Resume from March 25, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2483885

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Kyiv, Sumy

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Главный бухгалтер

from 12.2015 to now (8 years 5 months)
Сільське господарство, агробізнес

Бухгалтер в одній особі
ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
формування у 1С первинних документів (прибуткові накладні, довіреності, акти надання послуг);
купівля-продаж валюти та відображення руху грошових коштів;
облік матеріальних цінностей;
розрахунок заробітної плати працівникам (подання ЄСВ);
виписка податкових накладних, реєстрація в ЄДРН
облік земельного фонду та нарахування зобов'язань за договорами оренди землі
формування та подання статистичної та податкової звітності;
формування та подання документів для розблокування податкових накладних;
Написання пояснення для розблокування податкової

Заступник головного бухгалтера

from 12.2014 to 12.2015 (1 year)
СОЦК, Суми (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С 8.2 УТП, дільниць: банк, каса, розрахунковий рахунок;
нарахування заробітної плати, формування відомостей на виплату ЗП
формування звітності з ЄСВ та ПДФО
відображення нарахування та виплат донорам у звітах ДПС
Списання матеріалів у виробництво

Бухгалтер

from 09.2012 to 08.2014 (1 year 11 months)
Производство, Суми (Харчова промисловість)

Ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С 8.2, дільниць: банк, каса, розрахунковий рахунок;
ведення приходу та витрати ТМЦ
виконання касових операцій та розрахунків з підзвітними особами
проведення звірок із контрагентами;
аналіз рахунків бухгалтерського обліку з обліку розрахунків із контрагентами;
оцінка первинних документів на відповідність вимогам законодавства;
контроль договорів;
розрахунок заробітної плати
нарахування податків із заробітної плати;
відстеження кредиторської та дебіторської заборгованості;
розрахунки/звірки з дебіторами та кредиторами;
проведення інвентаризації ТМЦ, коштів;
розрахунок собівартості готової продукції
формування регулярної звітності для головного офісу (управлінський баланс, звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів)

Ревизор

from 10.2009 to 10.2011 (2 years)
Государственная налоговая инспекция, Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Діловодство:
-складання наказів, службового ділового листування між підрозділами, а також листування з різними організаціями
-облік вхідної та вихідної кореспонденції відділу (реєстрація),
-ведення табеля обліку робочого часу по відділу
-Складання посадових інструкцій співробітників.
2.Основні обов'язки:
-перевірка правильності ведення податкового та бухгалтерського обліку,
-правильне відображення первинних даних у бухгалтерському обліку,
-правильне відображення первинних даних у податковому обліку,
-правильність складання журналів ордерів та його даних,
-правильність відображення даних у головній книзі або в зворотному сальдових відомостях,
-правильність складання декларації з податку на прибуток та її додатків
-правильність ведення ПДВ та відображення даних з податку на додану вартість у податковій звітності,
-глибокий аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств,
-аналіз структури витрат, їх питома вага у загальній структурі витрат, збільшення чи зменшення доходної чи видаткової частини щодо попереднього року,
-Повне обґрунтування відхилень, визначення рентабельності підприємства, його ефективності та розвитку.
-правильність нарахування місцевих податків та внески до інших державних органів
-проведення інвентаризацій на підприємствах
-Підготовка різних видів звітів для керівництва і т.д.

Education

Сумський національний аграрний університет

Облік та аудит, Суми
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Клиент-Банк 1С:Предприятие Windows Соната ОПЗ Банковское дело Ведение отчетности СОТА Учет основных средств МБП Оформление доверенности Работа с накладными Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія

Additional information

Впевнений користувач ПК:
1) Windows
2) MS Office (Word, Excel, PDF),
3) Internet,
4) 1:С Підприємство конфігурація «Бухгалтерія проф», конфігурація» «Управління промисловим підприємством», конфігурація «Зарплата та управління персоналом», конфігурація «BAS КОРП». Від встановлення платформи до оновлення конфігурацій
5) Медок
6) Електронний кабінет платника tax.gov.ua
додаткова інформація
Маю високу працездатність і відповідальність. Завжди доводу розпочаті справи до кінця. Дотримуюся правил робочого етикету. Якісно виконую поставлені переді мною завдання. Займаюся самоосвітою та відслідковую останні фінансові новини, бухгалтерські та податкові нововведення. Уміння працювати як у команді, так і самостійно, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, точність. Стресостійка.
Сімейний стан: одружена, Діти: 2 дитини - 17 і 5 років.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: