Resume from April 25, 2024

Лилия

Адміністратор, керуюча, 11 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Language proficiencies

  • Polish — average
  • Russian — average

Additional information

Адрес Івано-Франківськ

Телефон(0342)265(252, моб[open contact info](look above in the "contact info" section)


e-mail[open contact info](look above in the "contact info" section)
Олексишин Лілія Михайлівна
Відомості про себе12 вересня 1975рік
Діти: Роман Володимирович:21 р., Кароліна Володимирівна – 16 р.
Досвід роботи
2022.06-2023.02 ІВД АТ"Укрпошта "Начальник відділення
обов"язки : Робота в системі АРМ приймання і видача ПВ,приймання платежів ,видача пенсій ,щоденні звіти по відділенню,інкасація,ревізія
2017.11-2021.06 ТОВ Метро Кеш енд Кер!" "Зона обслуговування "
Касир
2016,02 Деспечер служби таксі
2014.05 Адміністратор хостелу
Прийом ,поселення ,розрахунок гостей.Контроль за сайтами бронювання,ведення таблтці бронювання.Переписка з клїєнтами в електронній пошті,спілкування в телефонному режимі .Контроль за роботою покоївок.
2014рТОВ "П.В.К."оператор кoмп'ютерного набору
видача і прийом вантожів ,оформлення квитанцій ,надання інформаціі по-телефону.
2011р.TOВ 555 крамниця «Колібріс» Івано-Франківськ
Касир торгового залу
- Робота з великими грошовими коштами;
2010р. Менеджер інтернет магазину
Прийом і збір замовлень .Написання статей за тематикою. Переписка з замовниками.
2009р.-2014р Дизайн-студія «Ольги Нікульшин»
Обслуговування клієнтів, виготовлення продукції.
2008 р. ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна
Заступник керівника відділу∙
∙ Управління персоналом - підбір, навчання, проведення атестацій і тренінгів, складання планів і мотивацій
Збільшення обсягів продажів
∙ Забезпечення дотримання обов'язкових вимог, встановлених в державних стандартах, санітарних, ветеринарних, протипожежних правилах та інших нормативних документах.
∙ Доводити до покупців інформацію про товари та інші відомості, що сприяють правильному вибору товару.
Організація і проведення якісних і кількісних інвентаризацій товарних запасів забезпечення їх наявності, збереження, якості - контроль термінів та умов зберігання, забезпечення наявності обладнання, інвентарю
∙ Мерчендайзинг, контроль за викладкою товару, оформлення
∙ Створювати та контролювати належні умови торговельного обслуговування, а також можливість правильного вибору товарів покупцями.
∙ Аналіз результатів і обсягів продажів, формування замовлень на поставку товарів, переговори з постачальниками;
∙ Розробка і проведення заходів щодо підвищення якості торгового процесу і обсягу продажів.
Моніторинг конкурентів, ціноутворення
Прийом товару Організація приймання, ведення обліку товарних запасів на складі і в магазині та забезпечення їх збереження (обліку і руху товарів).
2006-2008 рр. ВАТ Прикарпатмолоко
Торговий представник, мерчандайзер, промоутер:
Пошук нових клієнтів, PR-компанії, проведення переговорів, відслідковування якості продукції, викладкою, асортиментом, складання звітності.
2000-2010 підприємницька діяльність
2000-2004р. власник відео прокату.
1997-1999р. ТОВ «Аргос» секретар-референт:
- Організація роботи директора;
- Переговори з клієнтами підприємства.
- Робота з документацією;
- Робота з ПК, офісною технікою.
Освіта
1992-1997 Економіко-Правовий інститут Івано-Франківськ
Факультет: менеджмент
Спеціальність: менеджер на виробництві.
Додаткові курси
Курси машинопису і діловедення.1993.р
Навики
Работи с ПК
1с, , Windows; Word; Excel, Photoshop CS, I,пошук інформаціі, перегляд Web –сайтів (Internet Explorer)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: