- PRO
Ирина
Менеджер з продажу, 18 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з продажу, Фахівець з обліку, Адміністратор інтернет-магазину, Менеджер служби підтримки, Оператор call-центра, Контент-менеджер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 32 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Odesa, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2259399/
Work experience
Експерт з обслуговування клієнтів
from 06.2014 to 09.2021
(7 years 3 months)
АТ ОТП БАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Укладання договорів, відкриття та закриття рахунків, касові операції, замінювала касира у закритій касі, завантаження та розвантаження банкомату, інкасація, перекази грошей через платіжні системи
Старший контролер - касир
from 01.2014 to 06.2014
(5 months)
АТ ОЩАДБАНК, Подільськ (Фінанси, банки, страхування)
Прийом платежів, виплати з поточних та карткових рахунків, виплати переказів, зарахування пенсій на карткові рахунки, підготовка до інкасації
Специаліст по відкритю та обслуговуваню пластикових карт
from 11.2013 to 01.2014
(2 months)
АТ Ощадбанк, Подільськ (Фінанси, банки, страхування)
Укладання договорів на відкриття пластикових карток, обслуговування клієнтів
Торговий представник
from 02.2013 to 10.2013
(8 months)
ООО ЛУЗАНОВКА, Одеса (Роздрібна торгівля)
Виконання планів продажу, відстеження кредитної заборгованості, проведення переговорів, укладання договорів
Асистент торгового представника
from 08.2012 to 02.2013
(6 months)
ООО Лузановка, Одеса (Роздрібна торгівля)
Викладення товару згідно з планограмою. Виконання стандартів компанії
Education
ОНАХТ
Економіка Підприємства, Одеса
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)
Навчалася на заочній формі навчання, у 2013 р. отримала диплом спеціаліста
Одеский технічний колледж ОНАХТ
Економіка підприємства, Одеса
Unfinished higher, from 2007 to 2012 (5 years)
В 2010 році отримала молодшого спеціаліста, в 2012 році отримала диплом бакалавра. Навчалася на денній формі навчання
Knowledge and skills
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- MS Office
- 1С
- Почтовый клиент
- 1С:Бухгалтерия
- Бухгалтерский учет
- АБС БАРС
- АБС
- СБОН
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — above average
Additional information
Коваль Ірина Анатоліївна
Дата народження: 07/09/1992
Адреса проживання: Одеса,
Телефон для зв'язку: моб.: [
Електронна пошта: [
Освіта
Одеський технічний коледж "Одеської національної академії харчових технологій"
Економіка підприємства
економіст – бакалавр, 2010 – 1012р
Одеська національна академія харчових технологій
Економіка підприємства
Економіст – спеціаліст, 2012 – 2013р.
Досвід роботи
ТОВ «Лузанівка»
2012 – 2013 р – асистент торгового представника у відділі збуту компанії ІДС.
з лютого 2013 до жовтня 2013 – переведена на посаду торгового представника.
АТ «ОЩАДБАНК»
З листопада 2013 – спеціаліст з відкриття та обслуговування карткових рахунків.
З січня 2014 року – старший контролер – касир.
АТ «ОТПБанк»
З червня 2014 року - експерт з обслуговування клієнтів.
з січня 2017 року - старший експерт з обслуговування клієнтів.
З липня 2017 - провідний експерт з обслуговування клієнтів.
З серпня 2021 року - касир.
Курси
Одеський технічний коледж ОНАПТ
Оператор комп'ютерного набору, 2008
Професійні навички та знання
знання комп'ютера: - Упевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет, АБС Барс, Сбон +, SUBA). Знання програми 1С «Бухгалтерія» – базовий рівень.
Володіння іноземними мовами:
Німецька – зі словником
Українська, російська - вільно
проведення переговорів, відстеження дебіторської заборгованості, роботу з документами, виконання стандартів. Залучення та обслуговування клієнтів, оформлення депозитів, прийом комунальних платежів, видача готівки з карткових та поточних депозитних рахунків. касові операції з клієнтами –фізичними та юридичними особами – оформлення таких касових документів, як: заява на переказ готівки, заява на видачу готівки, виплати за грошовими чеками. відкриття, закриття та ведення рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валюті; прийом та видача вкладів населення; проведення безготівкових операцій із вкладів населення; проведення виплат за поточними депозитними та картковими рахунками через пос-термінал; прийом грошових знаків; видачапластикових карток клієнтам; видача кредитів та прийом платежів у рахунок погашення заборгованості; розрахункові операції з карткових рахунків клієнтів та їх закриття; купівля – продаж іноземної валюти та банківських металів; операції із дорожніми чеками; нарахування відсотків за вкладними (депозитними)операціям; переказ грошей; складання щоденного звіту; надання клієнту консультації та інформації про послуги; підготовка юридичних справ до здачі на відповідне зберігання до архіву; проведення ідентифікації, вивчення фізичних осіб під час проведення операцій.
Особистісні якості:
Хороші організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися у складній ситуації та самостійно приймати рішення, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, активність, наполегливість, відмінні комунікативні якості.
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
Odesa -
Менеджер з продажу
20000 UAH, Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Менеджер з продажу
30000 UAH, Odesa