- PRO
Оксана
Менеджер з персоналу (провідний), інспектор відділу кадрів
- Considering positions:
- Менеджер з персоналу (провідний), інспектор відділу кадрів, Спеціаліст з розвитку, HR-керівник
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 52 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2805273/
Work experience
HR-менеджер
from 08.2023 to 03.2025
(1 year 7 months)
Гуманітарна організація, Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Забезпечення дотримання кадрової політики «ГО»;
- Процедура набору персоналу (рекрутинг);
- Адаптація персоналу: навчання, надання інформації, щодо процедур та політик організації, оцінювання продуктивності, надання ефективної підтримки;
- Участі у розробці програм навчання, мотивації та розвитку корпоративної культури та співробітників, розробці положень та документації по роботі з персоналом;
- Організація кадрового адміністрування та обліку персоналу в регіоні відповідно до корпоративних стандартів
- Організація та супроводження найму персоналу в регіоні
- Оптимізація термінів та підвищення якості закриття вакансій
- Організація та контроль програми адаптації та оцінки персоналу
- Організація та адміністрування навчання співробітників відповідно до корпоративних програм
- Виконання робіт з обліку персоналу: прийняття на роботу, переведення, звільнення та їх супровід;
- Ведення кадрового діловодства;
- Формування та ведення особових справ співробітників;
- Супровід процесу оформлення нових працівників;
- Адміністрування даних працівників
- Робота з документами та звітами.
- Взаємодія з юридичним відділом та бухгалтерією.
HR-менеджер (куратор)
from 05.2022 to 06.2023
(1 year 1 month)
Gremi Personal, Варшава (Пошук персоналу, HR)
• пошук та успішне працевлаштування кандидатів у обмежені терміни
• верифікація документів кандидатів перед прийомом на роботу
• заповнення анкет та підписання договорів із працівниками
• координування приїзду працівників
• оформлення та подання документів на легалізацію
HR-менеджер (провідний)
from 11.2018 to 02.2022
(3 years 3 months)
ТОВ «ОЛЗА», Одеса (Роздрібна торгівля)
•побудова системи управління персоналом (підбір, адаптація, оцінка, мотивація, навчання);
•виявлення потреби у навчанні персоналу;
•контроль аудиторного навчання персоналу;
•проведення зустрічей 1:1;
•робота над підвищенням залучення персоналу;
•організовувати процес підбору та адаптації персоналу;
•вибудовувати процеси навчання та стажування;
•створення профілю вакансії;
•проведення розмов із співробітниками під час звільнення;
•контроль кадрового обліку;
•організація корпоративних заходів для персоналу;
•організація співбесід, нарад, переговорів, підготовка ділових зустрічей, ведення протоколів зустрічей, підготовка до процеса інтерв'ю, підготовка нових працівників до роботи в офісі, виконання особистих доручен;
•робота у програмах ЗУП та 1С 8.3. «Кадри та Зарплата»; М.Є.Doc;
•ведення кадрового діловодства;
HR-менеджер,
from 09.2014 to 10.2018
(4 years 1 month)
Редакція газети Одеський Вісник, Одеса (ЗМІ), Одеса (ЗМІ, медіа)
•ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
•підбір персоналу;
•організація навчання працівників;
•ведення військового обліку;
•ведення документообігу підприємства;
•складання та ведення внутрішньої документації підприємства.
Менеджер з персоналу (провідний)
from 06.2013 to 01.2014
(7 months)
ТОВ Автобард, Одеса (Автобізнес та автосервіс)
• ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
• пошук та підбір персоналу;
• оформлення договорів;
• проведення інструктажів з охорони праці та техніки безпеки;
• участь в адаптації персоналу, мотивації та оцінці;
• формування звітності з персоналу (чисельність, плинність);
• робота з контролюючими органами;
• формування корпоративної культури.
Старший інспектор відділу кадрів
from 10.2010 to 07.2012
(1 year 9 months)
ГУЦ "Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», Одеса (Освіта, наука)
• прийом заявок на підбір спеціалістів;
• пошуку та підбору персоналу різного рівня;
• моніторинг та аналітика ринку праці;
• ведення кадрового діловодства;
• взаємодія з Вищими навчальними закладами, Центрами зайнятості
• проведення інструктажів з охорони праці та техніки безпеки
Юрист, інспектор відділу кадрів
from 03.2004 to 10.2010
(6 years 7 months)
ЧП "Автократ", Одеса (Автобізнес та автосервіс)
Укладання договорів, робота із законодавчою базою, робота з органами місцевого самоврядування).
-Робота з документацією.
- бухгалтерія:
-(Обробка та оформлення первинної документації
-облік дебіторської та кредиторської заборгованості,
-ведення каси, банку (користування системою «Клієнт-Банк»)
-Облік товарно-матеріальних цінностей;
-складання та здавання бухгалтерської податкової та статистичної звітності, фінансової звітності до органів місцевого самоврядування;
-підбір персоналу;
- ведення кадрового діловодства (особисті відносини, прийом та звільнення працівників, ведення трудових книжок)
-ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП (торгівля)
Education
Одеський національний університет ім. І.І.Мечникова
Економіко-правовий факультет, спеціальність - юрист, Одеса, Одеса
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- 1С
- MS Outlook
- Internet Explorer
- M.E.Doc
- 1С ЗУП
- Начисление зарплаты
- Express
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- Polish — average
- French — average
Additional information
Навички та досягнення:
Мови: Українська, російська - експерт; польська; французька середня;
Формування та впровадження цінностей та місії Компанії, розвиток HR бренду:
•розвиток корпоративної культури;
•створення кодексу бізнес-етики працівників;
•створення, наповнення та супровід корпоративного порталу та сторінок компанії в соц.мережах;
•Використання ефективних методів підбору персоналу, як мас-підбір так і закриття топ-позицій;
•Організація процесу адаптації персоналу;
•Організація департаменту персоналу з нуля. Кадрове діловодство. Ведення ФОП.
Навички роботи з комп'ютером
1С 8.3. «Кадри та Зарплата», ЗУП; M.E.Doc; Досвідчений користувач
Similar candidates
-
HR-менеджер
15000 UAH, Odesa, Remote -
Менеджер з персоналу
35000 UAH, Odesa -
HR-менеджер
Odesa -
Офіс-менеджер, HR-рекрутер, психолог
Odesa -
Керівник відділу
Odesa, Vinnytsia , more 7 cities -
HR-менеджер
Odesa, Dnipro , more 3 cities