Resume from April 17, 2024 PRO

Ганна

Керівник кол-центру, відділу, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник кол-центру (відділу продажу)

from 12.2017 to 12.2023 (6 years)
Інтернет-магазин F.ua "Той Самий магазин, Київ (Роздрібна торгівля)

Координація роботи групи менеджерів з продажу та операторів-консультантів вхідної лінії;
Керівництво персоналом - складання графіків роботи, відстеження навантаження, навчання та мотивація, нарахування та виплата зп;
Контроль та забезпечення виконання індивідуального плану менеджерами з продажу та відділом в цілому;
Контроль та забезпечення виконання операторами вхідної лінії ключових показників (рівень сервісу, стандарти якості тощо);
Вирішення складних ситуацій, робота з рекламаціями;
Забезпечення рівня обслуговування клієнтів відповідно до встановлених стандартів.
Забезпечення ефективної взаємодії відділу продажу/колл-центру з іншими відділами усередині компанії;
Написання технічних завдань на нове та вдосконалення існуючого програмного забезпечення.
З 2020-го року і по нині кол-центр працює дистанційно, не призупиняв роботу ні під час пандемії, ні з початком війни.

Координатор контакт-центру

from 11.2015 to 12.2017 (2 years 1 month)
ПТ Донкредит, Ломбарди Благо, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Взаємодія з аутсорсинговим контакт-центром в рамках проекту Благо
Організація та координація роботи групи операторів аутсорсингового контакт-центру на проекті Благо, контроль дотримання договірних та комерційних умов
Контроль та забезпечення виконання аутсорсинговим контакт-центром ключових показників (рівень сервісу, стандарти якості тощо)
Моніторинг та своєчасне внесення змін до бізнес-процесів проекту Благо
Наповнення Бази знань проекту, контроль проведення навчальних заходів, тестування знань операторів
Запуск нових гарячих ліній Благо за кордоном (вибір підрядника телекомунікаційних послуг, підбір персоналу, підготовка бази знань; вже запущені в Молдові, Польщі)
Робота зі зверненнями(скаргами, пропозиціями) клієнтів мережі Благо
Проведення смс-розсилок та опитувань клієнтів мережі Благо

Керівник кол-центру

from 08.2015 to 11.2015 (3 months)
Центр-Експо, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація кол-центру "з нуля"
Підбір та навчання персоналу
Розробка, підготовка та впровадження стандартів роботи
Складання графіка роботи працівників
Планування людських ресурсів для забезпечення досягнення планових показників кол-центру
Організація інформаційно-консультаційної підтримки клієнтів громадської організації (обробка вхідних викликів (гаряча лінія), вихідні опитування)
Формування звітів за результатами роботи контакт-центру
Вирішення складних ситуацій, робота з рекламаціями
Координація та контроль роботи кол-центру
Нарахування та виплата зп операторам кол-центру

Керівник кол-центру

from 02.2014 to 08.2015 (1 year 6 months)
Міськдовідка, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Стратегічне планування діяльності кол-центру
Формування поточних цілей та контроль процесу їх виконання
Бюджетування кол-центру
Удосконалення бізнес-процесів кол-центру
Передстартова підготовка та керування аутсорсинговими проектами
Забезпечення взаємодії кол-центру з іншими підрозділами
Організація заходів з мінімізації витрат (24/7/365)
Моніторинг роботи кол-центру (online та за періодами, аналіз статистичних даних)
Аналіз фінансових результатів, розробка заходів щодо підвищення рентабельності роботи кол-центру
Розробка технічних завдань на нове та вдосконалення існуючого програмного забезпечення
Прогнозування необхідної кількості операторів (подобово)
Формування графіків роботи співробітників кол-центру (тарифи, KPI)
Нарахування заробітної плати співробітникам кол-центру
Удосконалення системи контролю якості кол-центру
Розробка скриптів/сценаріїв для проектів телемаркетингу
Співпраця із замовниками
Організація та моніторинг роботи регіональних кол-центрів
Робота з рекламаціями абонентів, замовників
Проведення аутсорсингових проектів-опитування за допомогою комп'ютеризованих телефонних інтерв'ю (CATI).

Керівник відділу контенту

from 09.2011 to 08.2015 (3 years 11 months)
Міськдовідка, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Постановка завдань контент-менеджерам (24 контент-менеджери у Києві та регіонах), моніторинг виконання поставлених завдань, аналіз результатів, аналіз ефективності бізнес-процесів у відділі контенту.
Організація процесу актуалізації бази даних та інших напрямів контенту довідкової служби.
Адміністрування та вирішення організаційних питань усередині відділу контенту.
Забезпечення ефективної взаємодії відділу контенту з іншими відділами всередині компанії.
Складання звітності за результатами роботи, складання бюджету відділу контенту.
Мотивація працівників.
Активна участь у розробці та тестуванні нових програмних продуктів для колл-центру та контент відділу.

Провідний контент-менеджер СМС-напряму відділу контенту

from 09.2007 to 09.2011 (4 years)
Міськдовідка, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Опрацювання смс-запитів абонентів довідкових служб, внесення до бази нової актуальної інформації.
Контроль опрацювання смс-запитів контент-менеджерами напрямку (9 контент-менеджерів).

Контент-менеджер з актуалізації бази даних

from 02.2007 to 09.2007 (7 months)
Міськдовідка, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Актуалізація бази даних організацій довідкової служби; внесення нових організацій.

Секретар-референт

from 11.2006 to 02.2007 (3 months)
Консуела, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ведення документації, прийом-надсилання кореспонденції, факсів, прийом телефонних дзвінків, прийом відвідувачів, організація безперебійної роботи офісу, допомога головному бухгалтеру, облік договорів страхування в 1С, складання актів та звітів за договорами.

Секретар-помічник директора, офіс-менеджер

from 07.2002 to 11.2006 (4 years 4 months)
Україна-ЕМ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Організація безперебійної роботи офісу; прийом відвідувачів, телефонні дзвінки; діловодство (кореспонденція, загальні питання тощо); організація зустрічей, переговорів та нарад; виконання особистих доручень керівництва

Education

Міжнародний Інститут Менеджменту

Економіст, міжнародні економічні відносини, Кишинів, Молдова
Higher, from 1998 to 2002 (4 years)

Knowledge and skills

Пользователь ПК

Language proficiencies

  • Romanian — average
  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • French — beginner
  • German — beginner

Additional information

Системний підхід до вирішення поставлених завдань, стратегічне мислення, аналітичні здібності, орієнтація на результат, уміння працювати з великим обсягом інформації та в режимі багатозадачності, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, здатність приймати рішення у жорстких часових рамках.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: