Resume from March 19, 2024 PRO

Максим

Директор з персоналу, керівник департаменту з управління персоналом

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 10.2022 to now (1 year 6 months)
Mines Advisory Group (строковий договір), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- побудова HR-процесів філії іноземної неурядової організації в Україні з "0" у відповідності до вимог головного офісу та українського законодавства;
- регламентація процесів у галузі управління персоналом;
- опис структури філії компанії, бізнес процесів, розробка та затвердження локальних нормативних актів (інструкцій, положень, процедур);
- підготовка документів з питань управління персоналом для акредитації компанії в Україні;
- підбір персоналу різного рівня, складання профілю посади, проведення інтерв’ю;
- адаптація нових співробітників, складання таймінгу випробного терміну, оцінка його результатів;
- запровадження та підтримка кадрового документообігу в повному обсязі.

Talent Acquisition Specialist

from 06.2021 to 07.2022 (1 year 1 month)
Національний аграрний холдинг "Ерідон" (близько 1000 штатних одиниць), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів: підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- адаптація: знайомство з компанією та колективом, welcome-day, проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;
- документальний супровід прийняття нових співробітників (підготовка job-offer, узгодження умов оплати праці, підготовка заявки на забезпечення процівника товарно-матеріальними цінностями);
- побудова партнерських відносин з керівниками відокремлених структурних підрозділів та HR-партнерами;
- формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі.

HR BP / Менеджер з персоналу (єдиний)

from 09.2019 to 06.2021 (1 year 9 months)
ТОВ "Авангард" (140 штатних одиниць), Вишневе (Машинобудування)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- контроль проходження кандидатами випробного терміну;
адаптація, onboarding (проведення Welcome day, постановка та контроль виконання завдань на випробний термін, консультативна підтримка в період випробного терміну);
- утримання персоналу (проведення вихідного інтерв'ю при звільненні, з'ясування причин звільнення, кадрові ротації, нематеріальна мотивація персоналу, створення кадрового резерву);
- моніторинг задоволеності персоналу: зустрічі, збір відгуків, проведення різноманітних опитувань, в т.ч. - eNPS;
- моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
- формування організаційної струткури та бюджетування HR-функції;
- кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, табелювання, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
- конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
- вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
- успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба).

Заступник начальника відділу персоналу

from 10.2015 to 08.2019 (3 years 10 months)
ПрАТ "Індар" (400 штатних одиниць), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- адаптація та моніторинг задоволеності персоналу;
- моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
- кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
робота з підсумованим обліком робочого часу, розробка графіків роботи;
- робота з внутрішнім кадровим резервом;
- розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
- організація роботи з профільними вищими учбовими закладами: укладання договорів про співпрацю, організація проведення практики студентів, впровадження програми залучення молодих спеціалістів до роботи на підприємстві, проведення ознайомчих екскурсій);
- конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
- робота та організація заходів з матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу компанії;
- вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
- успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба, статистика, фонд інвалідів).

Заступник начальника / в.о. начальника управління

from 03.2008 to 09.2015 (7 years 6 months)
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація, управління праці та соціального захисту населення (80 штатних одиниць), Київ (Державні організації)

- контроль та керівництво діяльністю підпорядкованих відділів, зокрема, але не виключно, відділу праці та соціально трудових відносин та відділу кадрової роботи (в підпорядкування - від 25 до 80 осіб);
- проведення співбесід та підбору кандидатів на заміщення вакантних посад, організація проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців;
- контроль за правильністю ведення кадрової документації;
- взяття участі в проведенні перевірок щодо дотримання підприємствами та організаціями району трудового законодавства України (кадрові аудити);
- організація роботи щодо розгляду та вирішення трудових суперечок на підприємствах району;
- розгляд звернень громадян щодо порушення роботодавцями району законодавства про працю;
- забезпечення дотримання працівниками діючого законодавства України відповідно до напрямку роботи;
- координація роботи структурних підрозділів управління та райдержадміністрації; робота зі зверненнями громадян.

PR-менеджер

from 10.2007 to 02.2008 (4 months)
Видавництво "Факт", Київ (Видавництво, поліграфія)

- організація заходів, презентацій, прес-конференцій, підготовка прес-релізів;
- наповнення сайту видавництва;
- розробка концепцій просування авторів та нових видань.

Менеджер проектів

from 12.2006 to 02.2008 (1 year 2 months)
Громадська організація "Асоціація сприяння та розвитку міжнародних зв'язків "Печерськ-Інтер", Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- пошук грантодавців;
- оформлення та ведення грантів;
- впровадження та менеджмент різноманітних проектів соціально-гуманітарного напрямку;
- обробка ділової кореспонденції, діловодство;
переклад;
- організація прийому та розміщення іноземних делегацій в Києві та Україні, супровід іноземних делегацій.

Education

Національна академія державного управління при Президентові України

Факультет територіального управління та соціально-економічного розвитку, магістр державного управління, Київ
Higher, from 2011 to 2014 (3 years)

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Інститут філології, філолог арабської та англійської мови та літератури, магістр, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Additional education and certificates

Ефективні комунікації

2006, 2 дня

Лідерство як основа професійної освіти

2015, 1 день

Всеукраїнський кадровий конгрес

2015, 1 день

VII всеукраїнські кадрові збори

2016, 1 день

Літній курс успішного кадровика

2016, 2 дня

Основи управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 13485:2016.

2016, 2 дня

Knowledge and skills

Користувач ПК 1С ЗУП 1С УВП Нарахування зарплати

Language proficiencies

  • English — above average
  • Spanish — beginner

Additional information

Досвід підбору, адаптації та управління персоналом; навички планування та прогнозування; досконалі знання трудового законодавства України; досвід організації системи документообігу; навички роботи з великим документообігом та масивами інформації; впевнений користувач ПК та програмних комплексів 1С: Підприємство 7.7, 1С: УПП 8.3; наявність водійського посвідчення категорії В.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: