Resume from May 23, 2022

Мария

Начальник административно-хозяйственного отдела, 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор

from 07.2020 to now (3 years 10 months)
Ірмакс Девелопмент (ГК AVA GROUP), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник з будівництва об'єкта.
Керівник по проведенню робіт на об'єкті.
Координація та контроль діяльності підрядних організацій.
Контроль та звіт з будівництва.
Проведення будівельних тендерів (підбір підрядників).
Пошук та закупівля необхідних матеріалів.
Укладання договорів із підрядниками.
Контроль та своєчасна оплата підрядникам.
Документальне ведення об'єкту.
Робота із проектними організаціями.
Аналіз ринку.

Керівник АГВ

from 04.2020 to now (4 years 1 month)
ГК «AVA GROUP», Київ (Сільхоз діяльність)

Формування та захист бюджету адміністративно-господарського відділу.
Робота в 1С 8.3: внесення договорів, складання замовлень постачальникам, заявки на витрати коштів, контроль оплат, узгодження оплат всередині відділу.
Пошук та підбір персоналу: офіс-менеджерів, водіїв, кур'єрів, прибиральниць, домашнього персоналу для власників компанії.
Оптимізація роботи відділу: управління структурою відділу, аналіз постачальників та цін, управління та оптимізація фінансових потоків відділу, контроль внутрішніх витрат відділу.
Координація та контроль роботи кур'єрів, офіс менеджерів, водіїв.
Виконання особистих доручень керівництва.
Керуюча у будинку керівника.
Додатково продаж препарату: консультування покупців, організація, координація та контроль залучених до проекту людей.

Керівник АГВ, HR менеджер, спеціаліст з відділу кадров, адміністратор, секретар.

from 04.2018 to 04.2020 (2 years)
ІК «Нанопротек», Київ (Авто бізнес, мережа магазинів одягу, продаж води.)

ведення табельного обліку;
управління адміністративним персоналом;
організація проведення ремонтних робіт, контроль та якість виконання;
благоустрій, озеленення та прибирання території;
придбання обладнання, інвентарю, меблів;
контроль внутрішнього трудового порядку;
оформлення розрахунків за послуги;
управління структурою відділу, аналіз постачальників та цін, управління та оптимізація фінансових потоків відділу, контроль внутрішніх витрат відділу;
забезпечення ефективного та культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов;
пошук та ведення клієнтських баз;
забезпечення чистоти та порядку у приміщеннях, контроль роботи прибиральниць;
виконання окремих службових доручень керівників відділів;
прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації працівникам підприємства, переадресація дзвінків по відділах, залежно від запитів;
набір тексту, комерційних пропозицій, іншої документації та їх розсилання;
виконання роботи з розміщення оголошень у ЗМІ та кадрові агенції про прийом на роботу, за заявками керівників структурних підрозділів.
Проведення первинної співбесіди із претендентами на вакантну посаду;
прийом, переведення, звільнення працівників у межах вимог трудового законодавства, положень наказів керівника установи;
створення та ведення особових справ співробітників. Доповнення їх відомостями, відповідно до трудової діяльності персоналу;
внесення запису до трудових книжок працівників установи. Забезпечення їх обліку та зберігання;
видача довідок про справжню трудову діяльність працівників;
облік відпусток працівників, контроль складання та дотримання графіків відпусток;
організація та управління проведення заходів компанії;
забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності та замовлення канцтоварів, води, кореспонденції, контроль справності офісного обладнання)
звіт з витрат (щотижня)
виконання особистих доручень керівництва.

Адміністратор

from 05.2017 to 04.2018 (11 months)
ТОВ «Конте Україна», Київ (Одяг, спідня білизна)

Складання планограм викладення товару по торгових мережах.
Складання та подання заявок на проведення акцій для торгових мереж.
Формування та оформлення замовлень у 1С.
Оформлення замовлення на доставку необхідної кількості та асортименту товарів із центрального складу Підприємства.
Забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності та замовлення канцтоварів, води, кореспонденції, контроль справності офісного обладнання).
Оформлення бізнес-поїздок, відряджень, замовлення квитків, готелів.
Прийом/надсилання/реєстрація кореспонденції.
Координація дзвінків, організація зустрічей відвідувачів.

Начальник адміністративно-господарського відділу та секретар директора.

from 01.2014 to 04.2017 (3 years 3 months)
ГК «AVA GROUP», Київ (Сільхоз діяльність)

Пошук та підбір персоналу: офіс-менеджерів, водіїв, кур'єрів, прибиральниць, домашнього персоналу для власників компанії.
Оптимізація роботи відділу: управління структурою відділу, аналіз постачальників та цін, управління та оптимізація фінансових потоків відділу, контроль внутрішніх витрат відділу.
Забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності та замовлення канцтоварів, води, кореспонденції, контроль справності офісного обладнання).
Формування та захист бюджету адміністративно-господарського відділу.
Робота в 1С 8.3: внесення договорів, складання замовлень постачальникам, заявки на витрати коштів, контроль оплат, узгодження оплат всередині відділу.
Оформлення бізнес-поїздок, відряджень, замовлення квитків, готелів.
Прийом/надсилання/реєстрація кореспонденції.
Координація дзвінків, організація зустрічей відвідувачів.
Координація та контроль роботи кур'єрів, офіс менеджерів, водіїв.
Виконання особистих доручень керівництва.
Додатково: робота з відділом продажів компанії (менеджерами з продажу) з контролю та скорочення дебіторської заборгованості.

Education

Чернігівський державний політехнічний університет

Економіка та підприємство, Чернігів
Higher, from 2004 to 2012 (8 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Личные качества:

Честность, порядочность, коммуникабельность, пунктуальность, ответственность, исполнительность, стремление к повышению профессионализма, пополнению знаний и опыта.



Хобби: теннис, фитнес.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: