• PRO

Олександр

Директор з розвитку

Considering positions:
Директор з розвитку, Керівник, Директор виробництва, Операційний директор, Заступник фінансового директора, Фінансовий консультант, Керівник відділу, Директор філії, Директор із закупівель, Керуючий магазином
Employment type:
full-time
Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант з розвитку

from 10.2022 to now (2 years 10 months)
власна справа, Львів (Сільське господарство, агробізнес)

Консультація агро підприємств:
Управлінський і бухгалтерський облік. Технології виробництва в рослинництві

Виконавчий директор

from 12.2021 to 10.2022 (10 months)
ТОВ Ресіліент Стара Синява, Стара Синява (Сільське господарство, агробізнес)

Земельний банк 3 тис. га.
Організація виробничих процесів
Аудит земельних ділянок
Обміни земельними ділянками
Робота з державними органами влади, бронювання працівників.
Організація логістики
Найм техніки
Досягнення:
Після проведення адиту земельних ділянок було додано до обробітку 8% земель які орендувалися але не оброблялися.
Обміни земельними ділянками дали можливість сформувати масиви, що в свою чергу зменьшило час на виконання агро операцій.

Директор

from 02.2021 to 09.2021 (7 months)
Транс Агро, Стрий (Сільське господарство, агробізнес)

Земельний банк 10 000 га
Обов’язки:
Організація виробничих процесів, проведення тендерів по закупівлі ТМЦ, переговори з постачальниками, пошук та найм персоналу. Проходження перевірок контролюючими органами, робота з пайовиками та конкурентами. Аудит земельних ділянок.
Досягнення:
Зменшення прямих витрат за рахунок оптимізації технологічних процесів, налагодження управлінського обліку.

Директор

from 08.2018 to 02.2021 (2 years 6 months)
Захід-Агро Львів, Буськ (Сільське господарство, агробізнес)

Земельний банк 5000 га
Обов'язки:
підбір персоналу, налагодження виробничих процесів, автоматизація бізнес процесів, управління логістикою, модернізація сушильного комплексу, робота з пайовиками по перепідписанню договорів оренди, взаємодія з органами місцевого самоврядування, проходженя перевірок контролюючих органів.
Бюджетування.
Організація
Досягнення:
Збільшення земельного банку підприємства на 30%, збільшення урожайності основних культур,
зменшення загальновиробничих витрат та витрат на послуги сторонніх елеваторів за рахунок оптимального використання власної сушки, виконання та перевиконання планових показників по рентабельності

Заступник голови районної державної

from 04.2016 to 08.2018 (2 years 4 months)
Олександрійська районна державна адміністрація, Олександрія (Державні організації)

Управління соціально економічними показниками району; Пошук і проведення переговорів з постачальниками та підрядниками, підготовка і проведення тендерних закупівель; Пошук і проведення переговорів з інвесторами; Проведення і організація ярмарків, виставок

Начальник планово-економічного відділу (в підпорядкувані 13 підприємств)

from 01.2014 to 03.2016 (2 years 2 months)
ПРАТ «Креатив-Групп», Кропивницький (Сільське господпрство)

- Розрахунок собівартості послуг елеватора; - Робота з пайовиками, розробка програм по мотивації пайовиків; - Організація тендерів із закупівлі ТМЦ - Розробка і впровадження планування і управлінського обліку на базі 1 С8.2; - Управління бізнес процесами підприємства; - Управління економічним і бухгалтерським департаментами більше 30 чоловік; - Контроль управлінського та бухгалтерського обліку; - Розробка норм виробітку і витрати пального; - Розробка положення про оплату праці робітників; - Розрахунок економічних показників і аналіз фінансово-господарської діяльності компанії; - Контроль витрат виробництва та оптимізації витрат; - Планування прямих витрат на основі технологічних карт; досягнення: - Після оптимізації виробничих процесів вдалося скоротити час на виконання основних тех. процесів і скорочення використання ТМЦ - Впровадження управлінського обліку і планування на базі 1С8.2; - Завдяки контролю і оптимізація розцінок, скорочення ФОП за 2014 рік склало 12%; - Введення нових норм витрат ПММ і лімітів на використання ПММ дозволило заощадити витрата палива на 17% - За календарний рік витрата палива склав 62 л / га; - Розроблено та успішно введена стимулююча оплата праці для сезонних робітників. - Введення тендера на закупівлю ТМЦ знизило вартість ТМЦ на 20%

Головний економіст

from 06.2009 to 01.2014 (4 years 7 months)
ТОВ «Комінтерн-Агро», Олександрія (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки: - Бюджетування і управління підприємством; - Розробка, аналіз і управління інвестиційними проектами; - Підготовка ТЕО по інвестиційним проектам; - Розрахунок економічних показників і аналіз фінансово-господарської діяльності компанії; - Планування і контроль бюджету руху грошових коштів підприємства; - Розробка стимулів для ключових кадрів, фахівців і робітників; - Контроль витрат виробництва та оптимізації витрат. виробничих і фінансових планів: - Планування посівних площ і обсяги виробництва сільськогосподарських культур; - Планування і контроль за використанням ЗЗР, добрив, ГСМ, посівного матеріалу; - Планування прямих витрат на основі технологічних карт; - План використання автопарку і машинно-тракторного парку, розрахунок вартості послуг; - Проведення внутрішнього тендеру.
Досягнення: - Успішне складання і захист перед керуючою компанією Введення контролю і лімітів на використання ПММ що призвело до економії ПММ на 14% в рік; - Розроблено та успішно введена стимулююча оплата праці; - Оптимізація штатного розкладу що призвело до зниження чисельності співробітників і витрат по ФОП

Education

Дніпропетровський університет економіки та права

Економіки і управління бізнесом, Дніпро
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

Магістр з маркетингу

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Користувач ПК

Additional information

КОМПЕТЕНЦІЇ__________
• Впевненість, вміння керувати колективом, ставити завдання і досягати результатів.
• Доведення та виконання поставлених завдань, ефективно, в строки та високому рівні.
• Планування, бюджетування, контроль фінансів, аналіз, оптимізація витрат
• Навички керівника, вміння згуртування, встановлення чіткої взаємодії та мотивування команди.
• Прийняття повної відповідальності за прийняті рішення, за фінансові результати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: