Resume from April 30, 2024 PRO

Іван

Директор з продажу

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 06.2021 to 02.2022 (8 months)
"Інек Інжиніринг", ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Керівництво комерційним відділом, пошук об'єктів монтажу;
2.Проведення тендерів;
3.Контроль, постановка завдань відділам: ПТВ, Кошторисно-договірному, Постачанню, Юридичексому відділу;
4.Проведення переговорів із ЛПР Забудовників;
5.14 виграних тендерів за період 7 місяців.

Комерційний директор, Керівник відділу продажу

from 06.2020 to 04.2021 (10 months)
ГК: ТБ "Партнер", "БМУ 7", "Топаз", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Організація, побудова відділу об'єктного продажу.
2. Організація, побудова відділу продажів.
3. Розробка довгострокового плану розвитку Компанії.
4. Введення системи Адаптації персоналу Компанії
5. Ведення системи навчання менеджерського персоналу Компанії
6. Введення системи закупівель товарів, системи оборотності АВС складу.
7. Створення системної, автоматизованої роботи всіх відділів Компанії. (Bitrix, 1С КУП, Binotel, Плани, Завдання, Бізнес-процеси відділів і т.д.)
8. Введення Маркетингового просування Компанії
9. Організація роботи з Дебіторською заборгованістю.
10. Розробка, запровадження нової системи мотивації.
11. Збільшення рентабельності продажів на 5% (робота з Виробниками/Постачальниками, навчання менеджерів системи продажу)
12. Приріст 20% валового прибутку на аналогічний період минулого періоду.

СЕО / Комерційний директор / Директор з розвитку

from 06.2018 to 02.2022 (3 years 8 months)
"Водолій Енергосервіс", ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ГК: "Водолій Енергосервіс", "Златоград", "Інжиніринг Девелопмент"
1. Організація відділу продажів послуг монтажу/проектування з нуля.
2. Побудова системної роботи всіх підрозділів ГК (створені HR відділ, кошторисний та адміністративний відділ + відділ продажу-пошуку-просування послуг монтажу внутрішніх інженерних мереж).
3. Розробка та реалізація Стратегії розвитку продаж послуг: Монтаж, Проектування, Сервісне обслуговування об'єктів (введених в експлуатацію).
4. Побудова Системи Закупівель Компанії, реалізації "завислих" товарів, контроль оборотності складу.
5. Побудова системної роботи з учасниками та об'єктами будівництва.
6. Проведення переговорів з ЛПР об'єктів будівництва: Замовник/Інвестор/Девелопер/Генпідрядник.
7. Введення Сегментація Клієнтів, Об'єктів.
8. Пошук та ведення переговорів з постачальниками матеріалів та обладнання. Збільшення рентабельності закупівель.
9. Створення планів компанії щодо обороту/рентабельності робіт, системи ціноутворення, розвитку CRM системи та звітності персоналу.
10. Проведення навчання Техніці продажів.
11. Пошук/підбір/відбір/адаптація/тестування/навчання/мотивація персоналу компанії, розробка KPI.
12. Аналітика ринку товарів та послуг, моніторинг конкурентів.
13. Розробка плану регіонального розвитку підприємства.
14. Контроль ДЗ, трудової дисципліни тощо.
15. Вихід на середньомісячний обсяг монтажу до 10 об'єктів

Операційний Керівник Компанії

from 09.2017 to 03.2018 (6 months)
"ITUM" LLC, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ексклюзивний постачальник гідроізоляційних матеріалів преміум класу – Pazkar, Maris Polymers, керамічної/керамогранітної плитки, електро та ручного інструменту, газозварювального обладнання, загальнобудівельних матеріалів.

1. Операційне управління, організація, розвиток всіх підрозділів підприємства.
2. Розробка, реалізація стратегії розвитку чотирьох сегментів будівельного ринку та сфері послуг.
3. Введення системи пошуку/підбору/відбору/адаптації/тестування/навчання/мотивації персоналу компанії, розробка KPI.
4. Проведення адаптації та навчання персоналу за окремими ключовими напрямками.
5. Розвиток дилерського напрямку.
6. Введення системної роботи з проектними організаціями.
7. Контроль ефективності використання ресурсів.
8. Побудова роботи з об'єктами будівництва, проведення переговорів із ЛПР.
9. Введення планів щодо обороту/рентабельності, системи ціноутворення, розвиток CRM, системи та звітності персоналу.
10. Проведення систематизації клієнтів за типами діяльності, видами виконуваних робіт, споживання видів матеріалів тощо.

Керівник напрямку внутрішні Інженерні Мережі (ОВ ВК)

from 09.2011 to 06.2016 (4 years 9 months)
ГК: «Евроізол» / ТМ ЕвроТерм / Адіабата, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Управління роботою персоналу – 14 філій.
2. Розробка/реалізація стратегії спеціалізованого напряму, коротко/довгострокових цілей та завдань.
3. Розвиток/відкриття нових філій та напрямків.
4. Розвиток дилерського напрямку.
5. Контроль оборотності складу, товарних позицій.
6. Ведення Топ-клієнтів.
7. Підбір/відбір/адаптація/навчання менеджерського персоналу компанії:
- забезпечення необхідного рівня торгового персоналу - знання стратегій, знання продуктів та системи роботи у напрямку;
- Забезпечення ефективності / досягнення KPI, використання потенціалу, завантаження, довгостроковість персоналу в прямому підпорядкуванні;
- визначення оптимальної кількості персоналу у напрямку, виходячи з ринкової ситуації та стратегії напрямку;
- формування плану навчання та розвитку торговельного персоналу напряму;
- Тестування менеджерів знанням Стратегії компанії, знанням. тих. Показників.
8. Контроль функціональних обов'язків підлеглих.
9. Контроль дебіторської заборгованості та виконання договірних зобов'язань клієнтів.
10. Проектне управління топ-об'єктами підприємства.
11. Розробка/запровадження мотивації персоналу (матеріальна/нематеріальна), системи бонусів/штрафів, Стандартів обслуговування клієнтів компанії.
12. Планування бюджету спрямування, контроль виконання планових показників з обороту, рентабельності, особистої результативності менеджерів тощо.
13. Аналіз ринку інженерних систем, пошук нових продуктів, ведення переговорів із представниками заводів-виробників.
14. Маркетингове просування брендів.
15. Проведення стимулюючих/інформаційних Акцій для Клієнтів Компанії.
16. Введення/контроль звітності персоналу.
17. Підготовка директорів філій за напрямком Інженерні мережі.
18. Розробка та пошук нових технологій та інструментів для продажу.
19. Формування/управління ціноутворенням у розрізі брендів напряму внутрішні ІС.
20. Участь щорічних виставках АкваТерм.

Керівник відділу продажу

from 07.2009 to 07.2011 (2 years)
"Холодотех", ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Розробка напрямів розвитку компанії/відділу продажів.
2.Аналітика ринку, моніторинг конкурентів.
3.Ціноутворення.
4.Контроль фінансово-економічних показників компанії за такими напрямками: виконання планів
5.Розробка/проведення акцій, спецпропозицій.
6.Постановка планів відділу продажу коротко (міс.) - довгострокове (рік) з прибутку, обороту валового та оплати, особистих планів менеджерів.
7.Розробка/запровадження «стимулюючої» клієнтської політики для роздрібної торгівлі, дилерів, партнерів.
8.Пошук/проведення переговорів/укладання договорів/збільшення клієнтської бази компанії.
9.Розробка/створення/управління інтернет-магазином.
10.Розробка/запровадження внутрішньої нормативної документації - Стандарти компанії, посадові інструкції, системи бонусів/штрафів тощо.
11.Розробка/запровадження системи мотивації персоналу, бенефітів.
12.Проведення атестацій з «Стандартів обслуговування клієнтів», «Знань технічних характеристик».
13.Контроль за дотриманням трудової дисципліни підлеглими, контроль виконання ними поставлених завдань.
14.Контроль взаєморозрахунків із контрагентами.
15.Розробка/проведення презентацій компанії, участь у щорічних виставках.
16.Ведення маркетингової політики - розміщення реклами, розсилки тощо.
17.Проведення бізнес - тренінгів управлінського персоналу компанії.
18.Формування закупівель товарних груп з урахуванням аналітики оборотності, рентабельності, сезонності.

Керівник комп'ютерного відділу, директор з продажу ІТ

from 01.2008 to 02.2009 (1 year 1 month)
ТБ "Ново Стар", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Планування, реалізація напрямів розвитку відділу продажу, персоналу, ринку.
2. Проведення переговорів/укладання договорів із вендорами.
3. Ціноутворення, моніторинг ринку, конкурентів.
4. Створення та проведення акцій, спецпропозицій.
5. Ведення, розвиток роботи з топ-клієнтами.
6. Визначення асортиментного ряду закупівель.
7. Підбір персоналу.
8. Проведення тренінгів для персоналу та управлінського складу компанії.

Бізнес тренер, спеціаліст з навчання та розвитку персоналу.

from 09.2007 to 02.2008 (5 months)
Навчальний центр "Профі - Консалтинг", ГКФ Фокстрот., Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Філософія продажів, Управління результатами, Майстер Управління, Тайм менеджмент

Керуючий супермаркетом побутової техніки «Foxtrot»

from 02.2006 to 02.2008 (2 years)
Foxtrot, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Організація/контроль фінансово – економічної діяльності супермаркету.
2. Бюджетне планування.
3. Контроль за дотриманням персоналом корпоративних норм та Стандартів обслуговування покупців.
4. Дотримання правил мерчандайзингу торгової мережі, проведення акцій.
5. Укладання договорів із держструктурами, кредитними операторами тощо.
6. Організація та проведення підбору/адаптації/атестації персоналу.
7. Виконання поточних планів з обороту, прибутку, рентабельності, націнки тощо.
Кількість підлеглих – 57 осіб.

Education

НУФВС

Стаціонар. Диплом Спеціаліста з відзнакою, Киев
Higher, from 1991 to 1995 (4 years)

Додаткова освіта – МП ЛІТ
Кваліфікація бухгалтера. 12.08.1994р.

Additional education and certificates

Тренінги: Філософія продажів, Управління результатами, Активні продажі, Майстер Управління 1,2,3; семінари всіх виробників побут

2007 - 2008гг

Additional information

Мета - Довгострокова співпраця, націлена на отримання результату та професійне зростання.

Сфера та напрямок діяльності/торгівлі принципового значення не мають.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: