Resume from October 13, 2019 PRO

Лявінець Велерій Іванович

Керівник

Full-time, part-time, remote.

Age:
33 years
City:
Mukachevo

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Начальник зміни

from 03.2019 to now (7 months)
ТОВ Нова ПОШТА, Мукачево (логістика, перевезення вантажів)

організація ефективної роботи зміни, продуктивність зміни, дотримання стандартів якості та швидкості компанії

Менеджер терміналу

from 10.2015 to 02.2019 (3 years 4 months)
ТОВ Нова Пошта, Мукачево (логістика)

Руководитель филиала

from 11.2014 to 03.2015 (4 months)
ООО "Стар Экспресс", (логистика, экспедиция)

Руководитель филиала

from 03.2013 to 10.2014 (1 year 7 months)
ООО "Почтово-грузовой курьер ", мукачево (логистика)

Менеджер транспортной логистики

from 09.2008 to 03.2013 (4 years 6 months)
ООО "Мост Експресс", (логистика)


Education

МДУ

Технологический, Мукачево
Higher, from 09.2003 to 10.2008 (5 years 1 month)


Professional and other skills

Computer skills
Відмінне знання компютера, знання роботи програм Офіс (текстового редактора, табличного та ін), поштові програми (Зімбра, Мозіла, Оутлок), 1С 8 логістика та 1С7 логістика, швидкий набір тексту, знання роботи більшості офісного обладнання (принтер, сканер, принтер штрихкодів, термінал збору даних CipherLab 8001) вмію все налаштовувати та обслуговувати.


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average

Additional information

Наявність авто, водійське посвідчення В. Досвід у відкритті відділень в області та у пошуку попутних авто та вантажів по Україні.
Стаж роботи у логістиці з 2008 року.
Висока здатність до навчання, доброзичливість, комунікабельність, працьовитість, стресостійкість, вміння працювати з великими обємами інформації та з великим обємом роботи.
Знання ринку логістики в області та конкурентів.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: