Resume from March 31, 2024

Галина

Менеджер з персоналу, рекрутер, 12 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Sambir
Ready to work:
Drohobych, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv, Remote, Sambir, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Розглядаю віддалений формат роботи( повна зайнятість) (часткове відвідування офісу)

Досвід роботи

Фріланс,неповна зайнятість: Рекрутер, HR менеджер
•пошук та підбір персоналу ( технічний, офісний персонал), масовий підбір. Співпрацювала переважно із сферою виробництва( меблі, обладнання, легка промисловість) та готельно-ресторанний бізнес
• моніторинг ринку праці, створення кадрового резерву
•проведення телефонних інтерв"ю з кандидатами на вакансії, проведення співбесід, контроль проходження випробувального терміну, план адаптації;
•розробка локальних актів під підприємство( карта посади, колективний договір, положення, бізнес-процеси)
•Консультативна допомога з питань кадрового діловодства, підготовка зразків документів, моніторинг законодавства, забезпечення нормативною базою;
•Перенесення даних з 1С в BAS ERP, налаштування кадрової роботи в системі
Менеджер з працевлаштування за кордон (періодично) - робота в CRM , написання та розміщення рекламних постів, первинний відбір кандидатів, ведення бази даних, звітності, налаштування реклами в Facebook Ads Manager
2015 - 2018 ТОВ "Ембавуд Україна": менеджер по роботі з персоналом
•повне ведення кадрової документації, табелювання працівників, створення посадових інструкцій, ведення наказів, формування звітів, пошук персоналу.

Освіта

Вища освіта: Львівський національний університет ім. І. Франко: бухгалтер-економіст, статист 2013 р.з.
Вишнянський коледж: бухгалтер 2009 р.з.
Курси з управління персоналом, кадрового діловодства

Знання мов

• Polish A2

Навики

• знання трудового законодавства, кадрового діловодства
• впевнений користувач ПК (MS Office)
• знання 1С7,8, ЗУП, BAS ERP

Про себе: самостійність в роботі, бажання професійно розвиватись, відповідальна, активна життєва позиція

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: