Resume from May 10, 2024 PRO

Олександр

Керівник напрямку (фінансовий моніторинг, економічна безпека, комплаєнс)

Employment:
Full-time.
Age:
57 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Старший аналітик консолідованої інформації

from 10.2016 to now (7 years 7 months)
ТОВ «Страбіс-ВЕБ», Київ (IT)

Робота з системою управління інформаційно-аналітичним комплексом «Страбіс». Аналіз і систематизація даних з відкритих джерел. Формування реєстру "РЕР" у відповідності до Законів та нормативних актів, супровід системи «РЕР – моніторинг».

Заступник директора

from 04.2016 to 09.2016 (5 months)
ДП «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп'ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України, Київ (IT)

Керівництво проектом та організація роботи по створенню та супроводженню «Аналітично-інформаційної платформи електронної верифікації та моніторингу соціальних виплат» відповідно до постанов КМУ. Взаємодія та співпраця з відповідними підрозділами міністерства фінансів України, органами виконавчої влади. Голова тендерного комітету.

Заступник начальника відділу планування та факторного аналізу

from 01.2016 to 04.2016 (3 months)
АТ „Ощадбанк”, Департамент роздрібного бізнесу, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз показників роботи роздрібної мережі банку, формування та зведення аналітичної звітності для керівництва банку.

Аналітик

from 03.2015 to 12.2015 (9 months)
ТОВ «Страбіс-Феміда», Київ (IT)

Робота з системою управління інформаційно-аналітичним комплексом «Страбіс-ВЕБ». Аналіз і систематизація даних з відкритих джерел.

Керівник групи аналітиків (FORENSIC AUDIT)

from 11.2014 to 02.2015 (3 months)
Тимчасова адміністрація в ПАТ «CityCommerceBank», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Аналіз господарської діяльності фінансової установи (договори страхування, придбання цінних паперів, основних засобів тощо) з метою виявлення дій по виведенню активів Банку;
•Аналіз кредитного портфелю, виявлення проблемної та сумнівної заборгованості, аналіз заставних об’єктів на предмет завищеної оцінки, аналіз цільового використання кредитних коштів суб’єктами;
•Аналіз рішень, прийнятих керівництвом Банку, кредитним комітетом на предмет відповідності нормативним актам НБУ, діючого законодавства;
•За результатами аналітичної роботи підготовка матеріалів для подання в слідчі органи – опис правопорушень, схеми нелігитимних операцій інсайдерів, схеми зв’язків учасників операцій, фіксація бенефіціарної власності, копії відповідних документів.

Експерт Департаменту сприяння бізнесу (СБ)

from 04.2007 to 11.2014 (7 years 7 months)
ТОВ «Істерн Беверідж Трейдінг», ТОВ «Кримська горілчана компанія», ТОВ «Союз-Віктан», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Формування аналітично-інформаційних та прогнозних матеріалів для керівництва компанії на основі аналізу інформації з відкритих джерел та роботи з базами даних (в т.ч. «Страбіс-ВЕБ»);
•Прогнозування і відпрацювання управлінських рішень щодо підвищення ефективності діяльності структурних підрозділів компанії;
•Інформаційна підтримка HR департаменту при підборі кадрів;
•Контроль та погодження договірної документації (в тому числі ключові, роздрібні постачання FMCG, експортні постачання);
•Аналіз конкурентного середовища, конкурентна розвідка;
•Формування інформаційної бази стратегічного планування (CRM);
•Проведення заходів з метою оптимізації матеріальних витрат компанії;

Заступник директора

from 06.2003 to 04.2007 (3 years 10 months)
КП „Радіостанція „Голос Києва”, Київ (ЗМІ, медіа)

•Керівництво запуском радіостанції з «нуля» та комплекс адміністративних функцій, пов’язаних з подальшим її функціонуванням (складання та оптимізація штату співробітників, формування технічної складової, отримання погоджень та ліцензій і т.ін.);
•В якості голови тендерного комітету – визначення комплектації та проведення тендерів на закупівлю обладнання;
•Розробка концепції радіостанції та творчої складової ефіру;
•Первинний запуск радіостанції в ефір (розміщення та монтаж обладнання на площадці КРТПЦ, монтаж та тестування інженерних комунікацій, синхронізація роботи віддалених робочих місць, тестування ефіру);
•Робота з відповідними погоджувальними організаціями;
•Капітальний ремонт основних приміщень (замовлення та погодження пакету проектів, контроль будівельних робіт, здавання в експлуатацію);

Консультант з питань суспільних ефірів (за сумісництвом)

from 11.2000 to 04.2006 (5 years 5 months)
„Радіо РОКС Україна”, Київ (ЗМІ, медіа)

Тематичне планування ефірів за участю народних депутатів України, взаємодія з прес-службами та інформаційними агенціями.

Директор

from 12.1998 to 05.2003 (4 years 5 months)
ТОВ „АММА”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Реалізація авторських національних видавничих та поліграфічних проектів («Галерея історичного портрету», «Галерея українських зірок»);
•Розробка та втілення маркетингових дій, що сприяли підвищенню продажів;
•Створення розгалуженої системи продажу видавничої та поліграфічної продукції за допомогою контрагентів;
•Комплексне постачання канцтоварів (сегмент В2В);
•Розробка, виробництво та постачання меблів;
•Рекламна діяльність на радіо та телебаченні;
•Рекламний та креативний супровід виборчого блоку на виборах до Верховної Ради України.

Співзасновник, заступник директора

from 05.1993 to 11.1998 (5 years 6 months)
ТОВ „ОКЛІ лтд”, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Створення виробництва меблів з „нуля” та забезпечення його функціонування. Організація першого в Києві виробництва індивідуальних офісних меблів на замовлення;
•Планування виробничої програми та оптимізація фінансових показників;
•Планування маркетингової політики в сегменті В2В;
•Розробка та реалізація проектів дизайну і облаштування корпоративних офісів;
•Робота з замовниками та укладання контрактів, співпраці з іноземними контрагентами;
•Організація власної роздрібної торгівлі меблями та FMCG.
Реалізовані комплексні проекти: операційний зал Київського Головпоштамту (найбільший подібний об’єкт в Європі), конференц-зал головного офісу АППБ „Аваль”, операційні зали ряду відділень АППБ „Аваль”, операційний зал Одеського Головпоштамту, офіс „Мазда-Моторс Україна”. Для успішної реалізації проектів було організовано кооперацію та координацію логістики десятка виробництв та представництв Австрії, Німеччини, Польщі, Чехії, України.

Співзасновник, заступник директора

from 12.1991 to 04.1993 (1 year 4 months)
МКП „Гіптор-Троянда”, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Організація виробництва корпусних та м’яких меблів;
•Організація роздрібної торгівлі побутових меблів;
•Виробництво, постачання торгівельних меблів для підприємств торгівлі та громадського харчування;
•Планування маркетингової політики в сегменті В2В;
•Співпраця з виробниками меблів – постачальниками;

Інженер-конструктор. Інженер-конструктор ІІІ-ї категорії

from 03.1989 to 10.1991 (2 years 7 months)
КБ автоматики на дослідному заводі НДІ „Квант”, Київ (Машинобудування)

•Участь в розробці проектів автоматизації систем водопостачання та водопідготовки мінеральної води «Нафтуся» курорту Трускавець;
•Участь в роботі з постачальниками матеріалів та сировини для експериментального виробництва систем автоматизації.

Education

Університет банківської справи Національного Банку України

Фінанси, Київ
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

Київський політехнічний інститут

Приладобудівний факультет, спеціальність „Прилади точної механіки”, Киев
Higher, from 1983 to 1989 (6 years)

Additional education and certificates

підвищив кваліфікацію на курсах «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» в Центрі тендерних процедур.

квітень 2006 року

Центральний інститут ППО АПН України, курси підвищення кваліфікації „Організатори дистанційного навчання"

вересень-жовтень 2005 року

стажування в Департаменті зв’язків з Верховною Радою України та моніторингу інформації Секретаріату Кабінету Міністрів України

жовтень-листопад 2003 року

Knowledge and skills

Аналітичний підхід Стратегічне мислення Самостійне прийняття рішень Комунікабельність Відповідальність Толерантність Здатність до успішної реалізації завдання Управління персоналом

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average
  • Polish — average

Additional information

Травень-червень 2015 року
Брав участь у конкурсі на посаду начальника Управління аналітики та обробки інформації НАБУ. Пройшов тестування з результатом 100%, за результатами конкурсу зайняв друге місце.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: