгалтера

from 08.1999 to 05.2005 (5 years 9 months)
ЗАТ "УКРАЇНСЬКА МЕДІА КОРПОРАЦІЯ", Київ (Видавництво, поліграфія)

- взаиморасчеты с покупателями;
- банковские и кассовые операции ( в т.ч. клиент-банк)
- учет мбп, ОС;
- учет продукции на складе;
- учет заработной платы ( + оформление пенсии сотрудникам);
- авансовые отчеты;
- учет налога на рекламу ( в т.ч. и отчет по налогу);
- учет обязательств по НДС ( в т.ч. и составление декларации);
- учет обязательств по прибыли ( в т.ч. и составление декларации);
- подготовка финансовой отчетности предприятия (в т.ч. статистической);
- учет по всем фондам соц. страхования ( в т.ч. числе отчеты во все фонды);
- подготовка 1-ДФ;
- подготовка персонификации;
- главная книга предприятия, книга продаж предприятия, кассовая книга предприятия;
- прохождение проверок на предприятии.

Бухгалтер (єдиний)

from 04.1997 to 08.1999 (2 years 4 months)
ПП "КАРМА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація та ведення обліку на підприємстві,
Підготовка та подання звітності.

Education

МАУП

УЧЕТ И АУДИТ ВЭД, МАГИСТРАТУРА, КИЕВ
Higher, from 2005 to 2007 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Клиент-Банк Email ЛИГА:ЗАКОН Соната ОПЗ Арт-Звит iFin Ведение отчетности

Language proficiencies

French — average

References

  • Олеся Юріївна

    Олеся Юріївна

    Фінансовий директор, ПП "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ДУЕТ"

    Contact details are hidden
  • Олена Миколаївна

    Олена Миколаївна

    Головний бухгалтер, ЗАТ "УКРАЇНСЬКА МЕДІА КОРПОРАЦІЯ"

    Contact details are hidden
  • КРАВЕЦЬ Ігор Анатолійович

    КРАВЕЦЬ Ігор Анатолійович

    Директор, ТОВ «КОМПАНІЯ «ССС»,

    Contact details are hidden

Additional information

Ключові навички
- досвід організації облікової політики для підприємства; організації документообігу для підприємства;
- досвід проходження перевірок, супроводу правочинів, підготовки документів з оформлення кредитів;
- Досвід в управлінні відділом до 5 осіб.
Особисті якості: відповідальна, організована, виконавча, активна життєва позиція, прагнення до професійного та особистісного зростання, є організаторські здібності, бажання навчатися і розвиватися.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: