- PRO
Вікторія
Адміністратор, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Адміністратор, Економіст, бухгалтер-калькулятор, товарознавець, менеджер із закупівель, діловод, Менеджер ресторану, Касир ресторану, Обліковець, Адміністратор з клінінгу, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, Рекрутер, Менеджер кавʼярні, Бухгалтер з первинної документації
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Bukovel, Kyiv, Yaremche
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3051287/?puid=18149
Work experience
Бухгалтер-калькулятор(товарознавець)
from 06.2021 to now
(4 years 2 months)
Кав"ярня,ресторан,кафе, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Первинна документація (накладні,списання,переміщення,переоблік);
Робота з контрагентами (52 постачальники), замовлення продуктів, товарів (пошук нових постачальників, замовлення ТМЦ, сировини,взаєморозрахунки);
Нарахування зарплати персоналу;
Складання калькуляційних та технологічних карт;
Інвентаризація складів кухні,бару, ТМЦ;
Розподіл доходів та витрат за статтями (ДДС);
Підготовка внутрішньої звітності компанії, складання управлінської звітності;
Допомога в пошуку лінійного персоналу (офіціант,кухар, бармен,посудомийниця, адміністратор);
Тимчасово допомагала адміну приймати, оформлювати,передавати на виробництво замовлення на продукцію по телефону, сайт,соц мережі та електронну пошту.
Бухгалтер по зарплаті. Реорганізація підприємства
from 12.2020 to 06.2021
(6 months)
Медична установа. Реорганізовано, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Нарахування заробітної плати (120 чол), авансу, лікарняних, відпускних виплат, розрахунки при звільненні в програмі 1С-ПРО;
Утримання і нарахування податків і зборів із заробітної плати;
Прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової непрацездатності, підготовка і відправка заявок-розрахунків в ФСС;
Обробка та складання табелів робочого часу;
Складання і подача щомісячної і щоквартальної звітності у встановлені терміни: об'єднаний звіт по ЄСВ, ПДФО, ВС; звіт з праці 1-ПВ,
Підготовка довідок про доходи;
Ведення зарплатного проекту: оформлення зарплатних карт і їх документальне супроводження (Ощадбанк,Приватбанк).
Бухгалтер-калькулятор(товарознавець), касир
from 08.2016 to 12.2020
(4 years 4 months)
Ресторан,кав"ярня,кафе, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Первинна документація (накладні (ф1,2),списання,переміщення);
Робота з контрагентами (пошук нових постачальників, замовлення ТМЦ, сировини,взаєморозрахунки);
Нарахування зарплати персоналу;
Ведення ФОП 2 групи;
Складання калькуляційних та технологічних карт;
Інвентаризація складів кухні,бару, ТМЦ;
Допомога адміністратору в супроводі замовлень на банкети;
Заміщення касира (закриття рахунків,ведення КОРО, зняття звітів РРО, складання щоденних звітів ітд);
Підбір лінійного персоналу (пошук, прийом та звільнення, відпустки,лікарняні ітд).
Помічник бухгалтера
from 04.2014 to 04.2017
(3 years)
ТОВ "Інверсия", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення внутрішньої документації (листування,накази,ітд);
Облік та оформлення первинної документації (прибуткові,видаткові накладні,касові ордера ітд);
Робота з підрядниками;
Звіти в податкову;
Складання штатного розпису та тарифікаційного списку;
Допомога головному бухгалтеру.
ПАРАЛЕЛЬНО ВЕЛА ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ РЕСТОРАНУ:
прибуткові накладні (ТРІО-Менеджер,Склад), списання продукції по калькуляційним карткам (по сировині та страві);
- закриття пречеків офіціантів, робота с РРО (X и Z-звіти),заповнення касовой книги (КУРО);
-контроль,організация і робота залу,кухні, закупка продукції, ціновий моніторинг;
-робота з позтачальниками,акти взаїморозрахунків;
-інвентаризация бару,кухні;
-управленський облік;
-нарахування зарплати персоналу (відпускні,лікарняні),робота в М.е.doc, Клієнт банку.
Бухгалтер-калькулятор
from 07.2013 to 04.2014
(9 months)
Медична організація(сфера громадського харчування), Киев (Державні організації)
Складання калькуляційних та технологічних карток;
Оформлення первинної бухгалтерської документації;
Робота з банківськими виписками та ведення звітності;
Контроль кредиторської заборгованності,акти звірок;
Складання меню-розкладок.
Менеджер-консультант по продажам
from 09.2011 to 07.2013
(1 year 10 months)
ПП "Венето", Киев (Торговля и производство)
Консультація клієнтів;
Робота з роздрібними та оптовими покупцями;
Повний супровід заказів клієнта,логістика;
Підписання договорів з покупцями, контроль своєчасності оплати
Education
КНЭУ
Экономика предприятия, Киев
Higher, from 1997 to 2002 (4 years 9 months)
Additional education and certificates
НАУ - "Бух учет и кадровое делопроизводство"(Киев)
Год окончания 2014,3 мес- Бух учет, налоговый учет+ программа 1С 8
Курс "Антикризисный менеджмент в ХОРЕКА" от Галины Поздняковой
30.08.2020-02.09.2020
Бухгалтерия 365 от АВС
2021-2022
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- MS PowerPoint
- 1С:Бухгалтерія
- HCL Notes
- ІС-ПРО
- Клієнт Казначейства – Казначейство
- ОДБ
- Poster
- B52
- Profit
- D2 System
- TRIO
- Midas
- Skyservice POS
- POS
- SYRVE (іiko)
Language proficiencies
- English — beginner
- German — beginner
- Russian — fluent
- Ukrainian — advanced
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Товарознавець, бухгалтер-калькулятор, закупівельник, Догсітер
20 000 UAH
Remote
Higher education · Part-time
- Бухгалтер-калькулятор, товаровед, Рестораны, 9 years
- Бухгалтер-калькулятор, Медицинская организация, 9 months
Similar candidates
-
Адміністратор
25000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
10000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор офісу
35000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника, адміністратор офісу
40000 UAH, Kyiv