• Business card

Марина

Закупівельник, керівник відділу логістики, логіст, 40 000 UAH

Considering positions:
Закупівельник, керівник відділу логістики, логіст, Диспетчер, Оператор контакт-центру, Керівник автозаправного комплексу
Employment type:
full-time
Age:
39 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Панова Марина Володимирівна
Логіст, менеджер з постачання

Полная занятость.
Город:Суми
Контактная информация
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Эл. почта:[open contact info](look above in the "contact info" section)


Досвід роботи:
Квітень 2022 р - по теперішній час- керівник транспортного відділу ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРАНС ГРУП "

Основні обов'язки:
Керівництво відділом;

Лютий 2019 р –лютий 2021 р – керівник відділу логістики та менеджер з постачання ФОП Кульомза Р. М. (рибопереробне виробничо-торгове підприємство)

Основні обов'язки:
Керівництво власним автотранспортом (15 авто), водіями та експедиторами(30 чел), контороль доставок по Україні, розробка оптимальних маршрутів, пошук найманих авто, контроль завантажень та ін.
Проведення співбесід
Забезпечення виробництва необхідними матеріалами
Закупка сировини (риби)
Закупка допоміжних матеріалів (тара, упаковка, приправа, харчові добавки, сіль, готові салати, сири, банани та ін..)
Переговори з постачальниками, пошук нових, домовленості про вигідні умови

Січень 2016 р. – січень 2019 р.- керівник відділу логістики, м. Суми
Основні обов'язки:
складання і ведення звітної документації (тарифи, перевізники, розклад, маршрутизація);
контроль процесу оплати за транспортні перевезення;
аналіз, планування, організація, координація і управління процесами доставки вантажу;
контроль правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу;
ведення переговорів з контрагентами;
рішення задач, конфліктних ситуацій;
моніторинг ринку перевезень

Травень 2015 р. - грудень 2015 р. менеджер активних продажів компанія " Фіалан ", м. Київ
Основні обов'язки:
продаж послуг компанії(транспортна логістика, митне очищення товару, консалтинг та ін.) по телефону, документальне супроводження, розвиток клієнтської бази : вчинення " холодних " дзвінків , зустрічі з клієнтами;
Робота з документацією ( комерційні пропозиції , презентації , договори , звітність ) ;
Консультативний супровід клієнтів від моменту отримання заявки до видачі вантажу на складі .

Серпень 2014 р. - квітень 2015 р. ПП, помічник керівника, м. Київ
Основні обов'язки:
-організація робочого дня керівника : планування та організація зустрічей
-інформаційно - аналітична підтримка керівника : пошук необхідної інформації , підготовка матеріалів і звітів;
-підбір персоналу ( частково , первинний відбір резюме ):
-організація роботи офісу;
-виконання особистих доручень керівника

Січень 2012 р. – липень 2014 р. – менеджер з транспортно-експедиторської діяльності ДТЕП "ІСТ-Захід" , м. Суми
Основні обов'язки:

- організація перевезення вантажів автомобільним транспортом згідно вимог контрактів;
- правильне ведення документообігу;
- розробка і погодження маршруту перевезення, норм простою, вартості перевезення з перевізником;
- ведення оперативного пошуку транспорту;
-підписання договорів з перевізниками;
-вирішення конфліктних ситуацій та ін.

Січень 2008 р. – грудень 2011 р. – економіст Комунального підприємства «Сумижилкомсервіс» Сумської міської ради, м. Суми
Основні обов’язки:

-проведення розрахунків калькуляцій стосовно діяльності підприємства;
-калькулювання витрат на утримання техніки на полігоні;
-складання річного та помісячного фінансових планів;
-виконання за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку розрахунки по подорожнім листам автотранспорту підприємства;
-здійснення прийому і контролю первинної документації за своєю ділянкою обліку та
підготовлення їх до обробки та передання в бухгалтерію;
-проведення розрахунків тарифів стосовно діяльності підприємства;
-формування і ведення штатного розкладу;
-планування витрат на персонал в частині ФОП.


Спеціальні знання та навички:

- досвідчений користувач ПК, Internet, а також володію стандартними програмами Microsoft Office, 1C, CRM, робота з тендерами,gps, Вчасно та ін ;
- досвід роботи в IP- телефоніі;
- продажі по телефону, обробка відгуків із сайту, соціальних мереж;
- українська та російська мова вільно, англійська (середня, маю сертифікат);
- знання КЗпП та норм кадрового діловодства;
- знання стандартів ділового листування;
- маю навики роботи діловода та кадровика;
- пошук та підбір персоналу, проведення співбесід, адаптація персоналу;
- робота з документами (договора, акти, рахунки та ін.);
- досвід роботи з власним транспортом, робота з усіма наземними видами вантажного транспорту (тентовані авто, рефрежератори, зерновози, цистерни, перевезення негабаритів ..), Україна, міжнародні перевезення, перевезення різних видів вантажу - продукти, с/г продукція, тнп, АДР, комбайни, КАС та ін.

Освіта:

2006 – 2008 рр. – факультет менеджмент организацій (магістр, 2 роки, стаціонар)
Сумський національний аграрний університет
2003 – 2006 рр. – юридичний факультет (молодший спеціаліст, 3 роки, стаціонар)
Сумський національний аграрний університет
Особисті якості:

Комунікабельність , відповідальність , порядність , наполегливість, стресостійкість , старанність , пунктуальність , лідерські якості, швидко вчуся

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: