• PRO

Альона

Заступник директора з кадрової роботи, адміністратор, касир, 20 000 UAH

Considering positions:
Заступник директора з кадрової роботи, адміністратор, касир, Діловод, Менеджер з продажу, Адміністратор медичної клініки, Менеджер торгового залу, Спеціаліст 1C, Завідуючий господарством, Бригадир, Продавець-консультант, Начальник відділу кадрів
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу докуменообігу та архівного зберігання

from 10.2020 to 12.2024 (4 years 2 months)
Комунальне підприємство «Дніпропетровської багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги» Дніпропетровської, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів, згідно Національному стандарту ДСТУ 4163:2020.;
здійснення контролю за їх виконанням, видача необхідних довідок щодо зареєстрованих документів;
прийом, реєстрація наказів і направлення її у структурні підрозділи;
прийом, реєстрація кореспонденції та направлення її у структурні підрозділи;
відправлення відповідної документації адресатам;
ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву;Прийом телефонних дзвінків;
Ведення документообігу, обробка вхідної, вихідної кореспонденції;
Ділове листування;
Підготовка наказів;
Прийом відвідувачів;
Бронювання авіа, ж / д квитків, готелів;
Робота з оргтехнікою;
підготовка та здача до архіву підприємства документальних матеріалів, і реєстраційної картотеки;
забезпечення зберігання службової документації;
вільно користуюся офісною технікою.
робота у системі електронного документообігу;

Заступник директора з господарської частини

from 07.2018 to 12.2019 (1 year 5 months)
Комунальний заклад освіти " Неповна середня загальноосвітня школа № 127" Дніпровської міської ради, Дніпро (Освіта, наука)

Забезпечення виконання правил експлуатації систем, мереж і устаткування школи;
Організація якісного і своєчасного ремонту по ТО підрядниками;
Ведення звітності у встановленій формі акти, накази ,;
складання графіків персоналу, ведення табелю по зарплаті, заповнення лікарняних, заповнення протоколів
Оптимізація витрат на виконання робіт;
Контроль раціонального використання енергоресурсів школи програмі NaviCout.
• контроль за виконанням поточного і капітального ремонту;
• контроль роботи обладнання; закупівля матеріалів для здійснення ремонтних робіт;
• взаємодія з контролюючими органами.
контроль обслуговування газової потокової, звіркі з «Теплоенегрго», ДТЕК, водоканалом
контроль і організація послуг, що надаються;
рішення адміністративно-господарських питань;
адаптація і навчання персоналу;
контроль якості прибирання;
контроль роботи персоналу;
ведення документації, підписання актів виконаних робіт;
контроль витрати миючих засобів та витратних матеріалів;
Ведення журналів: по дезроствору, по електроенергі, аккт введення в експлуатацію матеріалів,журнал по санітарним кжикам персоналу,
Підписання документаці в контролюючих органах : Теплоенерго, Санепедемстанціі, Дніпровській міській раді.
Управління персоналом відділу.
Забезпечення підрозділів підприємства меблями, господарським інвентарем, канцтоварами, спец.одяг і ін.;
Участь в складанні бюджету у напрямку адміністративно-господарської діяльності та контролю витрат за виконанням бюджету;
Підготовка звітності та контроль за своєчасним списанням ТМЦ;
Працюю з ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Power Point). Знання складського обліку.

Бухгалтер (віддалено)

from 01.2018 to 05.2020 (2 years 4 months)
ТОВ "ЛЄММА", Днепро (Бухгалтер (віддалено))

Реєстрація, ведення бухгалтерського обліку, закриття (ФОП (ЗЕД), ТОВ)Впевнене володіння програмами с 1С8.2; 1С 8.3, М.E.Doc, Office, , а також електронним кабінетом платника податків;
ПК (Microsoft Office, Клієнт-банк, просунутий користувач Excel).Здача декларації по прибутку, контроль прибутку, подання декларації з ПДВ - щомісяця, подача звітів ЄСВ, 1ДФ до податкової;
Контроль і аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Забезпечення належного виконання взаєморозрахунків з контрагентами відповідно до договірними відносинами;

Помічник директора з кадрової роботи

from 09.2017 to 05.2018 (8 months)
Дніпровський технікум зварювання та електроніки імені Є. О. Патона, Дніпро (Освіта, наука)

- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства (професорсько-викладацький склад, адміністративно-управлінський);
- облік особового складу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- реєстрація, зберігання, заповнення трудових книжок, ведення встановленої документації з кадрів;
- ведення і зберігання особистих справ співробітників технікуму, підготовка до здачі і здача в архів;
складання графіка відпусток і контроль за його виконанням;
- оформлення та реєстрація лікарняних листів;
- облік матеріалів по заохочень та винагород;
- підготовка документів по оформленню пенсій працівникам;
складання різних видів звітів по співробітниках технікуму;
- підготовка і участь в проведенні атестації співробітників технікуму;
- ведення електронної бази по працівниках технікуму;
- прийом, ведення і зберігання особистих справ студентів технікуму за всіма формами навчання;
- видача копій документів, що зберігаються в особовій справі студента;
- реєстрація та перевірка наказів по студентам (прийом, переклад, відновлення, відрахування, заохочення та ін.);
- підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів в інституті за всіма формами навчання;
- ведення та здача особистих справ випускників і відрахованих студентів в архів;
- оформлення звіту в центр зайнятості;
- робота з урахуванням бланків документів державного зразка.
- робота з кадровою програмою 1С-7,8 і «M.E.Doc»;(АЦСК "Україна" Центр сертифікації ключів) 1С 8.2 Кадри, впевнений користувач Microsoft Office.

Продавець, кассир

from 05.2016 to 01.2017 (8 months)
ООО «АТБ-маркет», Дніпро (Роздрібна торгівля)

Проведення інвентаризації ТМЦ на магазині
внесення в ТСД фактичну наявність товару і звірка його з обліковими даними
виконання поточних доручень;
виконання окремих проектів;
Знання форм касових і банківських документів.
Знання правил дотримання ліміту каси.
Здача звітів по касі за зміну
Повна консультація клієнтів з усіх питань пов'язаних з оплатою товару.Робота безпосередньо за касою (програми SPRUT і 1C):

розрахунок покупця (готівковий, безготівковий),
робота з ПОС-терміналом,
участь в інвентаризації.

Стежила за якістю продуктів, терміни придатності, з деякими продуктами прийом від постачальників (риба), викладка товару на вітрину, оформлення повернення, замовлення продукції.

За цей період працювала на: відділах

Секретарь

from 05.2008 to 09.2011 (3 years 4 months)
Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Дніпро (Освіта, наука)

Обов'язки:
Прийом відвідувачів;
Прийом телефонних дзвінків;
Ведення діловодства (кадрової документації);
Планування робочого дня керівника;
Організація нарад;
Замовлення квитків та бронювання готелів для керівника і інших співробітників під час відрядження;
Замовлення канцтоварів для навчального закладу ,;
Виконання прохань керівника.
Робота з офісною технікою.
Прийом і відправка кореспонденції.
Оборот документів в офісі, підготовка документів до відправки.
Здійснення підготовки необхідних документів.
Прийом, облік, реєстрація, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування і зберігання документної інформації.Контроль якості підготовки, правильність складання, узгодження, затвердження документів, що надаються на підпис керівництву підприємства.
Здійснення контролю виконання та доручень керівництва, прийняття оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання.

Особисті досягнення: Сертифікат учасник Першої міжрегіональної науково-практичної конференції ПТУ поліграфічного профілю по темі "Формування інноваційної свідомості випускників ПТУ. Критерії до випускника ПТУ в умовах інформаційного суспільства.
Особисті якості: працездатність, працьовитість, оптимізм, активна життєва позиція, дисциплінованість, креативність, надійність, здатність швидко навчатися, комунікабельність, уважність, старанність, відповідальність, вміння працювати в команді, організаторські здібності, цілеспрямованість.

Секретарь- приймальної комісії

from 05.2008 to 05.2010 (2 years)
Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Дніпро (Освіта, наука)

Обов'язки:
прийом документів в абітурієнтів;
введення в ЕДБО даних абітурієнтів;
звіт, зовнішності, формування рейтингів абітурієнтів;
виконання оперативних завдань декана Інституту

Education

Національна металургійна академія України (НметАУ)

Документознавство та інформаційна діяльність, Дніпро
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 9 months)

Спеціаліст-документознавець може працювати на підприємствах і організаціях будь-яких форм власності. Професійна діяльність документознавець і фахівця з інформаційної діяльності полягає в:
виконанні спеціальних функцій, пов'язаних з розробкою процесів документування, організацією інформаційної аналітичної роботи, створенням інформаційних продуктів, плануванні та організації служб документаційного забезпечення управління, контроль за станом діловодства в організації, розробці уніфікованих форм документів, участі в експертизі цінності документів, участь в роботі з підбору кадрів для служб ДОУ і ін. Основними напрямками професійної діяльності документознавців є методична, нформаціонно-консультаційна, організаційно-управлінська, діловодна, архівна, референтські, науково-педагогічна.

Additional education and certificates

ДЦПТОПІТ кассир-оператор, документознавство, 1С:Бухгалтерія

2008 год 6 місяців

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • Mozilla Firefox
  • Outlook Express
  • M.E.Doc
  • Delphi
  • Графіка
  • Express
  • Аналітичне мислення, в міння планувати;
  • Уверенное владение ПК, знание 1С, Word, Excel; – эксперт.

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

References

Михайлюк Олександр Володимирович , доктор історичних наук

Михайлюк Олександр Володимирович , доктор історичних наук

Завідуючий кафедрой: документознавство та інформаційна діяльність, Національна металургійна академія України

Contact details are hidden

Additional information

Глибокі теоретичні знання і практичні навички в області документаційного забезпечення, управління документаційне процесами, і архівознавства, вмію приймати, реєструвати, вести вигляд, забезпечувати сохраніеніе документів, оперативний пошук, інформіреваніе за документами, вести і оформляти номенклатуру справ, є базовим навичкам роботи з електронним документообігом .
Особисті якості: працездатність, працьовитість, оптимізм, активна життєва позиція, дисциплінованість, креативність,, надійність, здатність швидко навчатися, комунікабельність, уважність, старанність, відповідальність, вміння працювати в команді, організаторські здібності, цілеспрямованість. Сертифікат учасник Першої міжрегіональної науково-практичної конференції ПТУ поліграфічного профілю по темі "Формування інноваційних свідомостей випускників ПТУ. Критерії до випускника ПТНЗ в умовах інформаційного суспільства.
МЕТА :
Отримати перспективну роботу з можливістю подальшого професійного зростання і застосування на практиці своїх теоретичних і практичних знань, а також бажаю допомогти розвитку і процвітанню фірми, компанії, підприємства.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: