Resume from March 25, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2882754

Головний бухгалтер, 45 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 06.2016 to now (7 years 10 months)
Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру

Ведення управлінського та бухгалтерського обліку,розблокування податкових, зняття ризиковості, подання таблиці даних, ведення ЗЕД, калькуляції, податкові, звітність у виробничій сфері, зарплата, кадри, перевірка собівартості, ПММ, авансові звііти, робота з банком від виписки до отримання гранту.

Головний бухгалтер

from 08.2015 to 06.2022 (6 years 10 months)
Мережа аптек, Ровно (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Впровадження 1С на підприємстві,підготовка та здача звітності, нарахування та виплата заробітної плати, перевірка касових операцій,інвентаризації аптечних пунктів, робота з рецептурними ліками

Головний бухгалтер

from 12.2004 to 10.2015 (10 years 10 months)
KraftFood, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

P&L,овердрафт, с/в, нарахування ЗП,лікарняних, відпускних, підготовка та здача звітів в податкову, статистику, банки :ЄСВ, ФЗ ( рух грошових коштів) ПДВ по М.Е.DОC та через ЕК. Ведення касових, банківських операцій, розрахунків з підзвітними особами, контрагентами, ведення всієї первинної документації, інвентаризацій. Облік ПН,ОС, МШП, МНМА, ПММ, облік шляхових листів(власний автопарк), ФОП 2-3 груп ( з найманими, з РРО та ПРРО)

Education

КНЕУ

Облік і аудит, Київ
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

магістр з обліку та аудиту в підприємницькій діяльності

Knowledge and skills

Користувач 1С Ведення бухгалтерського обліку 1С УТП Користувач Internet Клієнт-Банк 1С:Підприємство MS Excel 1С:Управління торгівлею MS Word MS Office Водійські права кат. B Медова стиковка Маяк бонус BAS Бухгалтерія

Additional information

Мета: резюме подається на здобуття посади головного бухгалтера.
Місце проживання: м. Рівне,;
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Учбовий заклад:
Київський національний економічний університет (1997- 2002р.).
Спеціальність –облік і аудит.
Кваліфікація за дипломом – магістр з обліку і аудиту в управлінні підриємницькою діяльністю.
На денній формі навчання..
Відомості про роботу:
2014-2023 - головний бухгалтер ( виробництво, ЗЕД)
2004 – 2014 роки - головний бухгалтер (оптова торгівля).
Основні обов’язки:
- налагодження обліку на підприємстві, контроль за змінами в законодавстві; своєчасна організація, та перевірка правильності впровадження нових форм та документів в 1С бухгалтерія .
- підготовка та здача податкової і статистичної звітності;
-організація кас на підприємстві та філіях, контроль за належним веденням розрахункових операції, розрахунок ліміту , реєстрація та ліквідація касових апаратів;робота з ПРРО
-розрахунок планового бюджету компанії, внесення фактичних даних в 1С, їх аналіз;
-ведення внутрішніх звітів «P&L», відрядження, відпустки, позмінний облік ЗП, щомісячний розрахунок податків, підготовка внутрішнього балансу по закінченню звітних місяців;
-помісячна перевірка бухгалтерських рахунків, та контроль за їх закриттям згідно стандартів бухгалтерського обліку;
-ведення основних фондів , списання, знос, продаж, ліквідація;
-перевірка шляхових листів ( власний автопарк та орендовані ТЗ),введення в експлуатацію шин та акумуляторів, оформлення їх ліквідації після експлуатаційного періоду;
-робота з банками ( Клієнт –банк), встановлення , відновлення ключів, досвід оформлення овердрафту, ведення зарплатного проекту;
-ведення приватних підприємців ( договори, облік, здача звітності, ведення електронних кабінетів, внесення змін);
-ведення підзвітних осіб, контроль за заборгованістю як покупців, так і постачальників, проведення інвентаризацій та їх документальне оформлення.
Маю багаторічний досвід, на користь підприємства, перевірок контролюючих органів (ДФС, статистика, праця, санстанція, екологічна служба). Досвід роботи з штатом бухгалтерії(7-10 працівників), проте готова вчитись , розширювати свої навики.. Знаю де шукати відповіді на питання з якими не стикалась в роботі. Швидко вчусь, прислухаюсь до думки, та досвіду оточуючих. Я прагну бути потрібною компанії, використовувати свій досвід та ідеї на користь її розвитку та прибутковості.


Додаткова інформація: Користуюсь ПК, Знання Internet,Windows, Microsoft Word, Excel (Вміння використовувати дані програми для оформлення звітів ), Клієнт-банк., 1С Бухгалтерія 7.7, 8.1, 8.2. Медос, Вчасно, ЕК, Водійські права категорії В та С.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: