Resume from March 24, 2017

Юрій

Менеджер з персоналу, 2 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Допко Юрій Ярославович
79053 м. Львів-53 вул. Тролейбусна, 2/14
дом. тел.: 263-42-22, моб. тел. : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Кандидат на посаду: “Менеджер з персоналу”, « інспектор відділу кадрів », « інженер з охорони праці»,
« інженер з організації та нормування праці », « товарознавець книг »
Вік – 42 роки
Загальний стаж роботи – 20 років
Освіта – вища.
Закінчив у 2000 році Львівський Національний університет імені Ів. Франка за спеціальністю "Економіка підприємства", кваліфікація - економіст.
1991-1994 – Львівський поліграфічний технікум.
спеціальність: “Товарознавство книги”, кваліфікація – товарознавець.
Додаткова освіта:.
26.09.- 20.11.2014рр. Курси 1С( 8.2).Підвищення кваліфікації.
2009 рік Міжнародний інститут економіки і менеджменту (м.Харків) спеціалізація «Менеджер з персоналу».
25.10.2006-05.12.2006 – Львівська державна фінансова академія.
Підвищення кваліфікації: “Вивчення програми 1С: Бухгалтерія”.
08.09.1998-16.06.1999 – Центр технології бізнесу і права, Інститут технологій бізнесу і права, перепідготовка за спеціальністю “Менеджмент і організація виробництва”.
26.09.1994-01.02.1995 – Львівський інститут підвищення кваліфікації “Електрон”. Спеціальність: “Бухгалтерський облік з використанням ПЕОМ”. Кваліфікація – бухгалтер.
ДП ЛДЗ «Лорта» 06.12.2011р. – 24.03.2014р. –майстер штампувально-пресового цеху.
ТОВ «ДОМОСЕРВІС» 19.05.2010р. – 04.05.2011р.
Менеджер з персоналу
Приватне підприємство « КуДі» . 10.05.2007р. – 06.04.2009р.
Менеджер з персоналу
Виконував наступні роботи
1). Ведення особових справ.
2). Підготовка наказів по особовому складу та по підприємству.
3).Табельний облік, контроль за дотриманням працівниками вимог трудової дисципліни.
4). Закриття табелів по підрозділах в програмі 1С.7.7.
5). Подача звітів в Державну службу зайнятості – про наявні вакансії та про прийнятих працівників.
6). Участь в семінарах для роботодавців у Львівському міському центрі зайнятості та ярмарках вакансій.
7). Складання графіку чергових відпусток, оформлення відпусток та листків непрацездатності.
8). Пошук працівників на вакантні посади :
а). спеціалізовані сайти ;
б). Державна служба зайнятості ;
в). газети « Ваш магазин », « Запрошуємо на роботу », « Шанс »;
г). кадрові агентства : « РоЛен», « Вентуре », « Цитадель М », « Тримекс », « West-classic».
9). Аналіз резюме.
10). Співбесіди з кандидатами на вакантні посади.
11). Прийом, переведення, звільнення працівників.
12). Ведення книги реєстрації наказів по кадрах.
13). Ведення журналу обліку і руху трудових книжок.
14). Оформлення трудових книжок та вкладишів до них.
15). Підвищення кваліфікації робітників через присвоєння вищих кваліфікаційних розрядів та суміжних професій ( член кваліфікаційної комісії ).
16). Нормування праці по механічному цеху ( штампувальні, зварювальні роботи, різка труб та листового металу ).

Додатково робота інженера з охорони праці.
1). Підготовка та розробка документів необхідних для одержання дозволу на початок робіт з підвищеною
небезпекою. ( штампувальні роботи ). Дозвіл надано Західним експертно – технічним центром.
2). Розробка інструкцій з охорони праці по професіях.
3). Розробка інструкції по наданню першої медичної допомоги.

ЗАТ "Львівський автомобільний завод" (колишній «ЛАЗ» ) Період роботи: 15.11.2001 – 29.03.2006.
Працював у відділі організації праці та заробітної плати і відділі управління персоналом.
Посада: начальник бюро праці і заробітної плати пресово-заготівельного цеху. Стаж по професії "нормувальник" – 10 років (5,5 р. ВАТ "Львівсільмаш", 4,5 р. ЗАТ "ЛАЗ").

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: