Resume from May 30, 2024 PRO

Юлія

Менеджер з персоналу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 01.2024 to 05.2024 (4 months)
FMTS group, Інші країни Italy, Naples (Пошук персоналу, HR)

Стажування: скаутинг, пошук та підбір вакансій та курсів для кандидатів та студентів.

HR-менеджер

from 09.2022 to 04.2023 (7 months)
Fondazione ITS BACT, Italy, Naples, Інші країни (Освіта, наука)

Стажування: прийом, перевірка, реєстрація та підготовка документів студентів до навчання на курсах.

Volunteer

from 08.2022 to 02.2024 (1 year 6 months)
Intersos, Інші країни Italy, Naples (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Надання інформаційної допомоги жертвам збройних конфліктів, насильства.

Менеджер з персоналу

from 12.2011 to 02.2024 (12 years 2 months)
Епіцентр К, Харків (Роздрібна торгівля)

- забезпечення укомплектованості компанії працівниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікацій відповідно до цілей, стратегії та профілю підприємства;
- формування бази даних за кількісним та якісним складом персоналу;
- вивчення ринку праці, встановлення прямих зв'язків із навчальними закладами, центрами зайнятості, використання засобів масової інформації для розміщення інформації про набір персоналу;
- підбір, відбір та розміщення кадрів на підставі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей;
- організація проведення стажування та адаптації нових працівників;
- створення кадрового резерву;
- організація та проведення атестації співробітників компанії, оцінка результатів трудової діяльності;
- організація навчання персоналу, а також мотивації ділової кар'єри працівників;
- замовлення та облік спецодягу.

Менеджер з персоналу

from 10.2009 to 12.2011 (2 years 2 months)
Донецька регіональна філія АТ "Украінська гірничо-металургійна компанія", Донецьк (Металургійна промисловість, металообробка)

- ведення кадрового діловодства: формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю працівників; прийом, звільнення, переведення співробітників відповідно до трудового законодавства, формування наказів з особового складу та підприємства, структури підприємства, штатного розкладу, графіка відпусток;
- облік та заповнення лікарняних листів, подання заявки-розрахунку до ФСС за лікарняними листами, новорічними подарунками, санаторно-курортними путівками;
- складання посадових інструкцій, положень про відділи;
- підготовка звітів до Центру зайнятості, Пенсійного фонду, ФСС, Фонду соц. захисту інвалідів, статистику;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної комісії (атестація робочих місць), документів щодо нагород та заохочень, оформлення пенсії, оформлення свідоцтв загальнодержавного соціального страхування;
- контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах філії та дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- підготовка звітності до головного офісу м. Києва;
- підготовка планового бюджету витрат за ФОП та інших витрат за персоналом філії, а також даних щодо фактичного використання коштів на персонал;
- пошук та підбір персоналу відповідно до політики компанії (робота з усіма джерелами ЗМІ, Інтернет);
- ведення та оновлення бази з кожної посади, професії які стосуються специфіки діяльності підприємства;
- адаптація нових співробітників.

Менеджер з персоналу

from 05.2008 to 10.2008 (5 months)
Ідилія ТОВ, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- пошук та підбір персоналу відповідно до політики компанії (робота з усіма джерелами ЗМІ, Інтернет);
- ведення та оновлення бази з кожної посади, професії які стосуються специфіки діяльності підприємства;
- участь у адаптації працівників, аналіз професійної дезадаптації, звільнень;
- ведення кадрового діловодства: формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю працівників; прийом, звільнення, переведення працівників відповідно до трудового законодавства, формування наказів за особовим складом, штатний розпис, лікарняні листи, графік відпусток;
- складання посадових інструкцій, положень про відділи;
- підготовка звітів до Центру зайнятості;
- робота з архівом (підготовка та зберігання документів).

Секретар-референт

from 01.2006 to 02.2008 (2 years 1 month)
ГК ГЕРЦ, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Інформаційно-довідкове, оперативно-організаційне забезпечення діяльності підприємства.
Близько року поєднувала посаду інспектора відділу кадрів (ведення та оформлення кадрової документації).

Менеджер

from 10.2004 to 01.2006 (1 year 3 months)
Saturn ТОВ, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Робота з роздрібними точками: ведення первинної бухгалтерської документації, контрольно-ревізійні перевірки, аналіз господарської діяльності.

Менеджер

from 05.2003 to 10.2004 (1 year 5 months)
СБ Арсенал, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Робота із замовниками, прийом та оформлення замовлення, координування монтажників, ведення первинної бухгалтерської документації в 1С, підготовка щоденних звітів, первинний розрахунок витрат на встановлення відеоспостереження та охоронних систем.

Психолог

from 08.1998 to 02.2003 (4 years 6 months)
Загальноосвітня спеціалізована фізико-математична школа №35, Донецьк (Освіта, наука)

Консультування, психодіагностика, корекція, просвітництво, профілактика.
У 2002р. пройшла атестацію з підвищення категорії.

Education

Донецький інститут соціальної освіти

Спеціальність: психологія Кваліфікація: психолог, Донецьк
Higher, from 1996 to 2001 (5 years)

Донецьке училище культури

Спеціальність: бібліографія та бібліотекознавство Кваліфікація: організатор документальних потоків та масивів, Донецьк
Specialized secondary, from 1993 to 1996 (3 years)

Additional education and certificates

ДонНУЕТ ім. Туган-Барановського; Підвищення кваліфікації за напрямом «Менеджер з персоналу»

2008р.

Generazione vincente, Naples, Italy Manager del turismo, marketing

2022р., 60 годин

Organizzazione Internazionale OIM, Naples, Italy; Social Media Marketing & Community Management

2023р., 24 години

Італійська культура та громадська освітність. Manpower S.R.L. Naples, Italy Cultura ed educazione civica italiana

2022, 80 годин

Адміністративний співробітник. Etijca formazione srl , Naples, Italy Addetto amministrativo

2023, 160 годин

Запобігання сексуальній експлуатації та насильству UNICEF, Italy Prevenzione dello struttamento e dell’abuso sessuale (PSEA).

2023, 8 годин

Естетичний оператор. Workforce on line S.p.A., Naples, Italy Operatore estetico

2023, 148 годин

Навчання з ОП Pformgroup. Naples, Italy Formazione e informazione lavoratori dipendenti generale e specifica - rischio basso.

2022, 8 годин

Соцзабезпечення дітей Gi Group, Italy Corso “Operatore Socio-assistenziale per l’infanzia, la Terza Eta e la Multiculturalità”

2023, 150 годин

Адміністратор прийому та гостинності FMTS group, Naples, Corso: “Operatore ai servizi di promozione e accoglienza”

2023, 80 годин

Knowledge and skills

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Google Sheets Google Potamus

Language proficiencies

  • Italian — average
  • English — beginner

Additional information

Наявність прав водія категорії B.

Similar candidates

Рекрутер
Remote

Рекрутер
20000 UAH, Remote, Vinnytsia

Рекрутер
20000 UAH, Remote, Chernivtsi

Рекрутер, HR-менеджер
25000 UAH, Remote, Lviv

Recruitment specialist
Remote

HR-менеджер
Remote

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: