Resume from February 6, 2024 PRO

Олександр

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, помічник керівника, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділення

from 11.2017 to 08.2019 (1 year 9 months)
ТОВ "Бізнес Позика", Київ (Кредитування малого та середнього бізнесу)

Забезпечення безперебійної роботи відділення, виконання планових показників, інформаційно-роз'яснювальна робота з клієнтами, підписання договорів, набір персоналу у відділення, контроль якості роботи співробітників, проведення навчань, щодо продажу фінансового продукту, робота з клієнтською базою, пошук нових потенційних клієнтів, робота з клієнтами по заборгованості, робота із вхідною і вихідною кореспонденцією.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 06.2017 to 08.2019 (2 years 2 months)
ТОВ "Бізнес Позика", Київ (Кредитування малого та середнього бізнесу)

Робота з гарячою клієнтською базою, інформаційно-розяснювальна робота серед клієнтів по умовах кредитування, підписання договорів, робота із клієнтами, які мають заборгованість, надання довідок про відсутність заборгованості, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.

Ведучий менеджер по проекту

from 11.2016 to 04.2017 (5 months)
Міжнародний фінансовий клуб "Банкиръ-Агро", Київ (Організація міроприємств: форумів, конференцій, семінарів)

Робота з існуючою клієнтською базою, напрацювання нових клієнтів, запрошення керівників та представників агропромислових підприємств, фермерських господарств, агрохолдингів з одного боку та представників банків, страхових, лізингових компаній та інших фінансових компаній для участі в конференціях, семінарах, форумах, виставках, участь в організаційних заходах вищезазначених міроприємств.

Менеджер з продажу

from 11.2015 to 10.2016 (11 months)
Глобал Клімат, Київ (Продажа, монтаж, ремонт, обслуговування систем кондиціювання та вентиляції)

Напрацювання нової клієнтської бази та робота із вже існуючою, робота із запереченнями, виконання планових показників. Інформування клієнтів по процесу обслуговування і ремонту кондиціонерів, узгодження часу візиту майстрів, щодо виконання запланованих робіт, підбір систем кондиціювання та вентиляції клієнтів.

Начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж

from 10.2005 to 01.2014 (8 years 3 months)
Управління Пенсійного фонду України в м. Сміла та Смілянському районі, Сміла (Здійснення управління соціальною системою загальнообов'язкового державного страхування, консультаційні послуги по питанням обліку та звітності.)

- Визначення завдань і функцій працівників відділу, розподіл між ними обов’язків з урахуванням взаємозаміщення, здійснення контролю за їх діяльністю
- Організація та керування діяльністю відділу, персональна відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.
- Доведення до працівників відділу обов’язкових для виконання вказівок і доручень, розробка посадових інструкцій працівників відділу, складання планів роботи відділу, організація і контроль їх виконання, виконання доручень керівництва управління;
- Забезпечення збору єдиного соціального внеску, ведення обліку надходження від його сплати та здійснення контролю за сплатою ЄСВ.
- Звітність перед головним управлінням ПФУ.

Заступник начальника відділу організації впровадження персоніфікованого обліку

from 01.2004 to 10.2005 (1 year 9 months)
Управління Пенсійного фонду України в м. Сміла та Смілянському районі, м. Сміла (Здійснення управління соціальною системою загальнообов'язкового державного страхування, консультаційні послуги по питанням обліку та звітності.)

- Контроль за діяльністю відділу
- Розподіл функціональних обов’язків
- Участь у розробці та реалізації комплексів заходів щодо використання більш ефективних методів та планів роботи відділу.
- Проведення підсумків роботи з аналізу помилок, допущених працівниками відділу та вжиття заходів що до їх усунення та недопущення у подальшій роботі.
- Проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.

Головний спеціаліст

from 06.2002 to 11.2004 (2 years 5 months)
Управління Пенсійного фонду України в м. Сміла та Смілянському районі, Сміла (Здійснення управління соціальною системою загальнообов'язкового державного страхування, консультаційні послуги по питанням обліку та звітності.)

Прийом, обробка річної звітності, надання інформаційно-розяснювальної роботи, застосування адміністративних та штрафних санкцій, проведення анкетування застрахованих осіб для отримання свідоцтва про загально-обов'язкове державне соціальне страхування.

Спеціаліст І категорії

from 10.2001 to 05.2002 (7 months)
Управління Пенсійного фонду України в м. Смілі та Смілянському районі, Сміла ((Здійснення управління соціальною системою загальнообов'язкового державного страхування, консультаційні послуги по питанням обліку та звітності.)

Прийом, обробка річної звітності, формування архіву БАЗ ДАНИХ як на електронних носіях так і паперових, надання консультацій бухгалтерам, щодо питань звітності.

Education

Уманський державний аграрний університет

Менеджмент організацій, Менеджер-економіст, Умань
Higher, from 2000 to 2005 (5 years 7 months)

Смілянський технікум харчової промисловості

Експлуатація та ремонт обладнання харчових виробництв. Технік-механік, Сміла
Unfinished higher, from 1996 to 2000 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Інститут вищої кваліфікації Київський національний торговельно-економічний університет. Підвищення кваліфікації. Державне управл

2009, 2 неділі

Черкаський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації. Державне управління.

2011, 2 неділі

Смілянський технікум харчової промисловості. Оператор комп'ютерного набору

2001, 3 місяці

PROFESSIONAL TRAININGS

2019, 1 день

Knowledge and skills

Користувач ПК

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Особисті якості: наполегливість, організованість, цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, працелюбність,принциповість, дисциплінованість, пунктуальність, порядність, уміння працювати в команді.

- посвідчення водія (категорія А і В);
- маю закордонний паспорт;
- захоплююсь економікою, спортом, комп’ютерною технікою, автотехнікою.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: