Resume from April 24, 2024 PRO

Іван

Головний бухгалтер, фінансовий директор, 45 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
50 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор-Головний бухгалтер

from 12.2022 to 09.2023 (9 months)
ТОВ"Консалтингова компанія"Ювіто-Туреччина", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Організація роботи, пошук нових клієнтів, надання послуг по розблокуванню податкових накладних, та послуг по зняттю ризиковості.Ведення ТОВ з ПДВ та без ПДВ, ФОП (виробництво, оптова та роздрібна торгівля, ветеринарні послуги, електромонтажні роботи, будівництво, консалтингові послуги тощо) на різних системах оподаткування (єдиний податок, загальна система) від первинних документів до здачі фінансової, податкової та статистичної звітності, ЗЕД (імпорт, експорт), складання та реєстрація податкових накладних, розрахунків коригувань, формування пояснень та підготовка і подача документів на розблокування, проходження перевірок на бюджетне відшкодування. Повне ведення кадрів та зарплати (нарахування, виплата, здача об'єднаного звіту ЄСВ+ПДФО), облік ОЗ, МНМА та МШП, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості тощо.

Головний бухгалтер єдиний

from 07.2022 to now (1 year 10 months)
ТОВ"Юлініс", Буча (Лісова промисловість, лісообробка)

Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку: ПДВ (реєстрація накладних,розблокування,зняття ризиковості),зарплата,прибуток,ВЕД,банк.

Головний бухгалтер

from 01.2021 to 06.2022 (1 year 5 months)
ТОВ "Слобода Ко", Киев (Харчова промисловість)

Надання послуг з теплопостачання, транспортні послуги, виробництво напоїв,виробництво сухої барди та вуглекислоти, торгівля(2магазини+кафе)Керівництво колективом бухгалтерів із 6 чоловік. Ведення бухгалтерського обліку по ПСБО та МСФЗ. Складання всіх форм звітності.Організація роботи з нуля, а також досвід відновлення обліку.Планування податкового навантаження підприємства.Взаємодія з банками: кредитні операції, купівля-продаж валюти, банківські гарантії.Проходження податкових перевірок: планові, позапланові, зустрічні.Моніторинг змін в законодавстві.Робота з бухгалтерськими програмами: 1С: Бухгалтерія; 1С: УТП; УПП;1С: Роздріб, версія: 8.2, 8.3

Головний бухгалтер

from 01.2015 to 06.2016 (1 year 5 months)
ПрАТ "Агрокомплекс Хмільникпродукт", Хмельник (Харчова промисловість)

Ведення управлінського, бухгалтерського, податкового та фінансового обліку. Юридичний супровід(Договірна робота)

Головний бухгалтер

from 02.2003 to 01.2019 (15 years 11 months)
ПП "Металіст", Хмельник (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення податкового, бухгалтерського та фінансового обліку. Юридичний супровід(договірна робота). Відмінне знання 1с бухгалтерії, складського обліку, нарахування зарабітної плати, ведення основних засобів, ПДВ и т.п. В 2007 и 2009 годах кращий працедавець року по Вінницькій області.

Education

Вінницький с\г інститут

Економічний, бухоблік,економіка та управління, Вінниця
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)

Knowledge and skills

MS Office Клієнт-Банк 1С УТП Знання офісних програм 1С УВП BAS Впевнений користувач ПК(1с8)Знання бухгалтерського та податковог Знание офисных программ Стресостійкість M.E.Doc Бест-Звіт Знання ПКУ Бухгалтерський облік (роздріб)

Language proficiencies

  • English — above average
  • Russian — fluent
  • Polish — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Надаю послуги по розблокуванню податкових накладних та виведення зі статусу ризиковості.Впевнений користувач ПК(1с 8.3 УТП,УПП),МС Офис,Медок,Скайп,Гугл диск,клієнт-банки усіх ведучих банків України.Маю досвід проходження 4-х планових та 2-х позапланових перевірок( одна з них з обшуками та допитами) всі пройдені на "відмінно". Маю великий досвід по відкриттю фірм з нуля, їх закриттю та відновленню обліку. Спокійний,урівноважений,націлений на отримання максимального результату. Вмію швидко та зважено приймати рішення, добре аналізувати ситуацію. Маю двадцятипятирічний досвід ведення підприємств усіх форм власності ФОП,ПП,ТОВ,ПАТ.
Знання податкового законодавства.
Навички роботи в 1С: Бухгалтерія 8.3,BAS, M.E.Doc, MS Office, Клієнт-банк.
Організація та ведення бухгалтерського обліку, фінансової звітності, забезпечення належного обліку, зокрема:
торгівельної діяльності;
виробництва;
зовнішньоекономічної діяльності;
активів;
кредитів, овердрафтів, депозитів та інших фінансових інструментів;
забезпечення належного податкового обліку (податок на прибуток, ПДВ та ін.),
податкове планування, оптимізація оподаткування;
підготовка та складання податкової та фінансової звітності;
бюджетування, контроль витрат та рух грошових коштів, аналіз фінансової діяльності компанії;
розробка та вдосконалення облікової політики, положень, наказів;
контроль та нарахування заробітної плати та інших виплат персоналу;
супровід податкових та інших перевірок;
ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку (загальна форма оподаткування)
автоматизація обліку та постановка ТЗ для програмістів;
кадровий облік.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: