Resume from April 25, 2024 PRO

Ольга

Бізнес-асистент, помічник керівника (HR), 40 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
33 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Куратор онлайн-школи, помічник керівника

from 10.2018 to 02.2022 (3 years 4 months)
Онлайн-школа, Віддалено (Освіта, наука)

Обовʼязки:
1. Продаж онлайн-курсів, виставлення рахунків, договорів, ведення клієнтів
2. Курування навчальним процесом в онлайн-школі:
- перевірка д/з, контроль успішності учнів
- створення, редагування, налаштування уроків у Getcourse, графіку навчання
- оперативна техпідтримка учнів, адміністрування та модерація груп у месенджерах
- ведення звітів
- Постановка задач кураторам
3. Технічна підтримка вебінарів:
- створення вебінарних кімнат та модерація вебінарів (Bizon365, Clickmeeting) робота зі статистикою
- налаштування смс-оповіщень, автодозвону, email-розсилки
- робота з Бітрікс24: налаштування роботів, робота з лідами

Досягнення:
За перший рік кількість учнів під моїм кураторством збільшилася з 4 до 130 осіб, які навчались одномоментно. З технічного помічника виросла до експерта школи та старшого адміністратора. Займалась повним циклом навчання на платформі Getcourse, потім перейшла у відділ з продажу.

SMM-менеджер

from 05.2017 to 10.2019 (2 years 5 months)
Різні замовники, Дніпро (Освіта, наука)

- Складання контент-плану на місяць
- Створення контенту у Photoshop
- Ведення соціальних мереж: VK, FB, Instagram

Помічник керівника, HR, офіс-менеджер

from 04.2016 to 09.2017 (1 year 5 months)
УА-Медіа, Київ (IT)

За час роботи в компанії у мене змінювалися обов'язки з розвитком компанії, тому список обов'язків досить різнобічний. Напрацювала навички у підборі персоналу, контролю роботи всього офісу, первинної бухгалтерії.

Детальний перелік обов'язків:
-доручення керівника
-контроль роботи менеджерів з продажу та всього бек-офісу
-пошук необхідної інформації в інтернеті, замовлення меблів, -техніки та госп продукції, забезпечення офісу всім необхідним
-розподіл лідів між менеджерами в crm-системі, тех.підтримка -клієнтів компанії в live chat
-ведення соц.мереж компанії, адміністрування сайту, підготовка -контенту
-оплата всіх рахунків компанії, ведення первинної документації
-e-mail-marketing
-пошук співробітників у напрямі продажу, IT, керівних позицій, -проведення співбесід, у т.ч. англійською мовою
-нарахування та видача зар.плати працівникам усіх підрозділів
-організація заходів та корпоративів
-пошук та контроль роботи копірайтерів

Управляюча (Помічник керівника)

from 09.2014 to 04.2015 (7 months)
Мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Контроль робочого процесу
2. Забезпечення налагодженої роботи та якості обслуговування
3. Закупівля товару, ведення витрат, розподіл доходу
4. Пошук та навчання персоналу
У підпорядкуванні 12 осіб, 3 заклади

Помічник керівника зі знанням англійської мови

from 01.2014 to 09.2014 (8 months)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Одним із досягнень була самостійно підготовлена ​​презентація, виступ перед аудиторією понад 50 осіб та успішний продаж послуг.

У напрямку закордонна нерухомість до моїх обов'язків входило:

-Перекладач керівника на зустрічах (з/на англійську/російську)
-Дослідження ринку нерухомості Туреччини
-Підготовка та участь у міжнародних виставках нерухомості (м. Київ)
-Напрацювання власної клієнтської бази
-Складання та розсилання пропозицій щодо об'єктів нерухомості
-Підготовка всіх матеріалів для презентації
-Організація та проведення презентації на тему «Нерухомість у Туреччині, місто Аланія»

По напрямку роботи готелю:

-Контроль роботи всіх служб готелю
-Щоденна звітність завантаження номерного фонду та первинна бухгалтерія
-Пошук персоналу
-Перевірка всіх підрозділів готелю на предмет чистоти, порядку та якості надання послуг

SMM/контент-менеджер, копірайтер

from 02.2013 to 12.2013 (10 months)
Конкретика, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Копірайт/Rewrite
- Робота з документацією
- Переклад з/на англійську текстів/презентацій
- Управління контекстною рекламою на Facebook
- Просування торговельного центру у соц. мережах
- Створення рекламних текстів, постів
- Наповнення сайтів
- E-mail, sms-розсилання
- Управління бюджетом РК
- Забезпечення життєдіяльності офісу

Education

НАУ

Туризм, Киев
Higher, from 2007 to 2011 (3 years 8 months)

Лицей таможенного дела №144

Киев
Secondary, from 1997 to 2007 (9 years 9 months)

Additional education and certificates

КНЛУ Факультет довузівської підготовки Курс англійської мови (204 години)

2007

Курси англійської мови

2018, зараз знову відновила

Knowledge and skills

Професіоналізм Відповідальність Комунікабельність Акуратність Корекція брів Нюдовий макіяж Вечірній макіяж Весільний макіяж Коктейльний макіяж Візаж Укладання волосся Здатність до навчання

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Досвід особистим помічником більше 5 років. Високо розвинені навички ділового спілкування та збір інформації. Існує успішний досвід пошуку персоналу. Розвинуті лідерські якості, високий рівень відповідальності та самоорганізації. Досвід роботи у віддаленому форматі понад 4 роки.

Однією із сильних сторін вважаю високий рівень відповідальності за свої результати та інтерес за проект у якому працюю. Вмію домовлятися, працювати в команді та керувати, уважна до деталей. Люблю займатися організаційними задачами та приносити користь людям.

Хобі: подорожі, музика, вокал, іноземні мови, психологія.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: