Resume from March 14, 2024

Юлія

Юрист, 20 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
29 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрист

from 08.2021 to now (2 years 9 months)
ТОВ "Эс Би Би Ай Групп ", Запорожье (Юриспруденція)

•Первинна консультація; надання вторинних і наступних консультацій, надання юридичних послуг резидентам і нерезидентам України.
•Робота в сфері корпоративного права: реєстрація, перереєстрація і ліквідація підприємств.
• Супровід укладення договорів купівлі -продажу нерухомості.
•Проведення юридичної експертизи за договорами, наказами, інструкціями.
•Розробка статутних документів та змін до них.
•Представлення інтересів клієнтів в судах.
•Робота з пошуковими ресурсами.
•Підготовка правових консультацій.
•Аналіз юридичних ризиків та редагування договорів.
•Підготовка процесуальних документів (цивільне, господарське, трудове право) і внутрішньогосподарських документів.
•Проведення операцій з нерухомістю та земельними ділянками;
•Правова експертиза договорів,
• Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
• Правовий супровід угод;

Юрисконсульт

from 08.2020 to 10.2020 (2 months)
ООО БЛК, Запорожье (Юриспруденція)

•Вести супровід корпоративних питань Компанії (реєстрація, внесення змін до відомостей, що містяться в ЄДРЮОФОПГФ юридичних осіб та ФОП, ліквідація юридичних осіб);
•Юридичний супровід господарської діяльності;
•Взаємодіяти з контролюючими та державними органами;
•Договірна робота.
•Юридичний супровід діяльності благодійного фонду;
•Взаємодіяти з контролюючими та державними органами;
•Розробка внутрішніх регламентуючих документів підприємства;

Помощник руководителя

from 02.2019 to 08.2019 (6 months)
Аптека Низких Цен Кремень, Запоріжжя (IT)

•Підтримка та допомога в систематизації вхідних заявок;
•Підготовка Комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
•Комунікація та взаємодія з іншими відділами;
•Спілкування з клієнтами ;
•Допомога в управлінні проектами;
•Контроль виконання строків реалізації проектів;
•Ведення первинної документації по проектам ;
•Досвід переговорів і продажів;
•Досвід підбору персоналу та роботи з командою.
•Високий рівень організаційних та комунікативних навичок;
•Вміння працювати з офісними програмами та інструментами;
•Висока самоорганізація та вміння працювати в команді.

Консультант

from 10.2018 to 02.2019 (4 months)
Третья запорізька державна нотаріальна контора, Запоріжжя (Юриспруденція)

•Реєстрація кореспонденції;
•Ведення архіву нотаріуса;
•Підготовка до оформлення спадкових;
•Реєстраційних справ;
•Довіреностей;
•Договорів;
•Заповітів;
•Робота в Спадковому реєстрі;
•Реєстрі обтяжень рухомого майна;
•Єдиному реєстрі спеціальних бланків нотаріальних документів;
•Єдиному реєстрі довіреностей;
•Єдиний реєстрі боржників;
•Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (UB).

Юрисконсульт

from 04.2017 to 10.2018 (1 year 6 months)
ТОВ " Трансфарм-Днепро", Запорожье (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Документальне оформлення та правовий супровід корпоративних дій:
•проведення комплексу заходів щодо державної реєстрації юридичних осіб різної організаційно-правової форми при створенні, реорганізації, ліквідації, державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів, та змін, не пов'язаних із внесенням змін до установчих документів;
•представлення інтересів підприємства у судових та виконавчих органах, а також в інших державних організаціях;
•підготовка правових висновків та моніторинг чинного законодавства.

Бухгалтер по обработке первичной документации

from 05.2015 to 04.2017 (1 year 11 months)
Гайдар, Крупная дистрибуционная компания, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Перевіряти відповідність отриманих первинних документів по надходженню товарів для мережі вимогам чинного законодавства в частині їх оформлення;
•Контролювати в обліковій системі відповідність відображеної інформації щодо надходження товарів даним прийнятих до обліку оригіналів первинних документах з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення даних;
•Сканувати первинні документи контрагента та забезпечувати їх кріплення в облікову систему;
•Готувати до відправки опрацьовані примірники первинних документів контрагента;
•Комунікувати з контрагентами по всіх питаннях, що стосуються документообігу первинних документів;
•Забезпечувати підготовку оброблених документів, для збереження їх протягом встановленого терміну;
•Взаємодіяти з підрозділами (сервісами) підприємства, по всім питанням, що стосуються документообігу, надавати на їх вимогу скани первинних документів;
•Повідомляти безпосередньому керівнику про усі недоліки, виявлені у процесі виконання своїх посадових обов’язків і вносить пропозиції по їх усуненню;
•Постійно знайомиться та вивчати нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх упровадження на підприємстві;
•Виконувати інші доручення безпосереднього керівника, що стосуються його роботи.

Education

Классический Приватный Университет

Інститут права ім. В.Сташиса, Запорожье
Higher, from 2011 to 2018 (6 years 5 months)

Магистр право

Knowledge and skills

– володію комп’ютером (MS Office (Excel Word); 1С Стресостійкість Знання законодавства України Впевненість Складання процесуальних документів Знання держ. реєстрів Знання процесуального права Знання цивільного законодавства Користувач ЄДРСР Комунікабельність ЛІГА:ЗАКОН Укладання договорів Аналіз компаній на YouControl Робота з правовими базами НАУ Стягнення заборгованості Знання правових баз даних Юридичний супровід продажів Юридичний супровід банківських установ Робота з проблемними активами Претензійно-позовна робота Представництво в судах

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: