Resume from October 21, 2017

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами, секретар

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Uman

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Диспетчер факультету соціальної та психологічної освіти

from 09.2012 to now (11 years 8 months)
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Освіта, наука)

1.Ведення діловодства деканату відповідно до переліку документів:
копії наказів, екзаменаційні і залікові відомості студентів, навчальні та особисті картки студентів, книга обліку контингенту студентів, журнал обліку видачі довідок, журнал обліку академічних довідок та дипломів про вищу освіту, книга обліку студентів, які закінчили університет, і реєстрації видачі дипломів, зведення руху контингенту студентів, зведення про підсумки екзаменаційної сесії.
2.Забезпечення своєчасного внесення даних по роботі факультету в систему 1С.
3.Робота зі студентами та викладачами факультету щодо організації майбутніх подій та заходів.

Education

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Факультет соціальної та психологічної освіти. Спеціальність: Соціальна педагогіка. Спеціалізація: Практична психологія. Кваліфікація: Викладач соціальної педагогіки, практичний психолог., Умань
Higher, from 2010 to 2013 (2 years 9 months)

Диплом магістра з відзнакою.
Під час навчання в університеті займала посаду психолога для студентів, будучи волонтером при Студентській соціально-психологічній службі університету.

Additional education and certificates

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Курси користувача програмного забезпечення"1С:Бухгалтерія 8.2"

2013 рік, 2 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Діловодство

Language proficiencies

Russian — average

Additional information

Таранюк Юлія Едуардівна

Дата народження: 22 серпня 1991 г.
Громадянство: Українка
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Сімейний стан: заміжня, дітей немає.
Бажаний графік роботи: повний робочий день.
Ціль: отримати посаду менеджера по роботі з клієнтами, реалізувати свій потенціал і досвід.

Освіта:
Вересень 2008 – червень 2010 р.
Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка.
Відділення соціальної та корекційної освіти.
Спеціальність: Соціальна педагогіка.
Кваліфікація: Соціальний педагог.
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.

Вересень 2010 – червень 2013 р.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Факультет соціальної та психологічної освіти.
Спеціальність: Соціальна педагогіка. Спеціалізація: Практична психологія.
Кваліфікація: Викладач соціальної педагогіки, практичний психолог.
Диплом магістра з відзнакою.
Під час навчання в університеті займала посаду психолога для студентів, будучи волонтером при Студентській соціально-психологічній службі університету.

2013 р.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла тичини.
Курси користувача програмного забезпечення «1С: Бухгалтерія 8.2 ».

Досвід роботи:
09.2012 р. — нинішній час
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Посада: диспетчер факультету соціальної та психологічної освіти.
Посадові обов’язки:
1.Ведення діловодства деканату відповідно до переліку документів:
копії наказів, екзаменаційні і залікові відомості студентів, навчальні та особисті картки студентів, книга обліку контингенту студентів, журнал обліку видачі довідок, журнал обліку академічних довідок та дипломів про вищу освіту, книга обліку студентів, які закінчили університет, і реєстрації видачі дипломів, зведення руху контингенту студентів, зведення про підсумки екзаменаційної сесії.
2.Забезпечення своєчасного внесення даних по роботі факультету в систему 1С.
3.Робота зі студентами та викладачами факультету щодо організації майбутніх подій та заходів.

Професійні навички та знання:
Досвід ведення переговорів.
Знання основ діловодства.
Впевнений користувач ПК - MS Office (Word, Excel), Internet
Грамотна усна і письмова мова.

Знання іноземних мов:
Російська - розмовна.
Англійська - зі словником

Особистісні якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, активна життєва позиція. Властиві організаторські здібності, оперативність, здатна швидко навчатися новим видам діяльності. Націленість на результат. Стресостійкість. Прагнення до професійного та особистого зростання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: