• PRO

Юлія

Операційний директор, керівник відділу маркетингу

Considering positions:
Операційний директор, керівник відділу маркетингу, Менеджер проєктів
Employment type:
full-time
Age:
42 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор

from 05.2022 to 01.2025 (2 years 8 months)
Learn to Earn Global, Дистанційно (Освіта, наука)

https://ua.learntoearn.global/
- Створення освітньої онлайн-платформи у вузькій ніші (WEB3) “з нуля” в умовах повномасштабного вторгнення
- Досягнення ROMI 230% (без участі відділу продажів) та ROI 30% на першому етапі стартапу
- Розробка продуктової лінійки та вихід у B2B і B2C сегменти
- Впровадження KeyCRM та автоматизація операційних процесів

Операційний директор інвестиційного напрямку

from 05.2021 to 04.2022 (11 months)
Treeum, Київ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Оптимізація операційних процесів з підвищенням ROMI вдвічі
Реструктуризація системи продажів і продуктової лінійки
Розробка та впровадження маркетингової стратегії фінтех-напрямку

Директор відділу маркетингу та реклами (проєктна робота)

from 11.2020 to 05.2021 (6 months)
Profit Centre, Київ (IT)

- Побудова відділу маркетингу "з нуля" для B2B розробки
- Досягнення ROMI 700% через системну оптимізацію процесів
- Розробка нової торгової марки для виходу продукту на ринок

Директор з маркетингу та реклами

from 07.2019 to 10.2020 (1 year 3 months)
Украфлора, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Стрімке зростання продажів на початку пандемії: +95% у квітні та +106% у травні 2020
- Збільшення річного обороту інтернет-магазину більш ніж удвічі (до пандемії)
- Підвищення ефективності роздрібної мережі на 40%

Директор з маркетингу

from 05.2017 to 07.2019 (2 years 2 months)
Golden Staff, Київ (Пошук персоналу, HR)

- Комплексна оптимізація маркетингових процесів холдингу
- Збільшення кількості заявок на 80% після запуску нового сайту
- Ребрендинг і розробка комунікаційної стратегії ІТ- напрямку

Керівник напрямку інтернет-маркетингу та SMM

from 06.2014 to 09.2016 (2 years 3 months)
MAMA маркетинг, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Розробка та реалізація комплексних маркетингових стратегій
- Формування з “нуля” відділу інтернет-маркетингу (14 осіб)
- Планування та реалізація комплексних рекламних кампаній для замовників

Директор з комунікацій (проєктна діяльність)

from 02.2014 to 06.2014 (4 months)
Асоціація "Інформаційні технології України", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація парламентських слухань
- Розробка і реалізація програми проф орієнтації старшокласників (для IT компаній)

Директор департаменту комунікацій та зв'язків із громадськістю

from 05.2012 to 02.2014 (1 year 9 months)
ЧАО "Сьогодні Мультимедіа" / Група компаній СКМ, Київ (ЗМІ, медіа)

- Розробка та запуск нового продукту "Прес-студія" з окупністю за 5 місяців без маркетингового бюджету
- Реалізація антикризового плану зі зростанням продажів 30-100%
- Створення ефективної системи внутрішніх комунікацій

А також,
1. Розробка та впровадження інформаційної політики підприємства:
Формування стратегій комунікацій для ефективного просування бренду.
2. Розробка та реалізація комплексних рекламних кампаній:
Створення інтегрованих маркетингових рішень для підвищення впізнаваності бренду та залучення клієнтів.
3. Організація та проведення спеціальних заходів:
Планування та реалізація корпоративних і PR-заходів, спрямованих на підвищення лояльності аудиторії.
4, Управління PR першої особи компанії:
Створення та підтримка іміджу керівника як експерта у своїй галузі через інтерв’ю, публічні виступи та медіаактивності.
5. Внутрішні комунікації:
Розробка та впровадження стратегій для покращення взаємодії між співробітниками, формування корпоративної культури.
6. Керівництво пресстудією як окремим комерційним проєктом:
Розробка концепції, організація діяльності та забезпечення прибутковості пресстудії, яка надавала послуги зовнішнім клієнтам.

Директор з маркетингу та PR

from 05.2009 to 04.2012 (2 years 11 months)
Здоров'я українського народу, міжнародний благодійний фонд, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Розробка та реалізація благодійних проектів національного масштабу
- Налагодження співпраці з 40+ профільними організаціями та медіа
- Створення системи фандрейзингу
- Реалізація двох національних проєктів у співпраці з міністерством Охорони здоров’я

Директор з розвитку бізнесу

from 08.2008 to 03.2012 (3 years 7 months)
Перше медичне рекламне агентство "Марсмедіа", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Успішне антикризове управління: збереження всього персоналу під час кризи 2008 року
- Розширення штату у 2009 році завдяки оперативній реструктуризації продуктової лінійки
- Створення продуктової лінійки та системи ціноутворення
Автоматизація роботи з клієнтами через впровадження CRM

Директор Київського представництва

from 10.2005 to 03.2008 (2 years 5 months)
ДП "Контракти-Медіа" ТзОВ "УРА Галицькі Контракти", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Створення представництва "з нуля" з виходом на самоокупність за 3 місяці
- Формування та управління командою з 9 осіб
- Розробка системи мотивації та проведення внутрішніх тренінгів

Education

ЛНУ ім. І. Франко

Філологія, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Knowledge and skills

  • Медиа-планирование
  • Копирайтинг\журналистика
  • Разработка и реализация PR стратегий ( втч. в интернете )
  • Соц. маркетинг (стратегическое планирование проектов,реализация)
  • Digital
  • Управление пректами (ивент, социальные, благотворительные пр)
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати

Additional information

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
- Створення систем маркетингу та продажів "з нуля"
- Оптимізація бізнес-процесів і бюджетів
- Антикризове управління та оптимізація бізнес-процесів
- Розробка та запуск нових продуктів/проєктів
- Побудова та управління командами
- Системна оптимізація маркетингових інвестицій
- Управління комплексними проєктами національного масштабу
- Реструктуризація бізнес-процесів у кризових умовах
- Розробка та впровадження нестандартних бізнес-рішень та проєктів

ЦІКАВІ КЕЙСИ
- Запуск прибуткової освітньої онлайн-платформи в умовах війни
- Успішне антикризове управління під час пандемії: збільшення продажів інтернет-магазину і збереження продуктового роздрібу у перші місяці карантинних обмежень
- Створення нового продукту "Прес-студія" для групи компаній СКМ. З виходом на окупність за 5 місяців без маркетингового бюджету
- Реалізація комплексної маркетингової антикризової стратегії для “Сьогодні Мультимедіа” (Група компаній СКМ)
- Реалізація антикризової стратегії у 2008-2009 роках (Світова економічна криза): збереження всього персоналу та розширення штату в 2009
- Успішний перезапуск київського представництва рекламного холдингу з виходом на самоокупність за 3 місяці

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: