• PRO

Диана

Помічник керівника, 27 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, Адміністратор, Спеціаліст відділу кадрів, Керівник канцелярії, Фахівець з продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 02.2025 to now (6 months)
Стальканат, ПрАТ, Одеса (Металургійна промисловість, металообробка)

Функції:

здійснення заходів щодо організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності генерального директора та директора з операційної діяльності;

організація графіку робочого дня керівника, завчасне інформування про заплановані робочі зустрічі, наради, прийоми відвідувачів;

ведення загального діловодства на робочому місці (приймання документів, перевірка правильності оформлення підготовлених документів, коригування в разі необхідності, передача на розгляд керівника, передача в структурні підрозділи для виконання згідно з резолюціями керівника, контроль за виконанням; систематизація документів згідно із затвердженим порядком; забезпечення збереження отриманих матеріалів та документів);

складання запитів, листів, інших документів згідно із доручення керівника;

здійснення відбору та обробки інформації, необхідної для роботи керівника, підготовка інформаційних довідок;

здійснення контролю виконання доручень керівника;

організація проведення телефонних перемовин, отримання інформації в період відсутності керівника та доведення її керівнику;

підготовка проведення нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників наради щодо часу проведення та порядку денного, , підготовка приміщення);

забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими приладами, створення умов, які сприяють ефективній роботі керівника;

складання щомісячної заявки на отримання канцелярських товарів, посуду, витратних матеріалів;

організація приймання відвідувачів, надання допомоги застосування відповідних норм і правил етикету під час прийому службових осіб, відвідувачів та гостей;

організація відряджень (зокрема, складання та ведення обліку наказів про відрядження), оформлення віз, страховок (зокрема, на автомобілі) бронювання та замовлення квитків та місць розташування керівника та працівників підприємства;

замовлення пропусків та електронних ключів працівникам підприємства, ведення їх обліку;

проведення щомісячних звірок використання корпоративного таксі працівниками підприємства з метою контролю доцільності грошових витрат;

стеження за порядком, якістю прибирання в кабінетах керівників, за справністю організаційної техніки, засобів зв'язку;

вирішення поточних та оперативних організаційних питань.

Помічник комерційного директора

from 06.2024 to 02.2025 (8 months)
Zezman, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Супроводження оплат за послуги в 1С.
Введення в 1С угод та замовлень на оплати.
Часткове формування бюджету продажів на наступний період року.
Участь у розробці планів залучення інвесторів.
Участь у спільних нарадах із департаментом маркетингу з питань продажів товарів та послуг та залучення нових інвесторів.
Участь в програмі залучення грантів на розвиток нових напрямків діяльності компанії.

Помічник керівника

from 03.2023 to 03.2024 (1 year)
ТОВ "Країна іграшок", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- реєстрація та облік вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- організація нарад, ведення протоколів нарад; контроль виконання задач, доручених керівникам структурних підрозділів;
- виконання доручень керівника;
- приймання та розподіл дзвінків, електронних листів, звернень;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);
- планування та організація зустрічей керівника, зустріч відвідувачів керівника;
- організація відряджень (у тому числі закордонних), оформлення віз (зокрема візи в КНР.): повне самостійне супроводження отримання візи (збір необхідних документів, комунікація з працівниками Посольства, заповнення онлайн -анкет); бронювання та замовлення квитків та місць розташування;
- вирішення організаційних питань.

Помічник генерального директора з економічних питань

from 10.2013 to 03.2023 (9 years 5 months)
Інтертелеком, ТОВ, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- реєстрація організаційно-розпорядчих документів, контроль за їх виконанням;
- реєстрація та облік вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- виконання доручень керівника, контроль виконання задач, доручених керівникам структурних підрозділів;
- приймання та розподіл дзвінків, електронних листів, звернень;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);
- підготовка кабінету керівника до робочого дня;
- планування та організація зустрічей керівника;
- зустріч та організація приймання відвідувачів керівника;
- організація відряджень, підготовка документів для оформлення віз, бронювання та замовлення квитків та місць розташування;
- вирішення організаційних питань.

Начальник відділу

from 03.2003 to 10.2013 (10 years 7 months)
Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси, Одеса (Державні організації)

- здійснення загального керівництва підрозділом,
- організація розгляду заяв, скарг громадян;
- організація підвищення кваліфікації працівників підпорядкованого підрозділу та інших підрозділів інспекції з питань діловодства та архівної справи;
- складання, аналіз зведеної номенклатури справ інспекції;
- ведення архіву справ постійного та тривалого термінів зберігання (відбір справ, що підлягають зберіганню, комплектація, систематизація, облік, видача справ для ознайомлення; виділення для знищення справ, які не підлягають зберіганню);
- складання наказів та розпоряджень з основної діяльності інспекції, наказів про відрядження;
- ведення загального діловодства, здійснення методичної допомоги працівникам структурних підрозділів з питань ведення загального діловодства;
- листування з організаціями, юридичними та фізичними особами, контролюючими органами з питань діяльності відділу;
- реєстрація та облік службової документації, організаційно-розпорядчих документів, вхідної/вихідної кореспонденції:
- виготовлення, видача та облік бланків суворої звітності;
- реєстрації, облік, ведення звітності документів з грифом "Для службового користування";
- взаємодія із правоохоронними органами з питань роботи відділу.

Education

Одеський державний аграрний університет

Факультет післядипломної освіти. Облік і аудит, Одеса
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Кваліфікація – спеціаліст з обліку і аудиту

Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського

Факультет математичного аналізу, Викладач математики, Одеса
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Диплом магістра педагогіки з відзнакою

Гімназія № 4 з поглибленним вивченням англійської мови

Одеса
Secondary, from 1986 to 1997 (11 years)

Additional education and certificates

Центр перепідготовки та підвищенн кваліфікації управлінськ кадрів органів державної податкової служби ПА України

2008, 2 тижні
Certificate

Knowledge and skills

  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Користувач ПК
  • Користувач ОС Windows
  • Користувач Internet
  • Систематизація та аналіз інформації
  • Висока працездатність
  • Ведення документації
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Вміння працювати з різними СЕД
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Організованість
  • Здатність до навчання
  • Оперативність
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Пунктуальність
  • MS Office

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • French — beginner
  • Spanish — beginner

Additional information

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, порядність, пунктуальність, енергійність, проактивність, комунікабельність, висока стресостійкість, толерантність, прагнення до довгострокового співробітництва; маю організаційні та аналітичні навички та високу здатність до самоорганізації

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: