Resume from May 14, 2024 PRO

Евгения

Менеджер з документообігу, фахівець з тендерних закупівель, помічник керівника, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник кошторисно-договірного відділу

from 08.2016 to 12.2023 (7 years 4 months)
ТОВ "Прайм-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої у компанії системи;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- реєстрація кошторисної документації для проходження держ.експертизи на портал єдиної державної електронної системи у сфері будівництва e-construction
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- первинна бухгалетрія (оплата платежів в системі Приват 24 для бізнесу, створення рахунків, актів виконаних робіт);
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка та завантаження тендерної документації на майданчик, для участі в якості постачальника у державних торгах в системі Prozorro;
- участь у аукціоні;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.

Головний спеціаліст відділу економічного аналізу та договірної роботи

from 08.2015 to 08.2016 (1 year)
Державне космічне агентство України, Київ (Державні організації)

Договірна робота

Адміністративний асистент директора

from 01.2011 to 08.2014 (3 years 7 months)
ТОВ "Прайм-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої системи у компанії;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- первинна бухгалетрія (оплата платежів в системі Приват 24 для бізнесу, створення рахунків, актів виконаних робіт);
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка та завантаження тендерної документації на майданчик, для участі в якості постачальника у державних торгах в системі Prozorro;
- участь у аукціоні;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 04.2007 to 12.2010 (3 years 8 months)
ТОВ "Олвасервіс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої у компанії системи;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка тендерної документації;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.

Фахівець сектору фінансового та бухгалтерського обліку

from 05.2003 to 03.2007 (3 years 10 months)
Київський оперативний центр філія Національного центру управління та випробування космічних засобів, Київ (Державні організації)

- ведення касової книги, виписування довіреностей, авансових звітів, здавання звітів, набір платіжних доручень, внесення прибуткових накладних;
- переміщення ТМЦ, списання, оприбуткування;
- робота з договорами, накладними, актами;
- робота з Казначейством;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, факс, міні-АТС).

Education

Київська академія муніципального управління

Менеджмент організацій, заочне відділення, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Київська державна академія водного транспорту ім. П. Конашевича-Сагайдачного

Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях, технік-технолог, Київ
Specialized secondary, from 1997 to 2001 (4 years)

денне відділення

Additional education and certificates

Міжрегіональний центр проф.перепідготовки військовослужбовців звільнених у запас.

2002 р., 6 місяців. Оператор ПК в сфері бухгалтерського обліку

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Adobe Photoshop АВК Документообіг Adobe Тендерна документація Административное управление Первична бухгалтерія

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • Russian — fluent

References

Єрмольєв Валентин Юрійович

Єрмольєв Валентин Юрійович

Директор, ТОВ "Прайм-Інвест"

Contact details are hidden

Additional information

Відмінне володіння оргтехнікою (ксерокс, факс, принтер, плоттер, міні-АТС) та Microsoft Office, базові знання програм Adobe, Photoshop.

Якості/інтереси:
Одружена, є дочка 2011 р.н. Відповідальна, педантична, комунікабельна, швидко навчаюсь, вимоглива до себе та підлеглих. Віддаю перевагу активному відпочинку на природі, люблю подорожувати, маю почуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: