Resume from November 23, 2021

Олеся

Помічник керівника, адміністратор, перекладач (англійська мова), спеціаліст з документообігу, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Вчитель англійської мови

from 09.2018 to now (5 years 8 months)
школа №34 з поглибленим вивченням англійської мови, Львов (Освіта, наука)

Секретар-референт фінансового директора

from 02.2016 to 08.2018 (2 years 6 months)
ПАТ" Львівобленерго", Львів (Енергетика)

робота, пов'язана з діловодством, електронним документообігом в системі LOTUS SharePoint;
контроль якості підготовки, правильності складання, погодження на затвердження документів (договорів,актів,рахунків), що подаються на підпис фінансовому директору;
підготовка та проведення зустрічей, переговорів;
організація прийому фінансовим директором відвідувачів; телефонна комунікація;
надання необхідної інформації згідно вимог;
організація та оформлення відряджень, звіти про витрати;
виконання і контроль завдань, намічених фінансовим директором;
ведення звітів за рахунками по закупівлях матеріалів та іншими товарно-матеріальними цінностями;
робота з офісною технікою.

Additional information

Досвід роботи:
12.2007р. – 11.2014р.
Польсько-українська будівельна компанія «Маргонт Україна»
Офіс-менеджер-перекладач
Обов’язки:
-ведення ділової кореспонденції;
-обов’язки перекладача (переклад технічної документації, договорів та ділової переписки з англійської та на англійську мову);
-здійснення контролю за виконанням доручень керівника та виконання завдань керівника;
-пошук та надання інформації на запит керівництва;
-здійснення щоденної телефонної комунікації;
-контроль за виконанням наказів;
-організація забезпечення життєдіяльності офісу;


06.2006р. – 10.2006р.
ТзОВ «Стар Тревел»
Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням англійської мови
Обов’язки:
- пошук клієнтів;
- проведення співбесід;
- ведення договорів;
- оформлення документів на виїзд за кордон;

05.2005р. – 09.2005 р.
-перебування в США за студентською програмою ”Work and Travel”, робота в сфері обслуговування (помічник адміністратора).

2006р. – теперішній час
-репетитор з англійської мови;

Освіта:
09.2002р. – 12.2007р.
Національний університет «Львівська політехніка»,
прикладна лінгвістика:
-лінгвіст-інформатик;
-перекладач англійської мови.
09.2007р.- 06.2009р.
Національний університет «Львівська політехніка»,
кафедра педагогіки, психології і права:
-викладач англійської мови.

Професійні навички та знання:
-письмові переклади (технічна, будівельна, економічна, тематика);
-досвід спілкування з носіями мови (перебування в США за програмою ”Work and Travel”
-синхронні і послідовні переклади;
-багаторічний досвід проведення занять з англійської мови;
-переклади документів на виїзд за кордон;
-1С- бухгалтерія ( сертифікат);
-володіння оргтехнікою (факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС).
Комп’ютерна грамотність:
-операційні програми: Windows, програми пакету Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet, e-mail, 1С- бухгалтерія

Знання мов:
Українська – рідна (знання граматики на високому рівні);
Англійська –Upper-Intermediate (В-2);
Російська – вільно;
Німецька – базова.

Додаткова інформація:
Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність. Високий рівень самоорганізації. Вміння працювати в команді. Схильність до самоосвіти. Знання ділового етикету. Організаторські здібності. Навики ділового спілкування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: