Resume from August 9, 2022 PRO

Валерій

Головний бухгалтер, 16 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
50 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 08.2016 to 02.2017 (6 months)
ФОП Вовк І.В., Тернопіль (Торгівля автозапчастинами, послуги СТО)

Податковий та бухгалтерський облік фізичних та юридичних осіб.Контроль РРО.Ведення акцизного податку. Фінансова звітність.Виписка первинних документів.Приведення бухгалтерського обліку до стандартів НП(С)БО. Здача податкової,фінансової,статистичної та іншої звітності.

Фінансовий директор

from 09.2015 to 06.2016 (9 months)
Західпромгруп, Тернопіль (Торгівля)

Ведення управлінського обліку в групі компаній

Головний бухгалтер

from 07.2011 to 12.2013 (2 years 5 months)
ТзОВ "Богдан-Авто Тернопіль" (торгівля, послуги)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку
Управлінський облік
Аналіз господарської діяльності
Податкове планування
Формування та здача фінансової, статистичної, податкової та іншої звітності
Знанння кадрової роботи
Досвід та участь в юридичних справах

Education

ТАНГ

Фінанси та кредит, Тернопіль
Higher, from 1990 to 1995 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel Бест-Звіт ОПЗ X-Door

Language proficiencies

English — average

Additional information

Р Е З Ю М Е
(головного бухгалтера)

Сенчик Валерій Шандорович
09.07.1973 р. н. м. Тернопіль
Вік 49р.

ДОСВІД РОБОТИ
Загальний стаж на посаді головного бухгалтера – 27р.

ОСВІТА
Вища
1990-1995р.р. навчання в Тернопільській Академії Народного Господарства.
Червень 1995р.закінчив ТАНГ по спеціальності фінанси та кредит. Диплом спеціаліста.

ТРУДОВА БІОГРАФІЯ
Вересень 1995р.- початок трудової діяльності: працевлаштування на роботу в підприємство роздрібної торгівлі, на посаду головного бухгалтера.
Лютий 1997р. за сумісництвом в підприємство роздрібної торгівлі, громадське харчування, виробництво, на посаду головного бухгалтера.
Червень1998р.-лютий 2000р. проходження альтернативної(невійськової) служби.
Квітень 2000р. одночасно працевлаштування на роботу за сумісництвом в Товарну Біржу та агенцію нерухомості (Аукціони, біржові торги, експертні оцінки , купівля - продаж нерухомості) на посаду головного бухгалтера.
2001р. реєстрація приватним підприємцем по веденні та наданні бухгалтерських послуг. Супроводжувався бухгалтерський облік приватних підприємців та юридичних осіб, всіх форм оподаткування,(єдиний податок, фіксований податок, загальна система, платники, не платники ПДВ) , форм господарювання ( ПП, ПМП, ТзОВ, СПД ФО, ТБ, СП) та різних видів діяльності ( роздрібна, гуртова торгівля, виробництво, послуги, транспортні перевезення, с/г). На даний час з реєстрації знятий.
Січень 2003р. працевлаштування на роботу в транспортне підприємство на посаду головного бухгалтера.
Серпень 2005р. працевлаштування на роботу за сумісництвом в підприємство пов’язане з металургією на посаду головного бухгалтера.
Лютий 2010 р. працевлаштування на посаду головного бухгалтера в Державний земельний кадастр. Звільнений за власним бажанням лютий 2011р.
Липень 2011 по листопад 2013р. ТОВ"Богдан-Авто Тернопіль" Звільнений за згодою сторін.
З вересня 2015 по червень 2016 - фінансовий директор ПП Західпромгруп- ведення управлінського обліку групи компаній.Звільнений за згодою сторін.


НАВИЧКИ, НАБУТИЙ ДОСВІД, ПРОФЕСІЙНІ ОБОВЯЗКИ
В своїй діяльності використовую та знайомий з законодавством України, нормативно-правовими актами, які впливають на господарську діяльність підприємства.
Регулярно відвідую бухгалтерські семінари. Володію комп’ютером на рівні досвідченого користувача.




- 2 -

В червні 2004р. успішно закінчив курси по роботі з програмою - «1с» версія 7.7, є відповідний сертифікат. Працюю з програмою 18 років.
З 2010 року працю з версією 8.1. 8.2 8.3
Обізнаний та працював з іншою бухгалтерською програмою - «x-door».
Ведення бухгалтерського обліку в програмі «Excel».
Здача електронної звітності через Інтернет з 2007р.
Працюю в системі «клієнт-банк». Досвід в юридичній справі та кадровій роботі.
Щодо бухгалтерського обліку – відсутній досвід лише в будівництві.
Ділове спілкування , робота з банками ( зокрема ведення переговорів по наданню довгострокових кредитів).
Посвідчення водія категорії В, С. , стаж керування автомобілем-21р.

ПРОФЕСІЙНІ ОБОВ’ЯЗКИ
-Професійне та успішне відстоювання інтересів підприємства.
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку
-Управлінський облік
-Аналіз господарської діяльності
-Податкове планування
-Формування та здача фінансової, статистичної, податкової та іншої звітності
-Знання кадрової роботи
-Досвід та участь в юридичних справах


МОВИ
Українська-рідна, російська –вільно, англійська - достатньо для спілкування та роботи з літературою.

ОСОБИСТІ ДАНІ
Одружений.
Релігійний. Відповідальний. Характер спокійний та врівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано.
ІНТЕРЕСИ
Спорт, туризм, подорожі.


МЕТА НАПИСАННЯ РЕЗЮМЕ:
Працевлаштування на підприємстві, де можна було-б використати свій потенціал та набутий досвід. Відповідний рівень заробітної плати. Працевлаштування може бути , як за основним місцем роботи , так і за сумісництвом.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: на вимогу.

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: