Resume from December 15, 2023 PRO

Альбіна

Адміністратор, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City of residence:
Boryspil
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Приймальник замовлень

from 06.2020 to 05.2023 (2 years 11 months)
ПрАт "Тернопільський молокозавод", Філія Київ-молоко, Київ (Харчова промисловість)

- Щоденний звіт для керівництва та торгового відділу (аналітика виконання планових продажів);
- Виконання доручення начальника торгового відділу;
- Встановлення знижок для клієнтів лінійного роздрібу та Horeca;
- Прийняття по телефону замовлення від клієнтів роздрібної торгівлі;
- Забезпечення необхідними матеріалами для подальшої роботи торгового відділу (друк договорів поставки, прайс-листи, аналітика планових продажів, акти звірки);
- При необхідності відвідування торгових точок відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи послідовність візитів (вразі відсутності торгового представника (лікарняний, відпустка, звільнення));
- забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території;
- контроль викладки товару за корпоративним блоком в торгових точках;
- контролювання дебіторської заборгованісті клієнтів, ведення переговорів щодо своєчасного погашення заборгованості клієнтами;
- Формування та роздруківка маршрутних листів.

Адміністратор відділу кузовного сервісу

from 03.2020 to 04.2020 (1 month)
ТОВ "Віді Автострада", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Надання інформаційних та консультаційних послуг клієнтам кузовного сервісу.
- здійснення запису клієнтів на кузовний ремонт.
- Ведення журналу попереднього запису.
- Забезпечення безперервного процесу прийому клієнтів консультантами.
- відстеження надходження оплат і запасних частин за рахунками кузовного сервісу, а також інформування клієнтів про надходження оплат, запчастин та запрошення на ремонт.
- ведення архіву кузовних ремонтів.
- Формування звіту щодо кількості виконаних калькуляцій, звіту з продажу послуг сервісу та запчастин.
- Контроль руху та своєчасного надходження документів до структурних підрозділів брендів Компанії.

Адміністратор по роботі з клієнтами відділу обслуговування автомобілів

from 05.2018 to 02.2020 (1 year 9 months)
Філія "Автоцентр на Столичному", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Щоденний звіт для керівництва (кількість машинозаїздів, кількість оформлених ДО та КАСКО).
- Організація зустрічі клієнтів.
- Внесення нових клієнтів до бази 1С, видача карт лояльності.
- Надання інформаційних та консультаційних послуг клієнтам сервісу.
- Запис клієнта на обслуговування технічного обслуговування.
- Запис клієнта на комплексне миття.
- У столі замовлень, а також у зоні відпочинку контроль наявність, асортимент, належний вигляд та правильне розміщення рекламної продукції на столах та стендах.
- замовлення на канцелярію, візитних карток, рекламного матеріалу для клієнтів.
- Своєчасне реагування на можливі нестандартні чи конфліктні ситуації з клієнтами та їх вирішення.

Старший адміністратор відділу продажу

from 08.2016 to 07.2017 (11 months)
ТОВ "НІКО ЦЕНТР КИЇВ", автосалон MITSUBISHI, Киев (Автобізнес та автосервіс)

- Щоденне ведення звітності для імпортера (контракти, дзвінки, відвідування, звіт із тест-драйву);
- Щотижневий звіт з реалізації автотомобілів для керівників автосалону.
- Документальний супровід для реалізації автомобілів: формування актів, накладних, сервісних книжок);
- документальний супровід реєстрації автотомобілів у державних органах: нові авто та трейд-ін(б/в);
- закупівля та отримання транзитних номерів (виїзд до Депаратменту ДАІ);
- ведення журналу реєстрації довідок-рахунків для звітності у державних органах;
- Забезпечення відділу продажу документами необхідними для роботи, а також прайсами, цінниками;
- Складання товарного звіту для бухгалтерії.

Касир, продавець-консультант

from 11.2015 to 02.2016 (3 months)
ТОВ "САВ-ДИСТРИБ'ЮШН" - магазин "Фокстрот", Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення касових операцій;
- робота з касовою технікою: апаратом, терміналом, сканером;
- Складання звітності, ведення касової книги;
- інкасація;
- Переоцінки;
- прийом, облік, видача, зберігання коштів;
- підготовка торгового залу до відкриття, здавання магазину під охорону;
- прийом та підготовка до продажу товару;
- Забезпечення цінниками та захисними магнітами;
- Контроль за відповідністю ціни на ціннику;
- Викладення товару, контроль над поповненням вітрини та наявністю відсутніх одиниць;
- наявність правильної ціни ціннику;
- Здійснення продажу на касі з випискою чека та гарантійного талона;
- утримання в чистоті торгового залу і асортименту товару, що знаходиться в ньому;
- Оформлення повернень з дотриманням усіх прав споживачів;
- проведення інвентаризації.
- Наявність правильної ціни на ціннику;

Education

Київський кооперативний інститут бізнесу і права

Правознавство, Київ
Higher, from 2013 to 2020 (7 years)

Бакалавр

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Администрирование Кассовая дисциплина

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: