Resume from March 2, 2023

Ольга

Секретарь-референт, 3 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Резюме

Досвід роботи


Серпень 2013 – березень 2015

Державна установа «Науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта»

На посаді методиста навчально-методичного кабінету земельно-майнових відносин

Обов’язки
Документознавче забезпечення діяльності базового підприємства
Організація проведення нарад
Ведення ділового листування

Освіта


Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
2013 – 2015
спеціалізація «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація магістр
спеціальність «Документзнавець, спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби, викладач вищого навчального закладу"

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
2011 – 2013
спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація бакалавр

Київський механіко – технологічний коледж
2008 - 2011
спеціальність «Діловодство», кваліфікація секретар адміністративний, молодший спеціаліст з відзнакою.

Володіння мовами


Українська – рідна
Російська – вільно
Англійська – базова

Додаткова інформація


Навички
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Outlook) – досвідчений користувач;
- Робота з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera), E-mail;
- Грамотна усна і письмова мова;
- Володіння оргтехнікою, міні АТС

Особисті якості
Характер спокійний, комунікабельна, креативна, відповідальна, пунктуальна, урівноважена, доброзичлива, вмію аналізувати та логічно мислити.
Шкідливих звичок не маю.

Досягнення
Отримувала грамоти за відмінні успіхи у навчанні та активну участь в житті коледжу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: