Resume from September 12, 2019 PRO

Oksana

HR-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник інженера з якості

from 11.2014 to now (9 years 6 months)
Ambiente-Furniture Ukraine, Камянка-Бузький р-н, с. Колоденці (Виготовлення диванів на експорт)

- відправка зразків на тестування згідно з вимогами ІКЕА
- внесення Звітів про тестування та Деларації від виробників матеріалів в систему Connect
- заповнення таблиць по експорту продукції
- заповнення таблиці місячної звітності по експорту продукції
- внесення замовлень в Таблицю замовлень
- робота з притензіями в системі Casy

Офіс-менеджер, викладач англійської мови

from 09.2013 to 05.2014 (8 months)
Центр іноземних мов "Лінгвіст" (Навчання іноземних мов, підготовка до тестувань та переклади)

- надання інформації про курси, ціни та умови навчання;
- ведення телефонних розмов;
- формування бази даних потенційних клієнтів;
- заповнення сайтів;
- підтримка життєдіяльності офісу.

Стажування

from 09.2012 to 10.2012 (1 month)
Львівська міська рада (Департамент "Адміністрація міського голови" та Прес-служба)

Мої обов'язки і досягнення:
- Спілкування з відвідувачами;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Копіювання, сканування документів;
- Написання сценаріїв зустрічей керівника;
- Ведення протоколу наради (1 раз);
- Збір інформації для статей;
- Написання чорнових статей;
- Виїзд на брифінги (2 рази);
- Виконання інших доручень керівника.

Секрктар-перекладач

from 01.2008 to 11.2008 (10 months)
ТзОВ "Іралко Україна" (виробництво запчастин для автомобілів)

Education

Дрогобицький державний педагогічний університет ім.. Івана Франка

Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька), Самбір
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 9 months)

Вересень 1999 – Самбірське педагогічне училище ім.. Івана Филипчака
Липень 2002 - Спеціалізація: Діловодство
Кваліфікація: Діловод-референт, оператор комп’ютерної техніки

Additional education and certificates

Курси гідів

Жовтень 20111 - Травень 2012

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач Internet Windows

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — advanced
  • English — advanced

Additional information

OKSANA HUDZJO
Born on February 03,1984
1 Furmanska Street
Lviv, 72000, Ukraine
[open contact info](look above in the "contact info" section), cell [open contact info](look above in the "contact info" section)
Skype ksenya2003
Single
Education

September 2002 - June 2007
Drogobych State Pedagogical University , Specialization: Pedagogic and Methods of secondary education, Qualification: Teacher of English and German languages and foreign literature

September 1999 - July 2002

Sambir Teachers training school, Specialization: Office management , Qualification: Records manager

Work experience

January -November 2008 –
Iralco Ukraine Ltd., Sambir, Ukraine, Secretary-translator
Company’s profile: production of decorative parts for cars
- Support of contacts between Ukrainian and Foreign sides;
- Answer telephone calls;
- Making copies and scanning documents;
- Translation of documents (financial reports, technical documents, job descriptions), census information with foreign partners and support team and also records of meetings;
- Oral and written, full and short translations in a stated time;
- Registration of business trip certificates;
- Filling in all the Bank blanks for the employees to get them an account cards;
- Registration of enterprise’s orders;
- Carrying out of office work, organization of the enterprise’s documents circulation, acts of the performed work;
- Organisation of visitors receiving;
- Booking of VIP services, hotels, taxi and lunches for support team;
- Booking of taxi for employees;
- Consultation For Excel, Word, Internet for other employees;
- Consultations for translations and writing the e-mails for other employees.
October 2011 - May 2012 - Guiding courses.
October 2006 till present time- give private lessons of English language.
Computer skills
Ms Windows, Ms Office, Ms Excel, Internet
Languages
Ukrainian (native), Russian (spoken), Polish (spoken), English (fluent)
Personal features: Communicative, sedulous, responsible, can work under pressure and in team.

CURRICULUM VITAE
Оксана Гудзьо
Дата народження – 03 лютого, 1984
Адреса: Україна, м. Льві , вул. Фурманська 1/9
[open contact info](look above in the "contact info" section), моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Незаміжня

Освіта
Вересень 2002 – Дрогобицький державний педагогічний університет ім.. Івана Франка
Червень 2007 Спеціалізація: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)
Кваліфікація: Вчитель англійської та німецької мов та зарубіжної літератури загальноосвітньої школи першого, другого та третього ступенів
Вересень 1999 – Самбірське педагогічне училище ім.. Івана Филипчака
Липень 2002 - Спеціалізація: Діловодство
Кваліфікація: Діловод-референт, оператор комп’ютерної техніки
Досвід роботи
Жовтень 2006 – Надаю приватні уроки англійської мови
Січень - Листопад 2008 – ТзОВ «Іралко Україна»,компанія з іноземними інвестиціями, секретар-перекладач
Профіль підприємства: виробництво запчастин для автомобілів
Основні обов’язки :
Переклад, забезпечення документообігу, відповідь на телефонні дзвінки
- Забезпечення зв’язку між українською та іноземною сторонами;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Копіювання, сканування документів;
- Здійснення перекладу документів (фінансових звітів, технічної документації, посадових інструкцій), матеріалів листування із іноземними партнерами та матеріалів нарад ;
- Виконання усних та письмових, повних та скорочених перекладів;
- Оформлення посвідчень про відрядження;
- Оформлення заяв для отримання банківських карток;
- Реєстрація наказів по підприємству;
- Ведення діловодства, організація документообігу підприємства, оформлення актів виконаних робіт;
- Організація приймання відвідувачів;
- Організація VIP, готелів, таксі та обідів для іноземних делегацій;
- Організація таксі для працівників підприємства;
- Консультування працівників по роботі з Word, Excel, Internet;
- Допомога іншим працівникам у написанні та перекладі E-mail повідомлень;
- Виконання інших доручень керівництва.
Жовтень 2011 - Травень 2012 - закінчила курси гідів.
Комп’ютерні навикиMs Windows, Ms Office, Ms Excel, Internet
Мови: Українська (рідна), російська (розмовна), польська (розмовна), англійська (вільна)
Особисті якості: комунікабельна, старанна, відповідальна

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: