Resume from May 21, 2024 PRO

Оксана

Менеджер із закупівель, логіст, 28 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Lutsk, Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника з адміністративно - господарської діяльності

from 02.2019 to now (5 years 3 months)
ТОВ "ВП"ПОЛІСАН", Луцьк (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Старший менеджер з продажу

from 11.2015 to 02.2019 (3 years 3 months)
ТОВ "ВП"ПОЛІСАН", Луцк (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Education

ВНУ ім.Лесі Українки

Психологія, Луцьк
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Office Coda

Additional information

Резюме
Павлик Оксана Вікторівна

Контактна інформація:
Моб.тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримання роботи.

Досвід роботи:
дата надходження: 2006 р.
•закінчення: травень 2007р.
•найменування підприємства: ТЗОВ «Барса»
•назва посади: мерчендайзер
•функціональні обов'язки :викладка товару згідно планограми, слідкувати за наявністю прописаного асортименту товару у торговій точці.

•дата надходження: 2007 р.
•закінчення: серпень 2009р.
•найменування підприємства ТЗОВ «Барса»
•назва посади: торговий представник
•функціональні обов'язки: забезпечення асортименту товару у торгових точках,заключення договорів з клієнтами,забір дебіторської заборгованості.


•дата надходження 2010 р.
•закінчення 11 міс 2015р.
•найменування підприємства: ТЗОВ «САВСЕРВІС-МОВА»
•назва вашої посади :2010 рік адміністратор торгівельний
•функціональні обов'язки :обробка товарних накладних, заведення торгової інформації в комп’ютерну базу компанії, надання необхідної інформації, для якісної роботи торговим представникам.

•назва вашої посади :2011 рік старший адміністратор торгівельний
•функціональні обов'язки :обробка товарних накладних, заведення торгової інформації в комп’ютерну базу компанії, надання необхідної інформації, для якісної роботи торговим представникам,робота з договорами(клієнтська база),заведення алкогольних ліцензій, замовлення канцелярії для відділу логістики.
•назва вашої посади :2012 рік менеджер з логістики
•функціональні обов'язки :забезпечення достатніх товарних залишків на склад компанії(робота з постачальниками),моніторинг ринку збуту, слідкувати за ціноутворенням та націнкою товару, заключення договорів з постачальниками, ведення всієї необхідної документації для роботи відділу, звірка кінцевого сальдо з постачальниками та клієнтами (підписання актів звірки).
дата надходження 2015 р.
•закінчення
•найменування підприємства: ТОВ "ВП"ПОЛІСАН"
•назва вашої посади : 11 міс 2015 рік менеджер із збуту
•функціональні обов'язки :розвиток активної клієнтської бази по маршрутах,контроль за дебіторською заборгованістю, оформлення заявок від клієнтів в 1С8
•назва вашої посади : 03 міс 2016 рік старший менеджер із збуту
•функціональні обов'язки :Забезпечує процес та контролює реалізацію продукції виготовленої підприємством,забезпечує виконання планів продажу,аналіз клієнтської бази закріпленої за кожним менеджером,планування логістики,замовлення транспорту,контроль дебіторської заборгованості,робота з ВІП клієнтами, внесення даних в 1С бухгалтерію, робота з договорами.
набуті навички, знання, вміння, досягнення: швидко та якісно обробляти великий обсяг інформації, ділове спілкування, робота з торговими програмами(ADV,CODA,1С8),робота з документами, вміння користуватися оргтехнікою.
2019 Замісник керівника відділу продажу з господарської діяльності
Обов'язки:
-Контроль роботи відділу продажу з метою збільшення обсягу продажів та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
-Організація і контроль діяльності відділу продажу
- Організовує збір інформації про існуючі та потенційних покупців, їх потреби, стежить за відображенням інформації в комп'ютерній базі даних, а також за ефективним використанням цієї інформації в збутовій практиці відділу продажів.
-Контролює підготовку і укладення договорів на поставку продукції
- Планування робочого часу всіх співробітників , розбір з ними поточної ситуації, намічає плани подальших дій.
-Сприяє навчанню і навчає менеджерів зі збуту стандартам продажів.
-Надає щоденну, щотижневу, щомісячну звітність відповідно до встановлених на підприємстві вимогам.
-Здійснювати оперативне керівництво співробітниками відділу продажів, проводити оцінку ефективності роботи, оцінку ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом і звільнення співробітників.

Освіта:
дата надходження 2004р
•закінчення 2009р
•назва навчального закладу, назва факультету: Волинський Національний Університет ім. Лесі Українки, факультет психології
•рівень освіти :вища
•назва спеціальності : практичний психолог,викладач психології

Професійні навички та знання: досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (Windows)
програми: Microsoft Word, Microsoft Exel, ADV, CODA,1C.

• Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів, комунікацій зв'язку,
обчислювальної техніки.
Порядок розробки комерційних умов, договорів, структуру управління організацією
Порядок ціноутворення, оподаткування, основи маркетингу
Основи діловодства;


Знання мов: Українська,Російська

Інше:
•Можливість відряджень
•Можливий переїзд у інше місто
•Дата народження 23.04.1987
•Сімейний стан: неодружена
•Наявність дітей : немає
•Наявність водійських прав : кат В
•Наявність автомобіля :немає
•Наявність шкідливих звичок :немає
•Захоплення :подорожі,театр
•Риси характеру :комунікабельна, педантична,наполеглива.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: